Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cittarissa oli varmaan kymmeniä paketteja lihaa menossa roskiin

Vierailija
27.06.2022 |

Kaikissa oli viiminenpäivä tänään ja miinus 30 prosenttia.Ei mene kaupaksi uusilla kalliilla hinnoilla niin heitetään roskiin.Samaa nähnyt useissa tuotteissa nyt lähiaikoina.Ihmiset jättävät hyllyyn ja hyväniin, saadaan ehkä järkeä tähän hinnoitteluun kun joutuvat heittämään roskikseen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamstrasit kuitenkin kärryllisen ja laitoit pakastimeen, vai kuinka?

En ostanut yhtään kun olivat silti kalliita vaikka olivatkin alennuksessa.Siksi niitä varmaan olikin hyllyt täynnä.

Ap

No, syöt sitten jotain muuta, joko täydellä hinnalla tai et syö. 1,2 kiloa sika-nauta jauhelihaa lähti mun mukaan ja peruna muusin kanssa tai hampurilaisena siitä syö 9-12 kertaa. Jos viitsisi tehdä makaronilaatikkoa, voisi saada jopa 15 ateriaa.

Aika vähän syöt päivässä sitten sitä lihaa. Mulla kestää 1kg kananrinta rasia 4 päivää eli 250g päivässä. Ennen meni 3 päivässä eli söin 333g päivässä, mutta olen joutunut aloittamaan rationing.

Vierailija
22/30 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lahjoittavat edes johonkin ruokajonoon. Parempi tietysti että laskisivat hintaa niin paljon että köyhillä olisi varaa ostaa ne kaupasta.

Yrittäjien tehtävä ei ole elättää köyhiä halvoilla hinnoilla.

Yhteiskunnan antama sosiaaliapu on sitä varten köyhille.

Yrittäjä on myös työnantaja, ja sen ensijainen tehtävä on taata se, että pystyy maksamaan työntekijöilleen palkat.

Yrittäjän tehtvä ei ole myydä halvalla köyhille, alle standardihintojen, miten helvetissä sellainen yritys pysyis pystyssä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi säätää laki jotta ylijäämä on pakko myydä -90% hinnalla suurkeittiöille paria päivää ennen viimeistä käyttöpäivää.

Vierailija
24/30 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamstrasit kuitenkin kärryllisen ja laitoit pakastimeen, vai kuinka?

En ostanut yhtään kun olivat silti kalliita vaikka olivatkin alennuksessa.Siksi niitä varmaan olikin hyllyt täynnä.

Ap

No, syöt sitten jotain muuta, joko täydellä hinnalla tai et syö. 1,2 kiloa sika-nauta jauhelihaa lähti mun mukaan ja peruna muusin kanssa tai hampurilaisena siitä syö 9-12 kertaa. Jos viitsisi tehdä makaronilaatikkoa, voisi saada jopa 15 ateriaa.

Aika vähän syöt päivässä sitten sitä lihaa. Mulla kestää 1kg kananrinta rasia 4 päivää eli 250g päivässä. Ennen meni 3 päivässä eli söin 333g päivässä, mutta olen joutunut aloittamaan rationing.

Eihän lihaa edes suositella syötävän joka päivä, varsinkaan punaista. Enkä todellakaan ole mikään kehon rakentaja.

Vierailija
25/30 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskeluaikana etenkin metsästi niitä alennuksia, ilta-alesta Prismasta ja pakastin täyteen. Parhaimmillaan vuoden lihoista 90% alennuksesta.

26/30 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eat people not animals

Vierailija
27/30 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ostaisi alennettuja tuotteita, ei se tarkoita että  olisi köyhä. Kun ne rikkaat ovat kovia säästämään ja laskevat joka pennin  jonka laittaa ruokaan. Tiedän ihan varakkaita jotka käyvät illalla  kaupassa mielellää.Laittaa ne alennetut sitten pakkaseen heti. Onhan siellä muutakin kuin lihaa.         Meidän kaupassa on aamupäivällä  HE-Vi laatikoita jossa paljon hedemiä , luumuja ja persikoita. Niissä on kiinteä hinta 2 euroa.  Parkkipaikalla näkee miten uuttuuttaan kiiltäviin Mersumaastureihin nämä asiakkaat  menevät.

Vierailija
28/30 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoa lihaa lihan hajua,kuin siipi karjaa. En ole Vege, En syö mitä inhoan.Sitä vaan, minua ei asia liikuta!

Vierailija
29/30 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ostaisi alennettuja tuotteita, ei se tarkoita että  olisi köyhä. Kun ne rikkaat ovat kovia säästämään ja laskevat joka pennin  jonka laittaa ruokaan. Tiedän ihan varakkaita jotka käyvät illalla  kaupassa mielellää.Laittaa ne alennetut sitten pakkaseen heti. Onhan siellä muutakin kuin lihaa.         Meidän kaupassa on aamupäivällä  HE-Vi laatikoita jossa paljon hedemiä , luumuja ja persikoita. Niissä on kiinteä hinta 2 euroa.  Parkkipaikalla näkee miten uuttuuttaan kiiltäviin Mersumaastureihin nämä asiakkaat  menevät.

Niin, no miksipä sitä huvikseen ostaisi kalliimmalla, jos halvemmallakin saa, vaikka olisi kuinka rikas.

Vierailija
30/30 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä tätä ostetaan viimeisenä käyttöpäivänä, sitten pakastetaan? Se päivämäärä ei siinä miksikään muutu, vanhaa se on pakastetaan tai ei. En varmasti syö vanhaa, vaikka mitä pöpöjä niistä saa, kuka vastaa??

Juhannuksena menin mökille ja siellä oli pakastimessa jotain pari viikkoa vanhaa sisäfilettä, mutsi yrittää tappaa mut, jouduin heittää roskiin. Ja se haju mikä roskiksesta tuli parin päivän päästä kertoi miten pilaantunutta se oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi