Jos osakkeet romahtaa ja Teslan osake mukana, niin on once-in-lifetime ostaa silloin Teslan osakkeita
Jotkut rahoitusasiantuntijat veikkaa että Teslasta tulee vuoteen 2030 biljoonaluokan yritys, ensimmäinen maailmassa, joten osakkeesta voi tulla ihan hurjan kallis muutamassa vuodessa....
Kommentit (8)
Musk sanoi taas itse pari päivää sitten että Kalifornian tehdasta lukuunottamatta Tesla tuottaa tappiota niin paljon että he keskittyvät vain konkurssin välttämiseen tällä hetkellä. Texasin ja Berliinin tehtailla työt seisovat kun ei ole saatu Kiinasta komponentteja.
Kuulin huhua maailman johtavilta analyytikoilta, että Puuilo valloittaa maailman 2029 mennessä. Sadan tuhannen biljoonan liikevaihto, biljoonan miljardin liikevoitto ja Suomi maailmankartalle!!
Vierailija kirjoitti:
Once-in-a-lifetime oppurtinity!
Jos yrittää viisastella "enklanninkielisillä hienoilla sanoilla", kannattaa varmistaa, että ne tulee edes oikein kirjoitetuksi, muuten tuo on yhtä naurettavaa kuin 80-luvun jupit, jotka olivat kuin sarjakuvahahmoja...
Vierailija kirjoitti:
Musk sanoi taas itse pari päivää sitten että Kalifornian tehdasta lukuunottamatta Tesla tuottaa tappiota niin paljon että he keskittyvät vain konkurssin välttämiseen tällä hetkellä. Texasin ja Berliinin tehtailla työt seisovat kun ei ole saatu Kiinasta komponentteja.
Joo, mutta noi on väliaikaisia ongelmia. Isossa kuvassa Teslan osakkeeseen kannattaa satsata etenkin jos sen arvo tippuu, koska pörssin yleinen kehitys sattuu menemään alaspäin.
Näissä skenaarioissa unohdetaan kokonaan kilpailijat ja se, että kuluttajien makutottumukset muuttuvat. Tesla ei ole ikuisesti cool. Itse asiassa sen imago alkaa olla jo kuin Fordin imago: sekin oli autojen alkuaikaudella the standardi, ja lopulta se arkkivaari, jolla oli vain tukka takana ja loistava menneisyys. Teslan elinkaari tulee olemaan sama: edelläkävijästä hajuttomaksi ja mauttomaksi peruskaaraksi, jonka ohi toiset menevät tekniikalla, toiset cooliudella, toiset edullisemmalla hinnalla. Ei tulee ziljoonan tsollarin puljua Teslasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin huhua maailman johtavilta analyytikoilta, että Puuilo valloittaa maailman 2029 mennessä. Sadan tuhannen biljoonan liikevaihto, biljoonan miljardin liikevoitto ja Suomi maailmankartalle!!
Itse kuulin luotettavasta lähteestä (on muuten videomateriaaliakin, laitan tähän mukaan) että vuonna 2029 puolustusalan yrityksillä menee hyvin mutta mikään muu ei enää ole pystyssä:
Teslan tuotantotekniikka on erittäin kehittynyttä. Liekö yhdelläkään muulla autovalmistajalle on niin viimeisen päälle viritettyä tuotantokoneistoa. Musk on sanonut että auton kehittäminen on ollut pikku juttu verrattuna tuon tuotantotekniikan ja robotisaation kehittämiseen.
Once-in-a-lifetime oppurtinity!