Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisit päättää, että koko loppukesän ulkona on joko 18 tai 28 astetta lämmintä

Vierailija
27.06.2022 |

Niin

Saisit päättää, että koko loppukesän ulkona on joko 18 tai 28 astetta lämmintä

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 4 kuukautta eli lähes koko talven sisällä. kävin ulkona ainoastaan viemässä roskat. ruoat tilasin koti ovelle.

nyt olen käynyt 4 kertaa per päivä ulkona ja tänään kävelin 8 kilometrin lenkin.

täytyy henkisesti alkaa valmistautumaan siihen valkoiseen jätteeseen mikä tulee loppu vuodesta taivaalta taas, minkä kanssa ihminen ei kuuluisi olla lainkaan tekemisissä.

Vierailija
22/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18 ehdottomasti! Pääsisi taas pitkille lenkeille ja lemmikit eivät kärsisi niinkuin nyt.

Ihan olin tänäänkin pitkällä lenkillä, en näe mitään estettä miksi ei pääsisi.

Ok. Minä näen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin 28 ja öisin 18 tai ehkä jopa alle. Mutta kun sitä ei kysytty niin sitten se 28

Vierailija
24/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin 4 kuukautta eli lähes koko talven sisällä. kävin ulkona ainoastaan viemässä roskat. ruoat tilasin koti ovelle.

nyt olen käynyt 4 kertaa per päivä ulkona ja tänään kävelin 8 kilometrin lenkin.

täytyy henkisesti alkaa valmistautumaan siihen valkoiseen jätteeseen mikä tulee loppu vuodesta taivaalta taas, minkä kanssa ihminen ei kuuluisi olla lainkaan tekemisissä.

Muuta nyt hyvä ihminen pois Suomesta! Ihan parasta kun tulee talvi!

Vierailija
25/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

28

Vierailija
26/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, jos öisin olisi viileää.

Vierailija
27/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin tänään 40 kilometrin pyörälenkin ja tein pihatöitä 3 tuntia. Sitten kyllä maistui sauna ja kylmä olut.

Vierailija
28/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulin 10km kauppareissulta ja vaikka tuolla on kuuma niin jos juo vettä niin kyllä pärjää. Hymyissä suin käppäilin. Nautin ihan oikeesti näistä säistä.

Vierailija
29/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin edes se 28, mutta kartalla oli jo 32 ja 33!! Kammottavaa, tukalaa, niin tukalaa. Säälittää sairaat, vanhukset, raksalla ja keittiöissä työskentelevät, kaikki!

Vierailija
30/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18 ehdottomasti! Pääsisi taas pitkille lenkeille ja lemmikit eivät kärsisi niinkuin nyt.

ne kärsii joka tapauksessa kun ovat olemassa vain  jonkun iloksi.

:D

Vierailija
31/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta 18! Silloin jaksaa paljon paremmin harrastaa liikuntaa jne. Satunnainen helle on ihan ok mutta ei kokoaikainen. Ja johan siinä kärsisi vaikkapa maanviljelys Suomessa aika pahasti jos olisi loputon helle.

Vierailija
32/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinäkö maksat muuton? luuletko että olen täällä "ihanien" ihmisten takia?

Vierailija
33/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun tulee talvi niin porukka istuu sisällä 24 asteen lämmössä ja katselee ikkunasta lunta samalla tumputtaa kun rakastaa niin talvea.

Vierailija
34/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt lenkille talvella kelirikon takia. Sitten lopulta ihana alkukesä ja piristyin. Nyt taas liikkumatta hellehautomon takia. Ukkoset, pliis!

Vierailija
35/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

28.

Kun suurin osa ajasta on kuitenkin liian kylmää, niin mieluummin vähän aikaa liian lämmintäkin.

Ps. 18 astetta on liian kylmä kesälämmöksi.

Vierailija
36/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten kun tulee talvi niin porukka istuu sisällä 24 asteen lämmössä ja katselee ikkunasta lunta samalla tumputtaa kun rakastaa niin talvea.

Ja nyt helteen rakastajat naatiskelevat viileässä ilmastoidussa asunnossa

Vierailija
37/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun muun pitää muuttosi maksaa? Kyllä minä ainakin maksoin ihan itse, ja rahat siihen säästin Siwan kassalla.

Vierailija
38/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

28. Lämpimään tottuu alun tuskailun jälkeen.

Vierailija
39/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 C kirjoitti:

En päässyt lenkille talvella kelirikon takia. Sitten lopulta ihana alkukesä ja piristyin. Nyt taas liikkumatta hellehautomon takia. Ukkoset, pliis!

kuka lähtee ukkosella lenkille?

Vierailija
40/49 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun muun pitää muuttosi maksaa? Kyllä minä ainakin maksoin ihan itse, ja rahat siihen säästin Siwan kassalla.

ryöstit siwan kassan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme