Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?

Vierailija
28.06.2022 |

Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.

Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.

Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.

Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.

Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.

Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.

Kommentit (13380)

Vierailija
13361/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tapettiin keskustelu erittäin tehokkaasti parin tyypin ansiosta, joten tuntuu ihan turhalta kirjoittaa mitään. Juuri nämä oli niitä ahdistuksen paikkoja, joissa monet sai ketjusta apua, no, nyt pari on tyytyväisiä kun näin ei käy.

Itse asiaan sanon, että siinä vaiheessa kun aletaan riidellä siitä, onko toinen pettänyt on peli menetetty. Ei siinä vaiheessa enää kumpikaan pysty todistamaan mitään, ellei sitten tule jotain aivan konkreettisia todisteita. Mutta ei siinäkään tilanteessa enää riita auta, jos todellista tahtoa keskustella suhteesta ei ole.

Vierailija
13362/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät

Tulin käymään, mutta en kyllä auttaa osaa. Eiköhän tuossa casessa pettymystä aiheuta eniten valehtelu. Tuttu, turvallinen jäi kiinni, kai nyt ihmetyttää, mikä kaikki muu pitkässä suhteessa perustuu valheelle.

Tsemppiä ja Mieluisaa Vappua

t. Tuumis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13363/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyökkäys on paras puolustus ja suuttuminen sekä ylenpalttiset selittelyt ovat hälytyskellojen kilinää. Toisaalta turhat syytöksetkin saattavat suututtaa, mutta harvoin se oma vaisto väärässä on. Voisiko suhde tai ainakin ihastus olla alkanut jo silloin, kun seksi teidän väliltä on loppunut vai onko siihen jokin muu järkeenkäypä selitys?

Hei kiitos kommentistasi! Olen miettinyt noita syytöksiäni, välillä tuntuu itsestäkin  että menevät jo vainoharhaisuuden puolelle mikä varmasti ärsyttää toista osapuolta ja hän ole hyökkäävää tyyppiä. Oma vaisto sanoo että jotain on pielessä mutta en jaksa uskoa uskoa että kyseessä olisi oikea sivusuhde. Vietämme kaiken vapaa-aikamme ja juhlapyhät perheenä yhdessä, miten joku tyytyisi noihin murusiin joita jää jäljelle? Työkaveri? 

Viime riidan jälkeen aikataulut muuttuivat, mies tulee nyt suurin piirtein töitten jälkeen kotiin.  Tosin olen itse 2-vuorotyössä niin en tietenkään voi vahtia häntä mutta lapsi on kotona. Typerältä tuntuisi vahtia kotiintuloaikoja mutta yhtä typerää on yhtäkkiä vaihtaa aikataulujakin, eikö vaan? 

Mitä siis jää jäljelle jossei ole suhdetta? Hän sanoo ettei ole mitään eikä ketään, mutta seksin puuttuminen viittaa siihen että jotain on. Epäilen että hänellä on joku "sivupano" jossa sitä aikaa on kuluttanut. Kieltää senkin täysin ja sanoo että onhan meillä seksiä, esim helmikuussa oli, siis on joku Excel taulukko hänellä johon merkkaa, itse en muista! 

Monia epäjohdonmukaisuuksia on puheissaan, esim auton sivupenkin säädöt muuttuvat usein, on saanut parkkisakkoja alueilta jotka ovat ihan eri puolella kaupunkia missä työpaikka etc.. Vainoharhaisuuden merkkejä, kyllä mutta selitykset ovat luokkaa "kaveri pyysi ja minä vein". En tiedä mitä ajatella, nyt on taas ollut rauhallista mutta ajatukset silti laukkaavat päässä. 

Vierailija
13364/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille pitkästä aikaan ja mukavaa Vappua kaikille.

