Olen rakastunut ilmastointilaitteeseeni!
Luulen, että tällä viikolla suhteemme syvenee...
Kommentit (31)
Odottelen penetraatiota. Pitää hankkia tuuletusikkunaan se Finnfoam-levy, jonka läpi tuon putken ruuttaan.
Ihan parasta käydä ulkona lämmittelemässä 😍
Mä kuvittelin että tulee kylmä kesä kun tilasin tuon Electroluxin lippulaivan helmikuussa ja toimihan taika juhannukseen asti. Sama taika kuin sateenvarjossa; se takaa aurinkoisen päivän.
Mutta nyt joutuu E. Lux painamaan 24/7
Vierailija kirjoitti:
Mä kuvittelin että tulee kylmä kesä kun tilasin tuon Electroluxin lippulaivan helmikuussa ja toimihan taika juhannukseen asti. Sama taika kuin sateenvarjossa; se takaa aurinkoisen päivän.
Mutta nyt joutuu E. Lux painamaan 24/7
Onko se se, jossa on kultainen reunus? :)
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen liikuteteltava? Mihin putki menee?
On. Putki menee ikkunasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Minä tyyppiin nimeltä Ilpi (koko viralliselta nimeltään ilmalämpöpumppu) kompakti ja ihanan hiljainen paketti joka antaa tasaista +20 asteen kyytiä vuorokauden ympäri koskaan väsymättä.
Rakastumisen tunne on hyvin voimakas ja se oikein hulahtaa kroppani läpi useita kertoja vuorokaudessa😍💞😍
Oi autuutta, ollapa ilmalämpöpumppu?!
Minä tyyppiin nimeltä Ilpi (koko viralliselta nimeltään ilmalämpöpumppu) kompakti ja ihanan hiljainen paketti joka antaa tasaista +20 asteen kyytiä vuorokauden ympäri koskaan väsymättä.
Rakastumisen tunne on hyvin voimakas ja se oikein hulahtaa kroppani läpi useita kertoja vuorokaudessa😍💞😍