Sisällä 27 astetta
Ja vuokranantaja ei suostu rahanahneuksissaan asentamaan ilmalämpöpumppua. :)
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun yksiössä, sisällä 29 ja parvekkeella 35 astetta. Ylin kerros, eteläparveke, aurinko paahtanut sinne koko päivän. Ei taida nukkumisesta tulla mitään. Huomenna menen ostamaan viilennyslaitteen, vaikka jäin työttömäksi. Menkööt vaikka viimeiset killingit, mutta ei täällä voi asua helteillä. Kohta menen viileään kylpyyn lillumaan.
Valivalivalivali ja VALI!
Avaa ikkunat täysin auki ja sieltä puhaltamaan kylmää yöilmaa. Laskee jonnekin 15 asteeseen yölämpötila takuuvarmasti.
Ei sieltä mitään puhalla vaan ilma seisoo, idioootti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans +28 ja siihen päälle kuumetta 38 jee..
Mitä alapeukuttamista tässäkin nyt oli? Urpot!
Olisko se tosiasia että kuumeessa paleltaa.
Ei palella, vaan hiki valuu kun koitan laskea kuumetta särkylääkkeillä tampio
Suostuisin kyllä, mutta sinä et suostu sen jälkeen asumaan omistamassani asunnossa, koska vuokra olisi sinulle liian korkea. Olemme keskustelleet tästä jo 100 kertaa. Koska opit muistamaan, että oli oma valintasi jättää ilmalämpöpumppu pois halvan vuokran takia?
t. vuokranantajasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun yksiössä, sisällä 29 ja parvekkeella 35 astetta. Ylin kerros, eteläparveke, aurinko paahtanut sinne koko päivän. Ei taida nukkumisesta tulla mitään. Huomenna menen ostamaan viilennyslaitteen, vaikka jäin työttömäksi. Menkööt vaikka viimeiset killingit, mutta ei täällä voi asua helteillä. Kohta menen viileään kylpyyn lillumaan.
Avaa ikkunat täysin auki ja sieltä puhaltamaan kylmää yöilmaa. Laskee jonnekin 15 asteeseen yölämpötila takuuvarmasti.
Ei muuten laske asunnon lämmöt yhden yön aikana.
Ilmastointilaite on rämissyt koko päivän. 23.5 astetta. Mutta kymmeneltä alkoi hiljaisuus, niin nousi 26.
Minunkaan vuokranantaja ei välitä viihtyvyydestäni, kun ei osta ILP:tä.
Vuokranantajat tunnetusti pihistelee muutenkin kaikesta. Kämpät rappiolla, lattiat rakoilee, kosteutta, maalit rapisee seinistä ja mitään remontteja ei ole tehty sitten 90-luvun.
Vierailija kirjoitti:
Vuokranantajat tunnetusti pihistelee muutenkin kaikesta. Kämpät rappiolla, lattiat rakoilee, kosteutta, maalit rapisee seinistä ja mitään remontteja ei ole tehty sitten 90-luvun.
Osta oma niin ei tarvitse nitistä vuokra-asunnoista. Niin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Suostuisin kyllä, mutta sinä et suostu sen jälkeen asumaan omistamassani asunnossa, koska vuokra olisi sinulle liian korkea. Olemme keskustelleet tästä jo 100 kertaa. Koska opit muistamaan, että oli oma valintasi jättää ilmalämpöpumppu pois halvan vuokran takia?
t. vuokranantajasi
Kenelle puhut, idiootti? Minun vuokra on 400 euroa ja hyvin voisin maksaa 50 euroa lisää ILP:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kylmä yöilma, edelleen on 25 astetta tuolla ja laskee johonkin 20 vasta yhden aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö vuokranantajalla tunteisiin? Pihi
Meillä oli tänään 29 astetta enimmillään. Onneksi saadaan yöksi jäähdytettyä.
Kellarissa on alle 20 astetta. Täytyy pitää ovet kiinni sinne suuntaan, niin pysyy joku paikka talosta sellaisena, että siellä pystyy treenaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. vuokranantajasi
Kenelle puhut, idiootti? Minun vuokra on 400 euroa ja hyvin voisin maksaa 50 euroa lisää ILP:stä.
Ap:lle tietenkin. Kuka puhui vain 50€ korotuksesta? En minä ainakaan. Kyllä se vähintään 200€ tekee lisää vuokraa, jos ilmalämpöpumpun haluaa saada.
t. sama
Se 27 on joillekin normaali, taitaapi olla ihmislajin optimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö vuokranantajalla tunteisiin? Pihi
En tiedä, koska en ole vuokranantaja. Ei tulisi pieneen mieleenkään ostaa asuntoa jollekin vinkuvalle köyhälle, jolle mikään ei riitä.
Oliskin vain 27 astetta. No onneksi tämä jäänee viimeiseksi kesäksi tässä asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. vuokranantajasi
Ap:lle tietenkin. Kuka puhui vain 50€ korotuksesta? En minä ainakaan. Kyllä se vähintään 200€ tekee lisää vuokraa, jos ilmalämpöpumpun haluaa saada.
t. sama
Ei tee. ILP maksaa noin 2000 euroa asennuksineen ja sinä saat vielä siitä alennuksen vähennyksien muodossa. 50 euroa riittää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten laske asunnon lämmöt yhden yön aikana.
Minulla on 56 m2 asunto ja avaan parvekkeen ikkunan ja laitan sieltä yöilmaa puhaltamaan sisään ja lämpötila laskee niin paljon että nukun peiton kanssa.
Minun vuokralaiseni saa ihan vapaasti asentaa ilmalämpöpumpun. Mutta minä en sitä maksa, koska kyse ei ole minulle tärkeästä asiasta. Minulle riittää, että asunnossa on lakisääteiset varustelut. Se on sitten vuokralaisen oma valinta muuttaako näillä ehdoilla omistamaani asuntoon vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. vuokranantajasi
t. sama
Ei tee. ILP maksaa noin 2000 euroa asennuksineen ja sinä saat vielä siitä alennuksen vähennyksien muodossa. 50 euroa riittää sinulle.
Kerrotaloihin ei pääasiassa saa asentaa ilmalämpöpumppua. Jos saa, se vaatii merkittävän muutoksen asunnon yhteen ikkunaan, joka on iso ja kallis työ.
Olisko se tosiasia että kuumeessa paleltaa.