Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joille jäi huono maku Jodelin käytöstä?

Vierailija
28.06.2022 |

Vietin edellisen kesän sinkkuuteni johdosta paljon aikaa Jodelissa. Siellä on paljon käyttäjiä myös ikäluokassa 30-40 ja muutenkin kouluja käynyttä väkeä vaikka olisivatkin kovin nuoria. Sinkuille se on oiva alusta tutustua uusiin ihmisiin josta voi poikia tuttavuuksia, uusia ystäviä, tapailuja, sänkyseuraa tai suhde.

Nyt kesän ollessa kuumimmillaan mieleen palaa paljon muistoja viime kesältä. Mutta tuo Jodel on kyllä loppuviimein todella toksinen paikka. Muut käyttäjät tuntuvat nauttivan siitä vallantunteesta kun muiden viestejä voidaan alapeukuttaa ja muutenkin kaikki avaukset pyritään ensisijaisesti lyttäämään joukolla alas.

Sitten taas täysin turhanpäiväiset "Vitsi mun lämpömittari näytti äsken tasan 30,0" -päivitykset keräävät tuhansia tykkäyksiä ja saavat ihmiset lätkän MM-kullan veroisiin karnevaalitunnelmiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
2/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin jodelia hammastahnaksi :)

Kyse ei siis ole varsinaisesti treffisovelluksesta? Eikö siinä tapauksessa olisi syytä etsiä toinen paikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on ihan yhtä seko paikka kuin vauvis

Vierailija
4/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon perusteella luulin jodelia hammastahnaksi :)

Kyse ei siis ole varsinaisesti treffisovelluksesta? Eikö siinä tapauksessa olisi syytä etsiä toinen paikka?

Kyllä Jodel ajoi asiansa siinä että löysin hyvää seuraa peiton heilutteluun, pallopeleihin ja ravintolan terassille sekä joitain viikkoja kestäneitä kirjekaveruuksia jakamaan fiiliksiä sinkkuna elämisestä.

Tämä mun avaus liittyi yleisellä tasolla tuon alustan ilmapiiriin joka on hämmentävän toksinen. Ap

Vierailija
5/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Jodelin aktiivikäyttäjä enkä ole siellä koskaan hakenut seuraa. Ehkä seurasit joitain outoja aiheita tms?

Vierailija
6/10 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelin suosio koitui sen kohtaloksi. 5-6 vuotta sitten se oli vielä aktiivinen ja positiivinen paikka.

Vierailija
7/10 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampi Jodel on kuin tämä palsta, joka on pitkään ollut ihan pilalla.

Vierailija
8/10 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodel ei ole koskaan ollut positiivinen paikka, olen käyttänyt sitä satunnaisesti alusta asti. Moderaattorit toimii täysin epäloogisesti ja yhteisönä se on todella toksinen.

En itse ole koskaan käyttänyt sitä seuranhakuun, käsittääkseni sieltä löytyy kyllä seksiseuraa. 

En oikein ymmärrä, mitä haet tällä avauksella, aloituksesi on aika sekava. 

Vierailija
9/10 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavampi Jodel on kuin tämä palsta, joka on pitkään ollut ihan pilalla.

Vauva-palsta meni piloille silloin, kun se tuli suosituksi myös muiden kuin äitien keskuudessa. Erityisesti miesten tulo sankoin joukoin pilasi tämän.

Oho, Tarja Halonenkin palstailee

Vierailija
10/10 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jodeliin ikuisen bannin, kun laitoin faktaa tilastoista kuinka paljon lähi-idän miehet raiskaavat ja ahdistelevat verrattuna suomalaisiin. Myös transasioissa pitää vaan hyväksyä, että miehet saa tulla pelaamaan naisten sarjoihin. Ainoa mitä transnaisista saa sanoa on että ovat oikeita naisia. Sitten taas pääpalstallasaa haukkua ja huo*itella naisia eikä heitä bannata