Miten maksetaan vuokra?
Kommentit (52)
Jos vuokranantaja on mies, niin luontovisa kelpaa kyllä.
Sillä lompakolla, joka sulla on siellä jalkojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vuokra? Tarkoitatko lainanlyhennystä?
Oletko tyhmä vai muuten vaan idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Jeesus sentään eikö vanhemmat enää opeta nuorille mitään?
Ei mun vanhemmat osanneet itsekään silloin kun olin vielä heidän vaikutuspiirissään. Saatiin usein häätö niin, että joku vaan tuli kantamaan kamat ulos ja otti asunnon haltuun. Ei koskaan ollut kotiruokaa, jos oli ruokaa ylipäätään. Ei ollut puhelinta. Joskus sähköt katkaistiin ennen häätöä. Pikkuveljen kanssa oltiin ihan tuuliajolla. Välillä mummolassa, välillä isosiskon hoteissa, välillä jossain sijoituksessa. Ei näissäkään paikoissa mitään neuvottu.
Niistä lähtökohdista ponnistaen on suoranainen ihme, että olen ensinnäkin elossa. Amikseen menin maatalousyrittäjälinjalle, koska se oli ainoa yrittäjyyteen suuntautuva linja paikkakunnalla, ja siellä oli ilmainen majoitus ja ruoka kolmesti päivässä, ja sinne pääsi kaikki hakijat keskiarvosta välittämättä. Nyt nelikymppisenä on velaton omakotitalo, työpaikka (ja osa-aikaisena toinen), sijoitusvarallisuutta about miljoona.
Itse jouduin kantapäiden kautta opettelemaan ihan kaiken. En tiennyt mistään käytännönasioista mitään. Omilla lapsillani on ollut helpompaa.
Miten sellaiset vanhemmat, joiden elämänhallinta ei ole itselläkään hanskassa, voivat opettaa lapsilleen mitään?
Sellaiset vanhemmat, jotka tietävät tarkkaan miltä luukulta ja milloin eri avustuksia saa. Sellaiset vanhemmat, jotka tietävät tarkkaan eri avustustoimijoiden ruuan jakelupäivät.
Vierailija kirjoitti:
Älä maksa mitään
Niin eikä kannata välittää va:n yhteydenotoista, kyllä uo tyyppi on viimeistään puolenvuoden päästä oven takana häätölapun kanssa.
OMG Ei tod vuokra-asuntoa vaan asu mummollasi.
Jos aloitus ei trolli niin en suosittele omilleen muuttamista. Vähän vielä kannattaa ottaa selvää ja opiskella miten asiat hoidetaan. Tuolla tietopohjalla on k*sessa parissa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloitus ei trolli niin en suosittele omilleen muuttamista. Vähän vielä kannattaa ottaa selvää ja opiskella miten asiat hoidetaan. Tuolla tietopohjalla on k*sessa parissa kuukaudessa.
No juurihan hän ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti monet vanhemmat vähät välittää, miten jälkikasvu pärjää elämässä. Harva oman itsenäisen elämän aloittaja kuitenkaan selviää ihan ilman ohjeita. Laskujen ja vuokrien maksut voivat olla ihan uusia juttuja. Hyvä, kun ap kysyit neuvoa. Saitko riittävän hyvän vastauksen tilanteeseesi?
Sain!
Hän tarkoittaa vuokraa. Voit käydä googlaamassa merkityksen.