Sinulle Kevät haluan sanoa, että luota vaistoosi (se sisäinen tunne kumpuaa Sinulla jostakin). Ymmärrän, että haluaisit olla varma jos esim. pettämistä olisi, mutta en itse pystyisi elämään tuollalailla ts. ilman luottamusta. En siis kumpanakaan osapuolena, en myöskään henkilönä, jonka puhelin tutkitaan jne. Ja silti Kevät, ymmärrän Sinua. Ihminen joka osaa valehdella, kehittyy kovin taitavaksi siinä (ikävä kyllä). En osaa neuvoa, mutta toivon kaikkea hyvää Sinulle.

Ja vaikka ei kysytty niin minulla kaikki elämässä erittäin hyvin. Onnellinen olen.

T: 28 v yhdessä

Vierailija
13365/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 13363  Kevät 

Vierailija
13366/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kevät, kirjoitin Sinulle samaan aikaan ja en ollut nähnyt tätä kirjoittamaasi.

Lainaus:

Olen miettinyt noita syytöksiäni, välillä tuntuu itsestäkin  että menevät jo vainoharhaisuuden puolelle mikä varmasti ärsyttää toista osapuolta ja hän ole hyökkäävää tyyppiä. Oma vaisto sanoo että jotain on pielessä mutta en jaksa uskoa uskoa että kyseessä olisi oikea sivusuhde. Vietämme kaiken vapaa-aikamme ja juhlapyhät perheenä yhdessä, miten joku tyytyisi noihin murusiin joita jää jäljelle? Työkaveri? 

Hieman itselläni kirpaisee, tekstisi voisi olla kynästäni. Vietimme kaiken vapaa-ajan yhdessä. Omassa elämässäni sitten selvisi, että työkaveriin exäni oli rakastunut. Tällä en kuitenkaan halua väittää, että Teillä olisi juuri niin, mutta juuri sen takia en epäillyt suhdetta kun mies oli kaiken vapaa-aikansa perheensä kanssa.

28 v yhdessä

Vierailija
13367/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monia epäjohdonmukaisuuksia on puheissaan, esim auton sivupenkin säädöt muuttuvat usein, on saanut parkkisakkoja alueilta jotka ovat ihan eri puolella kaupunkia missä työpaikka etc.."

Mikä on auton sivupenkki?

Vierailija
13368/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle Kevät haluan sanoa, että luota vaistoosi (se sisäinen tunne kumpuaa Sinulla jostakin). Ymmärrän, että haluaisit olla varma jos esim. pettämistä olisi, mutta en itse pystyisi elämään tuollalailla ts. ilman luottamusta. En siis kumpanakaan osapuolena, en myöskään henkilönä, jonka puhelin tutkitaan jne. Ja silti Kevät, ymmärrän Sinua. Ihminen joka osaa valehdella, kehittyy kovin taitavaksi siinä (ikävä kyllä). En osaa neuvoa, mutta toivon kaikkea hyvää Sinulle.

Ja vaikka ei kysytty niin minulla kaikki elämässä erittäin hyvin. Onnellinen olen.

Kiitos. En ole tutkinut puhelinta, hän itse antoi sen minulle katsottavaksi ja mökillä hän pitää sitä aina missä milloinkin eikä vahdi sitä. 

Mitä tulee valehteluun niin sekin on enemmän sitä ettei kerro niin ei tule valehdelleeksikaan. Sitten kun jäi kiinni siitä treffisivusta niin kertoi heti, elikkä ei valehdellut. Mietin tuotakin mitä sanoit että ihminen kehittyy taitavaksi valehtelijaksi jos osaa valehdella että onko hänet  pakotettu valehtelemaan kun tuntee että vaadin koko ajan selityksiä häneltä? Mutta seksittömyys liitossa vaatii selityksiä ja niitä hänellä ei ole. 

Vierailija
13369/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monia epäjohdonmukaisuuksia on puheissaan, esim auton sivupenkin säädöt muuttuvat usein, on saanut parkkisakkoja alueilta jotka ovat ihan eri puolella kaupunkia missä työpaikka etc.."

Mikä on auton sivupenkki?

No se etupenkki kuskin vieressä 

T. Kevät 

Vierailija
13370/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista vaikeimmalta ja pahimmalta tuntuu se ettei seksiä ole mutta  hän on etsinyt sitä netistä. Elikkä haluaa siis. 

T. Kevät 

Vierailija
13371/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kevät, kirjoitin Sinulle samaan aikaan ja en ollut nähnyt tätä kirjoittamaasi.

Lainaus:

Olen miettinyt noita syytöksiäni, välillä tuntuu itsestäkin  että menevät jo vainoharhaisuuden puolelle mikä varmasti ärsyttää toista osapuolta ja hän ole hyökkäävää tyyppiä. Oma vaisto sanoo että jotain on pielessä mutta en jaksa uskoa uskoa että kyseessä olisi oikea sivusuhde. Vietämme kaiken vapaa-aikamme ja juhlapyhät perheenä yhdessä, miten joku tyytyisi noihin murusiin joita jää jäljelle? Työkaveri? 

Hieman itselläni kirpaisee, tekstisi voisi olla kynästäni. Vietimme kaiken vapaa-ajan yhdessä. Omassa elämässäni sitten selvisi, että työkaveriin exäni oli rakastunut. Tällä en kuitenkaan halua väittää, että Teillä olisi juuri niin, mutta juuri sen takia en epäillyt suhdetta kun mies oli kaiken vapaa-aikansa perheensä kanssa.

28 v yhdessä

Tuo on yksi skenaario joka voisi tulla kyseeseen meilläkin koska hänen menonsa ajoittuvat aina töiden jälkeiseen aikaan ei koskaan niin että lähtisi kotoa jonnekin, kysymättä multa tulenko mukaan. 

Kun hän näytti puhelimensa niin siinä oli laskettelureissun aikana tullut naispuoliselta työkaverilta synttärionnittelu mutta muuten ihan asiallinen viesti. Ihmettelin sitäkin kun on miesvaltaisella alalla että lähettääkö kaikille työkavereille onnitteluja, ehkä? 

Vierailija
13372/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuosta seksittömyydestä, hän ei ole  totaalikieltäytyjä vaan kesälomalla  tms vapaalla kun  vietämme perheenä aikaa mökillä emmekä liiku kaupunkiin hän kyllä haluaa seksiä. Kun ihmettelen tuota niin selitys on että kun työ on niin stressaavaa niin lomalla hän rentoutuu. 

Minä taas ajattelen että kun hän ei "pääse", mihinkään niin on pakotettu minun seuraani, en tiedä onko tuokin vainoharhaa? 

T Kevät 

Vierailija
13373/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä Kevät haluan sanoa Sinulle, että en oikeasti Tiedä mikä tilanne Teillä on. Pitkässä suhteessa on toki erinlaisia vaiheita seksuaalisuudenkin kanssa. On myös ihmisiä, joilla herää halut enempi lomalla, kun se arjen stressi on pois. Toisaalta ei miehesi seksuaaliset halut ole poissa, kun on sitä netistä hakenut. Itseäni tuo nettiasia ei häiritsisi jos sen lisäksi sitä harrastettaisiin yhdessä, mutta tiedän että kaikille se ei sovi.

Tilanne on nyt kurja ihan sentakia, että mielesi on täyttynyt kaikista noista ajatuksista. Ymmärrettävästi toki. Eikä tilanne välttämättä ole se, että miehesi pettäisi. Voi kuitenkin olla, että miehelläsi on jonkinlainen ikäkriisi ja/tai vaihe, että ei ole tyytyväinen elämäänsä. Normaalisti sisäisestä kriisistä toipuu ja parisuhde voi jatkua entistä parempana tai sitten se on hetki kun siihen voi mahtua se kolmas osapuoli. Jos oma ikä ja ero jotain opetti niin se on juuri se, että nämä on hemmetin vaikeita juttuja.

Suosittelisin, että yrittäisit hieman päästää irti niistä pelottavimmista ajatuksista, katsoa rauhassa eteenpäin. Asiat tuppaa selviämään ennemmin tai myöhemmin. 

28 v yhdessä

Vierailija
13374/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. En ole tutkinut puhelinta, hän itse antoi sen minulle katsottavaksi ja mökillä hän pitää sitä aina missä milloinkin eikä vahdi sitä. 

Mitä tulee valehteluun niin sekin on enemmän sitä ettei kerro niin ei tule valehdelleeksikaan. Sitten kun jäi kiinni siitä treffisivusta niin kertoi heti, elikkä ei valehdellut. Mietin tuotakin mitä sanoit että ihminen kehittyy taitavaksi valehtelijaksi jos osaa valehdella että onko hänet  pakotettu valehtelemaan kun tuntee että vaadin koko ajan selityksiä häneltä? Mutta seksittömyys liitossa vaatii selityksiä ja niitä hänellä ei ole. 

Tähän haluaisin kommentoida kokemuksen syvällä rintaäänellä:

Jos mies antoi puhelimensa sinulle tutkittavaksi eikä kyseisestä puhelimesta löytynyt mitään tulenarkaa, on myös olemassa sellainen mahdollisuus, että miehellä on erikseen toinen puhelin ja prepaid-liittymä, jolla hän pitää yhteyttä salasuhteeseensa. Ja tämä puhelin on jossain jemmassa ja äänettömällä. Autossa, vaatekaapissa, pelikassissa tms.

Näin kävi aikanaan meillä, kun nyt jo exäksi muuttunut mies hankki kaksi täsmälleen samanlaista puhelinta, joista toinen oli ns "oikea" puhelin norminumerolla ja liittymällä, toinen oli prepaidilla varustettu privaattipuhelin, joka oli äänettömällä ja jota mies hautoi autonsa hanskalokeron pohjalla. Sillä hän sitten piti yhteyttä salasuhteensa kanssa, kun oli kodin ulkopuolella. 

Epäilin aluksi pitkään, että jotakin on meneillään, koska mies käyttäytyi jotenkin oudosti. Kesti kuitenkin aikaa ennen kuin hän jäi kiinni. Tämä kiinni jääminen tapahtui sitten niin, että ratsasin miehen tavarat ja löysin piilosta identtisen puhelimen ja siinä olleet viestit sivusuhteen kanssa. Myönnän, että oma(kaan) käytökseni ei ollut kovinkaan kunniakasta, mutta koska suoraan kysyttäessä mies kielsi kaiken , ja outo oloni vain jatkui, pelastaakseni oman mielenterveyteni oli pakko ratsata tuo puhelin. Siitä vyyhti sitten alkoi selviämään, ja hyvä että alkoi.

Toinen vinkki puhelimeen liittyen on, että salarakas tuskin on tallennettu yhteystietoihin omalla (naisen) nimellään, vaan todennäköisesti "Kake", "Pera" tai jotain sen suuntaista. Toivottavasti tilanteenne selviää johonkin suuntaan, se epätietoisuus on kaikkein kuluttavinta!

Vierailija
13375/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies antoi puhelimensa sinulle tutkittavaksi eikä kyseisestä puhelimesta löytynyt mitään tulenarkaa, on myös olemassa sellainen mahdollisuus, että miehellä on erikseen toinen puhelin ja prepaid-liittymä, jolla hän pitää yhteyttä salasuhteeseensa. Ja tämä puhelin on jossain jemmassa ja äänettömällä. Autossa, vaatekaapissa, pelikassissa tms.

Näin kävi aikanaan meillä, kun nyt jo exäksi muuttunut mies hankki kaksi täsmälleen samanlaista puhelinta, joista toinen oli ns "oikea" puhelin norminumerolla ja liittymällä, toinen oli prepaidilla varustettu privaattipuhelin, joka oli äänettömällä ja jota mies hautoi autonsa hanskalokeron pohjalla. Sillä hän sitten piti yhteyttä salasuhteensa kanssa, kun oli kodin ulkopuolella. 

