Saisit päättää, että koko loppukesän ulkona on joko 18 tai 28 astetta lämmintä
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitten kun tulee talvi niin porukka istuu sisällä 24 asteen lämmössä ja katselee ikkunasta lunta samalla tumputtaa kun rakastaa niin talvea.
Ja nyt helteen rakastajat naatiskelevat viileässä ilmastoidussa asunnossa
tai ovat ulkona loikoilemassa läppärin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olin 4 kuukautta eli lähes koko talven sisällä. kävin ulkona ainoastaan viemässä roskat. ruoat tilasin koti ovelle.
nyt olen käynyt 4 kertaa per päivä ulkona ja tänään kävelin 8 kilometrin lenkin.
täytyy henkisesti alkaa valmistautumaan siihen valkoiseen jätteeseen mikä tulee loppu vuodesta taivaalta taas, minkä kanssa ihminen ei kuuluisi olla lainkaan tekemisissä.
Muuta nyt hyvä ihminen pois Suomesta! Ihan parasta kun tulee talvi!
sinäkö maksat muuton? luuletko että olen täällä "ihanien" ihmisten takia?
Miksi jonkun muun pitää muuttosi maksaa? Kyllä minä ainakin maksoin ihan itse, ja rahat siihen säästin Siwan kassalla.
Suomesta lähtisi 400 000 -500 000 ihmistä saman tien jos ei olisi rahasta kiinni. Suomi on vangitsee ihmiset taloudellisesti.
Mikä teitä pakottaa asumaan Suomessa jos ilmasto ei miellytä? Valitus ei säätä muuta.
Vierailija kirjoitti:
18 C kirjoitti:
En päässyt lenkille talvella kelirikon takia. Sitten lopulta ihana alkukesä ja piristyin. Nyt taas liikkumatta hellehautomon takia. Ukkoset, pliis!
kuka lähtee ukkosella lenkille?
Sateella, myrskyllä ja ukkosella on kaikista mahtavinta ulkoilla. Oikein tunnelmallista. Eikä ole typeriä pällistelijöitä luonto täynnä niin saa vieläpä rauhassa naatiskella.
Sanon 18 siksi koska meille ei nyt voi asentaa ilmalämpöpumppua, mutta sitten kun voi niin 28 kiitos, mieluiten koko vuosi :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä pakottaa asumaan Suomessa jos ilmasto ei miellytä? Valitus ei säätä muuta.
Olisko vaikka perhe...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko vaikka perhe...
Mies ja lapset osaa myös matkustaa. Mutta jos on äidin helmoissa niin mikäs siinä sitten.
Mielenkiintoinen kysymys, ja juuri siinä rajalla että vastasin 18. Jos olisi ollut vaikka 16 vai 26 olisin vastannut 26.