Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisällä 27 astetta

Vierailija
26.06.2022 |

Ja vuokranantaja ei suostu rahanahneuksissaan asentamaan ilmalämpöpumppua. :)

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään asenna enkä osta mitään ylimääräistä, näin saan parhaan vuokratuoton. T. vuokranantajasi

Vierailija
42/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin kyllä, mutta sinä et suostu sen jälkeen asumaan omistamassani asunnossa, koska vuokra olisi sinulle liian korkea. Olemme keskustelleet tästä jo 100 kertaa. Koska opit muistamaan, että oli oma valintasi jättää ilmalämpöpumppu pois halvan vuokran takia?

t. vuokranantajasi

Kenelle puhut, idiootti? Minun vuokra on 400 euroa ja hyvin voisin maksaa 50 euroa lisää ILP:stä.

Ap:lle tietenkin. Kuka puhui vain 50€ korotuksesta? En minä ainakaan. Kyllä se vähintään 200€ tekee lisää vuokraa, jos ilmalämpöpumpun haluaa saada. 

t. sama

Ei tee. ILP maksaa noin 2000 euroa asennuksineen ja sinä saat vielä siitä alennuksen vähennyksien muodossa. 50 euroa riittää sinulle.

Ikävä pilata fantasiasi, mutta sinä et määrittele sitä, mihin hintaan minä olen valmis omaisuuttani vuokraamaan. Sinun on alistuttava minun ehtoihin niin kauan kuin minun omistamaani asuntoa käytä. Piste.

t. sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ei oo lämpömittareita, mut just avasin ikkunat yöks, siä pitäis olla joku +24 astetta ja tuntu et se on viileempää kun sisällä.

Aamu kuuteen kun on ikkunat auki niin on ihan sopivan viilee, sit taas kaikki räppänät kiinni seuraavaan yöhön asti, niin tääl pärjää, kun ei tee mitään eikä oo päällä mitään.

Tylsää tää on, olla kesä lukkiutuneena sisälle ikkunat kiinni.

Vierailija
44/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin +29. Tietää jo, että tulee ensi viikolla nousemaan yli kolmeenkymmeneen. Perseestä on!

Mitä jos laihduttaisit sen jättiperseesi?

Hei läskihullu mitäs jos lopettaisit jo? Ollaan ihan täynnä sun läskivihaasi, myös me normipainoiset. Todella typerää ja kyllästyttänyt jo kauan joka ketjuun noiden juttujesi tunkeminen!

Vierailija
45/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vuokralaiseni saa ihan vapaasti asentaa ilmalämpöpumpun. Mutta minä en sitä maksa, koska kyse ei ole minulle tärkeästä asiasta. Minulle riittää, että asunnossa on lakisääteiset varustelut. Se on sitten vuokralaisen oma valinta muuttaako näillä ehdoilla omistamaani asuntoon vai ei. 

Ei muuta. Kilpailu on kovaa vuokralaisista. Paranna tasoa, tai tyydy tyhjään asuntoon. Etpähän saa vuokrarahoja. :)

Vierailija
46/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun yksiössä, sisällä 29 ja parvekkeella 35 astetta. Ylin kerros, eteläparveke, aurinko paahtanut sinne koko päivän. Ei taida nukkumisesta tulla mitään. Huomenna menen ostamaan viilennyslaitteen, vaikka jäin työttömäksi. Menkööt vaikka viimeiset killingit, mutta ei täällä voi asua helteillä. Kohta menen viileään kylpyyn lillumaan.

Valivalivalivali ja VALI!

Avaa ikkunat täysin auki ja sieltä puhaltamaan kylmää yöilmaa. Laskee jonnekin 15 asteeseen yölämpötila takuuvarmasti.

Tosi kylmä yöilma, edelleen on 25 astetta tuolla ja laskee johonkin 20 vasta yhden aikaan.

Ei pidä paikkaansa. Yöilma max 16 astetta kaikkialla Suomessa.

Vierailija
47/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin kyllä, mutta sinä et suostu sen jälkeen asumaan omistamassani asunnossa, koska vuokra olisi sinulle liian korkea. Olemme keskustelleet tästä jo 100 kertaa. Koska opit muistamaan, että oli oma valintasi jättää ilmalämpöpumppu pois halvan vuokran takia?

t. vuokranantajasi

Kenelle puhut, idiootti? Minun vuokra on 400 euroa ja hyvin voisin maksaa 50 euroa lisää ILP:stä.

Ap:lle tietenkin. Kuka puhui vain 50€ korotuksesta? En minä ainakaan. Kyllä se vähintään 200€ tekee lisää vuokraa, jos ilmalämpöpumpun haluaa saada. 

t. sama

Ei tee. ILP maksaa noin 2000 euroa asennuksineen ja sinä saat vielä siitä alennuksen vähennyksien muodossa. 50 euroa riittää sinulle.

Ikävä pilata fantasiasi, mutta sinä et määrittele sitä, mihin hintaan minä olen valmis omaisuuttani vuokraamaan. Sinun on alistuttava minun ehtoihin niin kauan kuin minun omistamaani asuntoa käytä. Piste.

t. sama

Tuolla menolla et ikinä saa vuokralaista. Piste.

