Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisällä 27 astetta

Vierailija
26.06.2022 |

Ja vuokranantaja ei suostu rahanahneuksissaan asentamaan ilmalämpöpumppua. :)

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun yksiössä, sisällä 29 ja parvekkeella 35 astetta. Ylin kerros, eteläparveke, aurinko paahtanut sinne koko päivän. Ei taida nukkumisesta tulla mitään. Huomenna menen ostamaan viilennyslaitteen, vaikka jäin työttömäksi. Menkööt vaikka viimeiset killingit, mutta ei täällä voi asua helteillä. Kohta menen viileään kylpyyn lillumaan.

Valivalivalivali ja VALI!

Avaa ikkunat täysin auki ja sieltä puhaltamaan kylmää yöilmaa. Laskee jonnekin 15 asteeseen yölämpötila takuuvarmasti.

Ahahahaha... Täälläkin oli viime yön (tai paremminkin illasta seuraavaan aamupäivään) ikkunat selällään, yön alin lämpötila sisällä oli 26,7 °C. Tällä hetkellä 29,6 °C - ehkä se asteen tai pari saattaa aamuun mennessä laskea, noustakseen taas huomenna yli kolmenkymmenen. Ja helleputken jatkuessa tuo lukema nousee päivä päivältä, joten kauhulla odotan, millaisiin lukuihin tänä kesänä vielä päästään.

Vierailija
62/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikkunoiden avaaminen yöksi auta mitään, ei tuule yhtään. Aivan peilityyni ilma. Kauhea yö tulossa.

Läpiveto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vuokralaiseni saa ihan vapaasti asentaa ilmalämpöpumpun. Mutta minä en sitä maksa, koska kyse ei ole minulle tärkeästä asiasta. Minulle riittää, että asunnossa on lakisääteiset varustelut. Se on sitten vuokralaisen oma valinta muuttaako näillä ehdoilla omistamaani asuntoon vai ei. 

Just tuon takia aion muuttaa pois heti, kun se on mahdollista. Tämä on viimeinen kesä tässä hellehelvetissä.

Vihdoinkin! Johan on tuota rutinaasi on joutunutkin kuuntelemaan ihan liikaa.

t. vuokranantajasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme