Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa kulkea julkisilla 30 asteen helteellä

Vierailija
27.06.2022 |

Bussit ovat niin vanhoja ettei kunnon ilmastointia ole niissä.. Edes junissa ei ole viileää

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen ihmisten hajun Pariisin metrossa... eivätkö he käy suihkussa?

Vierailija
2/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeltä Saksaa: Mikään ei ole sen mukavampaa kuin hyvin ilmastoituun bussiin ja sitten S-baanaan meno ja siellä matkaaminen. (Olisikohan suomeksi sähköjuna? Sellainen joka pari km Frankfurtin keskusasemaa ennen painuu maan alle mutta muuten kulkee luonnossa) .

Suomalaiset ovat kehitysmaatasolla mitä julkiseen liikenteeseen tulee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään ihmisten keskuudessa oleminen näillä ilmoilla on kauheaa. Miehet lemuavat hielle kilsan päähän, vanhukset pesemättömälle. 

Vierailija
4/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä nauran kun ajan ilmastoidulla autollani typötäyden bussin viereen. Vihreät kärsii!

Vierailija
5/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi on pahempi. Paksuissa takeissa tulee vähintään yhtä paha hiki ja ahdistus ruuhkabussissa kuin helteellä.

Vierailija
6/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mä nauran kun ajan ilmastoidulla autollani typötäyden bussin viereen. Vihreät kärsii!

:D Sinä "Että mä nauran"-pölvästi et omista kyllä edes polkupyörää.

Vierailija
7/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junissahan on aina jäätävän kylmä. Helteellä täytyy ottaa takki junamatkaa varten mukaan. 

Vierailija
8/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä herkkua autovastaiset virheet haluaa lisää Suomeen. Matkustan kyllä jatkossakin omalla autollani ja te kommarit voitte körötellä kuumissa kommunistiakvaarioissanne ihan keskenänne.

Vierailija
9/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on vanha kunnon polkupyörä. Työmatkat maksaa 0 euroa ja tuuli hellii ihoa. 

Vierailija
10/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä herkkua autovastaiset virheet haluaa lisää Suomeen. Matkustan kyllä jatkossakin omalla autollani ja te kommarit voitte körötellä kuumissa kommunistiakvaarioissanne ihan keskenänne.

Hui. Riittääkö palkkasi tai työttömyyskorvauksesi vielä bensaan?

Vierailija
11/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni mies haisee. Kesällä sen huomaa parhaiten. Ei peseydytä kerran päivässä, tai pestä vaatteita tarpeeksi kuumassa lämpötilassa, tai vaihdeta edes sitä hikipaitaa puhtaaseen.

Vierailija
12/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kärsii, jos vierellä ajat. Aja bussin eteen, niin saattaa hieman kärsiäkin. Tosin sinä kärsit varmasti enemmän. 

Vierailija
13/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvi on pahempi. Paksuissa takeissa tulee vähintään yhtä paha hiki ja ahdistus ruuhkabussissa kuin helteellä.

Ahdistus sulle varmasti tulee, mutta ei talvella todellakaan haise hieltä samalla tavalla kuin kesähelteillä.

Vierailija
14/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma auto on ainoa vaihtoehto. Kunhan pidetään huoli, että ne on sähköisiä ja siihen suostumattomat liikkukoon hikibusseissa.

Vierailija
15/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähijunissa on hyvä ilmastointi. Kaikissa busseissa taas ei. Ratikoista ei ole tietoa, kun ei tarvitse niitä käyttää.

Vierailija
16/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni mies haisee. Kesällä sen huomaa parhaiten. Ei peseydytä kerran päivässä, tai pestä vaatteita tarpeeksi kuumassa lämpötilassa, tai vaihdeta edes sitä hikipaitaa puhtaaseen.

Minä haisen helposti vaikka käyn joka aamu suihkussa, pesen vaatteet 60 asteessa ja aina puhtaat vaatteet :( tämän takia inhoan helteitä. T. nainen

Vierailija
17/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui. Riittääkö palkkasi tai työttömyyskorvauksesi vielä bensaan?

Sähkölläkin pääsee ei jää siitä kiinni..

Vierailija
18/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Sinä "Että mä nauran"-pölvästi et omista kyllä edes polkupyörää.

Ei tietenkään omista - ei autoa kannata omistaa vaan liisata ..

Vierailija
19/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haisen helposti vaikka käyn joka aamu suihkussa, pesen vaatteet 60 asteessa ja aina puhtaat vaatteet :( tämän takia inhoan helteitä. T. nainen

Sillehän ei sitten voi mitään. :/

Minulla kainalot haisevat herkästi, varsinkin stressihien seurauksena. Aloin käyttämään miesten antiperspiranttia, joka toimii hyvin. Nivean black and White.

Vierailija
20/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihanaa kun pieraisen märän mädän pierun.