Minä vihaan helteitä.
Koko ajan oksettaa, huono ja väsynyt olo, Pakki ihan sekaisin. Ei auta vedenjuonti, että vichy ei suolaiset syömiset. Jos olisi noin 20 astetta niin olisin todella tyytyväinen 30 on ihan liikaa.
Kommentit (45)
Mä näytän ihan Christopher Taxfreeltä näillä keleillä. Ei kovin kaunista nuorena naisena näytän siltä kuin olisin just astunut suihkusta ulos. Nenäliinoja menee tusina, kun epätoivoisesti kuivaan pahimpia hikinoroja.
Rakastan helteitä ja nautin täysin tästä kaudesta.
Olisi ihan kiva saada ihollekin väriä - näyttäisi kivalta punaisen kuontalon kanssa. 🙃
Oma matkustelukin tapahtuu lähes aina lämpimiin maihin, koska rakastan aurinkoa ja lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan kiva saada ihollekin väriä - näyttäisi kivalta punaisen kuontalon kanssa. 🙃Oma matkustelukin tapahtuu lähes aina lämpimiin maihin, koska rakastan aurinkoa ja lämpöä.
Ruskettunut iho ja punainen tukka? Joo o.. jaiks
Ai. Mä nautin! Ihanaa kun on vaihteeksi lämmin. Muutenhan sitä joutuukin 10 kuukautta vuodessa palelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä nautin! Ihanaa kun on vaihteeksi lämmin. Muutenhan sitä joutuukin 10 kuukautta vuodessa palelemaan.
Onko sulla jokin sairaus, kun palelet muun ajan vuodesta huolimatta kerrospukeutumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan kiva saada ihollekin väriä - näyttäisi kivalta punaisen kuontalon kanssa. 🙃Oma matkustelukin tapahtuu lähes aina lämpimiin maihin, koska rakastan aurinkoa ja lämpöä.
Ruskettunut iho ja punainen tukka? Joo o.. jaiks
Ei ole vielä kukaan päin kasvoja rumaksi tullut haukkumaan. 😘🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jokin sairaus, kun palelet muun ajan vuodesta huolimatta kerrospukeutumisesta?
Ei. Onko sulla?
Mä vihaan kerrospukeutumista. Vihaan kylmää ja lukemattomia vaatekertoja.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Olen ollut nyt tosi energinen jo monta päivää ja virta tuntuu vaan lisääntyvän.
Sopiva lämpötila normaaliin elämiseen on 15-20 astetta. Ikuisesti voisin elää ja nukkua tuossa lämmössä. Tämä helle estää molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Olen ollut nyt tosi energinen jo monta päivää ja virta tuntuu vaan lisääntyvän.
Samoin mä!
Ihanaa lämpöä, mutta yöksi pistetään ilppi päälle ja 22c.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Minä en, mutta vihaan pöytätietokoneita. Vihaan niitä niin helvetisti.
juu. on huomattu
Helle vie voimat ja aiheuttaa paljon tuhoa pitkään kestäessä. Luonto ja sairaan saa kärsiä.
Tämä on yhtä helvettiä. Lapset kärsivät, koira kärsii, minä kärsin.Huono olo koko ajan, ruoka ei maistu
Pakko koettaa jotain syödä. Nukkua ei voi. Hetkeks torkahtaa aamuyöstä, sitten onkin aika hikisenä ja väsyneenä herätä, kun on jo kuuma.
Ja ollaan perusterveitä ja normaalipainoisia, kiitos kysymästä. Voi vaan kuvitella, millaista on sairaaloissa ja muissa, jos ei ole ilmastointia...
Tätä se ilmastonmuutos teettää...
Vierailija kirjoitti:
Tätä se ilmastonmuutos teettää...
Sopii mulle. Ihana lämpö!
Tänään oli loistava ilma +32 Helsingissä, toivottavasti nämä ilmat kestävät pitkälle syksyyn.
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän ihan Christopher Taxfreeltä näillä keleillä. Ei kovin kaunista nuorena naisena näytän siltä kuin olisin just astunut suihkusta ulos. Nenäliinoja menee tusina, kun epätoivoisesti kuivaan pahimpia hikinoroja.
Ristus mikä reissu. Soijaa pukkaa! <3
Asunnon lämpötila meni tänään yli 30 asteeseen eikä ehdi yön aikana viilentyä. Kissa varmaan kohta kuolee lämpöhalvaukseen. Edelleenkään ei ole varaa ostaa asuntoa ja asentaa ilmalämpöpumppua.
Jos olisi pakko löytää syyllinen helteisiin, niin nimeäisin kaikki ne ihmiset, jotka käyttävät kerosiini lentokonetta. Lennot pitää lopettaa ja nopeasti päästöjen vuoksi. Päästöt lisäksi menevät suoraan korkealle taivaalle. Myös lentojen aiheuttamasta höyrystä taivaalla on haittaa ilmastolle.