Sarjasuosituksia kesä 2022
Suosittele ihan mitä vaan ja mistä vaan mut pieni kuvaus sarjasta olisi kiva 😊
Kommentit (20)
Emily in Paris Netflixissä. Kevyttä hömppää ja Pariisin maisemia.
Olisko Netflixistä mutta kuin Emily?
Tuntuu, että olen sieltä kaiken katsottavan katsonut...eilen sain päätökseen Biohakkerit tms, saksalainen taisi olla. Leffojakaan en enää löydä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että olen sieltä kaiken katsottavan katsonut...eilen sain päätökseen Biohakkerit tms, saksalainen taisi olla. Leffojakaan en enää löydä.
Joku kehui Lupinia, oletko sen katsonut? Itse en vielä.
Entäs Firefly Lane? Ihan ok katsottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kehui Lupinia, oletko sen katsonut? Itse en vielä.
Entäs Firefly Lane? Ihan ok katsottava.
Olen katsonut kummatkin.
The Teacher MTV-katsomossa. Viinaan menevää opettajaa syytetään seksistä oppilaan kanssa. Hyvä ja sopivan lyhyt sarja (4 jaksoa).
Vierailija kirjoitti:
Up up
Mistä näkee?
Tää tipahti, eikö kukaan katso sarjoja?
Vierailija kirjoitti:
Kesällä on muutakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä on muutakin tekemistä.
Et ole myöskään talvella katsonut mitään mitä voisit suositella?
Mitä muuta tekemistä tällaisessa pätsihelvetissä voi muka olla? Jos siis unohdetaan se paatilla katoksen alla makoilu ja uimaan kannelta hyppääminen joka tietysti ja luonnollisesti on jokapalstalaisen ns perusarkea kesäisin.
Niinpä, eli sarjat ja leffat X-muodossa maaten tuulettimen tms edessä.
Mä olen tässä kesän aikana katsonut ( varmaan neljättä tai viidettä kertaa) Kimmo-sarjan, se on mukavan kepeä. Myös Karjalan kunnailla on mun kesäsarjani. Lyytinmäestä kertova Harvoin tarjolla on myös ihan kiva suomalainen sarja
Katsoin viime viikolla irlantilaisen minisarjan Redemtion ( Colette Cunningham on tehnyt pitkän uran etsivänä Liverpoolin väkivaltarikosyksikössä, kun hän eräänä päivänä saa pysäyttävän puhelun: Dublinista on löytynyt naisen ruumis ja Colette on merkitty vainajan lähiomaiseksi. Kyseessä on Coletten aikuinen tytär, joka katkaisi välit äitiinsä 20 vuotta sitten. Colette lähtee Dubliniin selvittämään tyttärensä kohtaloa ja sitä, miksi hän aikanaan päätti kadota. Samalla Colette yrittää luoda suhteen teini-ikäisiin lapsenlapsiinsa, jotka kipuilevat äitinsä kohtaloa. (Redemption, S1. Tuotanto: Tall Story Pictures for Virgin Media Ireland & ITV, 2022.))
Norjalainen Tiettömän taipaleen takana, kertoo myös mielenkiintoisia tarinoita erilaisesta elämästä.
Nämä siis Areenassa ( paitsi tuo Karjalan kunnailla ei taida olla)
X-files löytyy varmaan lähes joka suoratoistopalvelusta. Sopivan jännittävää ja HD laatuinen kuva. Ei pysty kännykkää selaamaan samalla kun muuten putoaa kärryiltä 👍
Kiitos Kimmo ja Redemption-sarjojen suosittelijalle. Redemptionin (suomeksi Hyvityksen aika) olenkin katsonut.
Kimmoa on moneen otteeseen myös suositeltu, ei ole tullut katsottua, mutta jospa tänä kesänä.
Areenassa myös Brittidraama Our House /Varastettu elämä on "ihan ok"-katsottava.
Vierailija kirjoitti:
Entä Netflixissä?
Seven seconds amerikkalainen rikosdraama.
Itse yritän etsiä Yle Areenasta, Ruudusta tai MTV Katsomosta jotain pitkää sarjaa,jossa on siis paljon jaksoa, jota alkaisin katsomaan. Uusimmat hittisarjat olen aika pitkälle katsonut. Yle Areenasta voisin katsoa vielä Transportin. Se on jäänyt katsomatta, mutta joku sarja, jossa jaksot ei ihan heti lopu olisi mukava löytää.
Pysäyttäkää Nyqvist! (Yle Areena): komediajännäri Suomen ulkoministeriön harjoittelijasta, joka sekaantuu suurvaltojen vakoilupeliin. Verta ja suolenpätkiä on välillä mutta maltillisesti.