Epäilin aluksi pitkään, että jotakin on meneillään, koska mies käyttäytyi jotenkin oudosti. Kesti kuitenkin aikaa ennen kuin hän jäi kiinni. Tämä kiinni jääminen tapahtui sitten niin, että ratsasin miehen tavarat ja löysin piilosta identtisen puhelimen ja siinä olleet viestit sivusuhteen kanssa. Myönnän, että oma(kaan) käytökseni ei ollut kovinkaan kunniakasta, mutta koska suoraan kysyttäessä mies kielsi kaiken , ja outo oloni vain jatkui, pelastaakseni oman mielenterveyteni oli pakko ratsata tuo puhelin. Siitä vyyhti sitten alkoi selviämään, ja hyvä että alkoi.

Toinen vinkki puhelimeen liittyen on, että salarakas tuskin on tallennettu yhteystietoihin omalla (naisen) nimellään, vaan todennäköisesti "Kake", "Pera" tai jotain sen suuntaista. Toivottavasti tilanteenne selviää johonkin suuntaan, se epätietoisuus on kaikkein kuluttavinta!

Itsekin tulen kommentoimaan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Mun ex ja salasuhteensa viesteili enimmäkseen Instan messageilla, sinä varmaan tutkit vaan Whatsappin tai tekstarit? Eli viestit voi olla kätkettynä johonkin appiin mitä et tajua edes katsoa. Ja toki toisen puhelimen mahdollisuus on olemassa. 

Nuo parkkisakot kuulostaa aika raskauttavilta, harvemmin niitä lyhyellä visiitillä saa. Sanoit, että miehesi on yleensä kotona kuin sinäkin. No, onkohan mahdollista, että mies ja tuo toinen tapaavat vaikkapa työajalla? Niin meillä tekivät. Eli olivat viettämässä etäpäivää hotellissa tai salarakkaan kotona, välillä töitä tehden ja välillä toisiaan viihdyttäen. 

Jos teillä on yhteinen tili, kannattaa tarkistaa tapahtumat ja etenkin käteisnostot. Niitä alkoi meidän tilillä yhtäkkiä olemaan melkoisesti eikä mies suostunut selittämään. 

Mietit, että miksi nainen tyytyisi miehesi murusiin. Ehkä hänkin on tahollaan varattu  eikä itsekään pysty tarjoamaan enempää. 

Vierailija
13376/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tulen kommentoimaan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Mun ex ja salasuhteensa viesteili enimmäkseen Instan messageilla, sinä varmaan tutkit vaan Whatsappin tai tekstarit? Eli viestit voi olla kätkettynä johonkin appiin mitä et tajua edes katsoa. Ja toki toisen puhelimen mahdollisuus on olemassa. 

Nuo parkkisakot kuulostaa aika raskauttavilta, harvemmin niitä lyhyellä visiitillä saa. Sanoit, että miehesi on yleensä kotona kuin sinäkin. No, onkohan mahdollista, että mies ja tuo toinen tapaavat vaikkapa työajalla? Niin meillä tekivät. Eli olivat viettämässä etäpäivää hotellissa tai salarakkaan kotona, välillä töitä tehden ja välillä toisiaan viihdyttäen. 

Jos teillä on yhteinen tili, kannattaa tarkistaa tapahtumat ja etenkin käteisnostot. Niitä alkoi meidän tilillä yhtäkkiä olemaan melkoisesti eikä mies suostunut selittämään. 

Mietit, että miksi nainen tyytyisi miehesi murusiin. Ehkä hänkin on tahollaan varattu  eikä itsekään pysty tarjoamaan enempää. 

Meillä ei ole yhteistä tiliä mutta mulla on mahdollisuus katsella hänen tilitietojaan, ei siellä ole koskaan mitään, muuta kuin rahaa. Sitä hänellä on koska on hyväpalkkaisessa työssä. 

En osaa sanoa noista apeista mutta työpuhelin hänellä on. En halua sitä ratsata kun onhan hänellä yhteyksiä asiakkaisiin. Siinä riidan tiimellyksessä vaan yhtäkkiä sanoi että voit kattoa kaikki jos haluat. Ainut asia mistä hermostui oli se kun uhkailin sillä träkkerillä, yritti ovelasti kysellä mistä paikoista haluat nyt tietää. Sanoi että käy usein kaverin luona kaupungilla, sitäkö tarkoitat? Ihme juttu sinänsä kun se kaveri on vaan  töissä kaupungilla mutta asuu muualla että 17 jälkeen menisi häntä tapaamaan töihin? 