Vierailija
48/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vuokralaiseni saa ihan vapaasti asentaa ilmalämpöpumpun. Mutta minä en sitä maksa, koska kyse ei ole minulle tärkeästä asiasta. Minulle riittää, että asunnossa on lakisääteiset varustelut. Se on sitten vuokralaisen oma valinta muuttaako näillä ehdoilla omistamaani asuntoon vai ei. 

Ei muuta. Kilpailu on kovaa vuokralaisista. Paranna tasoa, tai tyydy tyhjään asuntoon. Etpähän saa vuokrarahoja. :)

Olen omistanut sijoitusasuntoni nyt 10 vuotta. Yhtään kuukautta asunto ei ole ollut tyhjillään. Sori siitä :)

Vierailija
49/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmalämpöpumppu muutaman viikon takia. Älkää naurattako.

Vierailija
50/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes Italiassa monellakaan ihmisellä ei ole ilmalämpöpumppua asunnossaan.

Vierailija
51/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen omistanut sijoitusasuntoni nyt 10 vuotta. Yhtään kuukautta asunto ei ole ollut tyhjillään. Sori siitä :)

Edelleen, kukaan ei muuta tuollaiseen asuntoon, kun on olemassa vuokranantajia, jotka välittävät asukkaiden viihtyvyydestä. :) Sorry. :)

Vierailija
52/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vuokranantajasi

t. sama

t. sama

Tuolla menolla et ikinä saa vuokralaista. Piste.

Väärin. Tälläkin hetkellä minulla on jopa kolme vuokralaista. Viime hakukierroksella piti karsia, kun hakijoita oli useampia. Kertaakaan ei ole ollut asunto viikkoa pidempää tyhjillään. Huutomerkki. 

t. sama

Vierailija
53/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, kukaan ei muuta tuollaiseen asuntoon, kun on olemassa vuokranantajia, jotka välittävät asukkaiden viihtyvyydestä. :) Sorry. :)

Niinkö? Miksi täällä sitten joka päivä on kymmeniä aloituksia, joissa vuokralaiset ruikuttavat, kun eivät saa ilmaiseksi ilmalämpöpumppua ja on niin kuuma jne.? Omistusasujatko näitä aloituksia tehtailevat?

Vierailija
54/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi väittelet aiheesta, josta et tiedä mitään? Jos kukaan ei muuttaisi kuumaan asuntoon, ei täälläkään tarvitsisi joka päivä ruikuttaa miten on kuuma. 

Vierailija
55/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun yksiössä, sisällä 29 ja parvekkeella 35 astetta. Ylin kerros, eteläparveke, aurinko paahtanut sinne koko päivän. Ei taida nukkumisesta tulla mitään. Huomenna menen ostamaan viilennyslaitteen, vaikka jäin työttömäksi. Menkööt vaikka viimeiset killingit, mutta ei täällä voi asua helteillä. Kohta menen viileään kylpyyn lillumaan.

Avaa ikkunat täysin auki ja sieltä puhaltamaan kylmää yöilmaa. Laskee jonnekin 15 asteeseen yölämpötila takuuvarmasti.

Tosi kylmä yöilma, edelleen on 25 astetta tuolla ja laskee johonkin 20 vasta yhden aikaan.

Ainakin Forecan ja Ilmatieteen laitoksen mukaan täällä Espoossa koko ensi yö 18-24 astetta ja ihan alimmillaan käväisee 17 asteessa neljän aikaan. Ehkä Espoo ei ole sitten Suomea.

Vierailija
56/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Forecan ja Ilmatieteen laitoksen mukaan täällä Espoossa koko ensi yö 18-24 astetta ja ihan alimmillaan käväisee 17 asteessa neljän aikaan. Ehkä Espoo ei ole sitten Suomea.

Ei se olekaan. Uusimaa erotettiin Suomesta toissa keväänä. Etkö muista?

Vierailija
57/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul ei oo lämpömittareita, mut just avasin ikkunat yöks, siä pitäis olla joku +24 astetta ja tuntu et se on viileempää kun sisällä.

Aamu kuuteen kun on ikkunat auki niin on ihan sopivan viilee, sit taas kaikki räppänät kiinni seuraavaan yöhön asti, niin tääl pärjää, kun ei tee mitään eikä oo päällä mitään.

Tylsää tää on, olla kesä lukkiutuneena sisälle ikkunat kiinni.

Mitäs jos menisit joskus ulos varjoon?

Vierailija
58/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuon takia aion muuttaa pois heti, kun se on mahdollista. Tämä on viimeinen kesä tässä hellehelvetissä.

Vierailija
59/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikkunoiden avaaminen yöksi auta mitään, ei tuule yhtään. Aivan peilityyni ilma. Kauhea yö tulossa.

Vierailija
60/63 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö te nukkumaan ikkunat auki? Täällä on niin kova meteli yölläkin että en saa nukuttua jos parvekkeen ovi ja ikkunat ovat auki, autot eivät hiljene yöksikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi