Mies katsoo Kauniita ja Rohkeita
Samalla itkee kun Brooke ja Ridge eroaa taas. đł
Kommentit (30)
Voi, kai annoit hÀnelle nenÀliinan?
Vierailija kirjoitti:
Vedin turpaaan.
MitÀ helvettiÀ, vielÀkö siellÀ on ne samat Brooke ja Ridge kuviot menossa? Itse katsoin muutaman jakson joskus 90-luvulla ja se oli silloin jo sitÀ Brooke ja Ridge soopaa.
PerheitÀ joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, pÀivÀkodin henkilökunta on naisia, peruskouluissa tilanne on kutakuinkin sama. Pojat viettÀvÀt suurimman osan valveillaoloajan naisten kanssa ja heiltÀ puuttuu miehen malli.
En usko. Miehet ei itke ja naiset ei kakkaa.
Mun mies kÀy kuumana Brookeen. On kÀynyt aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedin turpaaan.
Leikit siis minua, eli ap:ta. Lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, ettÀ Brooke kÀy miehesi hermoille?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli kuumana Tayloriin. Kun Taylor ekan kerran turvotti huulensa, mies suuttui, kun maailman ihanin pilasi ulkonÀkönsÀ ja siihen loppui kaunarien katselu.
Brooke. minun alushousujen kastelija
Olisi turvallista katsoa ohjelmaa joka ei ole draamaa, vaan onnellisuutta kuvaava.
Vierailija kirjoitti:
PerheitÀ joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, pÀivÀkodin henkilökunta on naisia, peruskouluissa tilanne on kutakuinkin sama. Pojat viettÀvÀt suurimman osan valveillaoloajan naisten kanssa ja heiltÀ puuttuu miehen malli.
Eli ainut, "oikea" miehen malli on tunteeton, kova "tosi"mies?
NÀitÀ on kyllÀ nÀhty, ihan liikaa.
Aina vain siinÀ jauhetaan siitÀ kun Brooke retkahti juomaan...viikkokausia.
Olen aina vÀlillÀ pakosta vilkaissut, niin samaa tarinaa pohditaan
Brooke oli juonut uutenavuotena alkoholitonta koko illan ja sitte iski viinanhimo ja aukaisi vo tkapullon jne
Vierailija kirjoitti:
Aina vain siinÀ jauhetaan siitÀ kun Brooke retkahti juomaan...viikkokausia.
Olen aina vÀlillÀ pakosta vilkaissut, niin samaa tarinaa pohditaan
Brooke oli juonut uutenavuotena alkoholitonta koko illan ja sitte iski viinanhimo ja aukaisi vo tkapullon jne
Kohta pamahtaa ja Brooken suudelma jÀÀ taka-alalle.
Vierailija kirjoitti:
Olisi turvallista katsoa ohjelmaa joka ei ole draamaa, vaan onnellisuutta kuvaava.
Turvallista ehkÀ, mutta jos kaikki on tasapaksua ja latteaa/ haaleaa...
Kannattaa sitten katsoa vaikka A- studiota (* mikÀ on kyllÀ ihan hyvÀ ohjelma, mutta aika tylsÀÀ jos kaikki ohjelmat jopa elokuvat olisivat sellaisia).
EihÀn sitÀ ikinÀ oppisikaan mitÀÀn, kun todellisuuskaan ei ole yhtÀ onnea ja hymyÀ.
Muistan, kun 90-luvulla melkein kaikki katsoivat Kauniita ja rohkeita, olin itse tuolloin lapsi. Sarjalla oli joka pÀivÀ miljoonayleisöt. Se Ridgen vaimo Caroline oli mielestÀni maailman kaunein nainen, ja oli kauheaa, kun hÀn kuoli. Brookesta en tykÀnnyt koskaan. Sitten joskus 2000-luvun alussa katsominen vain jÀi, kun sarja alkoi toistaa liikaa samaa kaavaa.
Milloin kaunareihin tulee jakso, jonka aiheena on Maria Veitolan seksuaalisuus?
Ihana miesđ
Toisin kuin Ridge, heti toisen naisen sylissĂ€đ