Ja nyt on siis loppuneet ne menot kun ei ole varma toteutinko sen uhkauksen. 

Sitä en usko että hän sekoaisi naimisissa olevaan naiseen, ei ole sen tyyppinen vaan ns kiltti mies. 

Vierailija
13377/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä Kevät haluan sanoa Sinulle, että en oikeasti Tiedä mikä tilanne Teillä on. Pitkässä suhteessa on toki erinlaisia vaiheita seksuaalisuudenkin kanssa. On myös ihmisiä, joilla herää halut enempi lomalla, kun se arjen stressi on pois. Toisaalta ei miehesi seksuaaliset halut ole poissa, kun on sitä netistä hakenut. Itseäni tuo nettiasia ei häiritsisi jos sen lisäksi sitä harrastettaisiin yhdessä, mutta tiedän että kaikille se ei sovi.

Tilanne on nyt kurja ihan sentakia, että mielesi on täyttynyt kaikista noista ajatuksista. Ymmärrettävästi toki. Eikä tilanne välttämättä ole se, että miehesi pettäisi. Voi kuitenkin olla, että miehelläsi on jonkinlainen ikäkriisi ja/tai vaihe, että ei ole tyytyväinen elämäänsä. Normaalisti sisäisestä kriisistä toipuu ja parisuhde voi jatkua entistä parempana tai sitten se on hetki kun siihen voi mahtua se kolmas osapuoli. Jos oma ikä ja ero jotain opetti niin se on juuri se, että nämä on hemmetin vaikeita juttuja.

Suosittelisin, että yrittäisit hieman päästää irti niistä pelottavimmista ajatuksista, katsoa rauhassa eteenpäin. Asiat tuppaa selviämään ennemmin tai myöhemmin. 

28 v yhdessä

Tosi vaikeita tunteita tosiaan tulee pintaan. Välillä hellittävät ja sitten taas joku pikkujuttu saa ne kuvitelmat laukkaamaan. 

Kun olisikin semmonen oikea välienselvittely jossa kumpikin sanoisi mitä mieltä asioista mutta mies yleensä kuuntelee hiljaa kun minä puhun ja loppukaneetti on "tuo ei pidä paikkaansa". 

Ja huomaan että hänkin kärsii, kun otan näitä asioita esille. Ei huuda eikä väitä että olen vainoharhainen vaan yrittää rauhoitella minua. Silti niitä vastauksia ei tule ja toisaalta taas pelkään että niitä yhtäkkiä tulisikin, suoraan. 

Vierailija
13378/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuaatto-terkut Ap, 28, Kevät ynnä muut

Ärsyttää tää nykysivujen pomppiminen vauhdilla edestakaisin, jos peukuttaa.

Mutta keväisen lämmin on sää. Linnut tsirkuttaa ja perhoset lepattaa. Sinivuokot kukkii pitkään, kun sää viileni. Narsisseissa on isot nuput, ja kevätvuohenjuurissa ja orvokit hehkuu monin värein.

Tuumis

Vierailija
13379/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille  (etenkin 28 v) &, Hauskaa Vappua! Lähetään tästä perheenä reissuun yhteen rannikkokaupunkiin, ehkä siellä asiat selkenee. Tai tulee edes merkintä Excel taulukkoon, tulispa! 

T. Kevät 

Vierailija
13380/13380 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille  (etenkin 28 v) &, Hauskaa Vappua! Lähetään tästä perheenä reissuun yhteen rannikkokaupunkiin, ehkä siellä asiat selkenee. Tai tulee edes merkintä Excel taulukkoon, tulispa! 

T. Kevät 

Hyi sua, ;) en enää voi exceliä käyttää muistamatta sua.

Tsemppiä teille

Tuumis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan