Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehkäisy

Vierailija
28.06.2022 |

Mitä tekisitte siinä tilanteessa, että kumppani sanoisi yhtäkkiä, että kaikenlainen ehkäisyn käyttö olisi kiellettyä ja sterilisaatiota ei hyväksyisi? Haluan itse lapsia, mutta en yli kolmea/neljää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi pesää

Vierailija
2/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö... no sanoisin sille kumppanille, että ei hän sitä todellakaan päätä käytänkö minä ehkäisyä vai en. Tietysti voi päättää haluaako harrastaa seksiä kanssani vai ei, mutta voin minä silti käyttää ehkäisyä halutessani tai hankkia sterilisaation. Todella vaikea kuvitella kyllä tilannetta, että olisin suhteessa tuollaisen kanssa. Meillä on kyllä keskusteltu ilman toistemme määräämistä ja käskemistä nämä lapsiluku- ja ehkäisyasiat sovussa ja yhteisymmärryksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi noin vain päättää yksin ehkäisystä jos parisuhde/avioliitto ja jossa halutaan lapsia. Yhdessä päätätte, milloin ja koska lapsia, jos heitä edes saa! Ei mikään itsestäänselvyys sekään saako lasta/ lapsia.

Vierailija
4/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kumppanin päätös toisen osapuolen käyttämä ehkäisy...

Vierailija
5/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä AIKUISTEN VÄLINEN KESKUSTELU?!?

Vierailija
6/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta pitäisi keskustella. Miksi tuollainen kanta.

Kun lapset (toivonmukaan) saatu, niin sitten ei myöskään seksiä enää olisi ilman ehkäisyä. Eihän tossa ole muita mahdollisuuksia, jos ei myöskään itse halua sterilisaatiota.