Pääsispä jo mökiltä kotiin. Ei mitään muuta tekemistä kuin roikkua täällä palstalla.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
On siellä aina tekemistä jos jaksaa tehä.
Haluan lomailla lomalla enkä tehdä töitä.
Onneksi en omista mökkiä. En jaksaisi olla koko ajan tekemässä jotain.
Mikä estää? Miksi et pääse kotiin?
Minua harmittaa vain sinilevä. Kun vihdoin tarkenisi uida, ei voi. Eikä sanoa saunassa johon tulee järvivesi. Eikä saa mattoja pestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sun lomailu tarkoittaa ? Kai siellä sisälläkin voi esim. lukea, tehdä käsitöitä, soittaa vaikka ystävien kanssa puheluja , suunnitella jotain kesän reissua, valmistaa jotain ihanaa ruokaa mitä ei koskaan arjessa ehdi, kun aika on tiukalla.
Ja seuraavaa reissua varten kannattaa ostaa thermacell.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sun lomailu tarkoittaa ? Kai siellä sisälläkin voi esim. lukea, tehdä käsitöitä, soittaa vaikka ystävien kanssa puheluja , suunnitella jotain kesän reissua, valmistaa jotain ihanaa ruokaa mitä ei koskaan arjessa ehdi, kun aika on tiukalla.
Tai jää suosiolla kaupunkiin, niin voi tehdä kaikkia normaaleja kivoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jää suosiolla kaupunkiin, niin voi tehdä kaikkia normaaleja kivoja asioita.
Joo, se varmasti ratkaisee asian ja se mua kiinnostikin, että mitkä niitä "normaaleja kivoja lomajuttuja on".
On aina mielenkiintoista kuulla erilaisia tapoja viettää kesää. Niistä voi saada itsekin hyviä vinkkejä .
Mitä teet kaupungissa sellaista mitä et mökillä voi helteillä tehdä ?
Hesalainen mökkeilijä xD
Juhannusviikolla some täyteen #mökkielämää, sitten juhannusaattona esteettinen nakuselfie laiturilta kommentilla "täällä sielu lepää" ja maanantaina juhannuksen jälkeen alkaa valitus, että täällä maalla ei ole mitään tekemistä, hyttysiäkin on ja mies ei leikkaa nurmikkoa tai naapuri leikkaa nurmikkoa liian aikaisin.
Minulla ei mökkiä ja koskaan en saa hankittua. Kuvitelisessa mökissäni se olisi järven ranalla. Jossa jalkojan nyt uittaisin laiturilla,iso saten varjon alla.Mökki olisi vaatimaton,ei mitään keittiössä Tai pelkkä tupa asumuksena: .Ei juoksevaa vettä sisällä, ei sauna rakenuksessakan ranta sauna. Johan olisi hommia ja nautisikin hiljaisuus ,kun työn teko siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta mulle loma on se että saa olla vaan, shoppailla kaupungilla, ruoka kannetaan eteen kivassa ravintolassa, käydään istahtamassa kivalla terassilla jne. Perisuomalainen mökkeily ei ole kyllä yhtään minua varten😄 Meillä on mökkinä kaupunkiasunto.
Vierailija kirjoitti:
Hesalainen mökkeilijä xD
Juhannusviikolla some täyteen #mökkielämää, sitten juhannusaattona esteettinen nakuselfie laiturilta kommentilla "täällä sielu lepää" ja maanantaina juhannuksen jälkeen alkaa valitus, että täällä maalla ei ole mitään tekemistä, hyttysiäkin on ja mies ei leikkaa nurmikkoa tai naapuri leikkaa nurmikkoa liian aikaisin.
Just näin.. ja anoppi on paska ja mies on ilkeä ja mökki on pieni ja vieraat eivät tuoneet ruokaa ja tunkivat väkisin. Ja ensi vuonna sama juttu
No onhan tällä palstalla pyöriminen huomattavasti hauskempaa kuin junttisuomalaisten mökkitouhut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta mulle loma on se että saa olla vaan, shoppailla kaupungilla, ruoka kannetaan eteen kivassa ravintolassa, käydään istahtamassa kivalla terassilla jne. Perisuomalainen mökkeily ei ole kyllä yhtään minua varten😄 Meillä on mökkinä kaupunkiasunto.
On ihmiset erilaisia taas kerran huomaan.
Minulle shoppailu on ahdistavaa kun kaapit pursuavat vaatteita ja tavaraa ennestään, en halua mitään lisää. Ravintoloissa useimmiten petyn ruokaan ja ajattelen, että itse olisin tuonkin annoksen tehnyt paljon paremmin. Ravintoloiden terassit ovat järjestään paljon epäviihtyisempiä kun ihana mökkimme terassi, näköala merelle, tuuli käy leppeästi ettei ole liian kuuma ja linnut laulavat.
Vierailija kirjoitti:
Hesalainen mökkeilijä xD
Helsinkiläinen viettää juhannuksen ulkomailla tai Helsingissä.
Sulje netti ja mene ulos kuuntelemaan luonnon ääniä ja keskity rauhaan. olet vieraantunut luonnosta kuten moni.
Vierailija kirjoitti:
Sulje netti ja mene ulos kuuntelemaan luonnon ääniä ja keskity rauhaan. olet vieraantunut luonnosta kuten moni.
Luonnosta kuuluukin vieraantua. Siellä ei ole mitään mitä ihminen tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Hesalainen mökkeilijä xD
Tietenkin hesalainen.