TROOPPISET YÖT TULEVAT, OLETKO VALMIS?
Minä olen, läpiveto kämpässä yöaikaan, tuuletusikkunat eripuolita taloa auki, joten kuumuus ei haittaa. Toivottavasti helteet kestävät elokuun loppuun.
Kommentit (21)
En ole valmis. Odotan jo innolla loskapaskakelejä.
En ole valmis kuumuuteen tai kylmyyteen. Oletko valmis trooppiseen mieheen?
Arkkupakastin on täynnä jäitä ja lisää valmistuu koko ajan. Viilennyspeitto, viilennystuoli ja viilennyssänky ovat valmiina ja viilennystyöpöydällä on hyvä tehdä töitä jääaltaasta käsin. Pään voi laittaa tuulettumaan hetkeksi työpaikkaruokalan kylmiöön ja jatkaa töitä kunnes se on jäähtynyt. Sitten kylmäpäisenä kotiin!
Hyvin kestää. Ilmalämpöpumppu, niin saa olla viltin alla sohvalla. Varpaita palelee. 31 ulkona, 22 sisällä. Sit oon antanu sen puhaltaa 19 asteista ilmaa makkariin koko päivän. Kiva mennä peiton alle.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös.
Joka makkariin hankittu tuuletin ja olkarissa on katto tuuletin. Hmm makkariin ikkunan alla 4 aikaan yöllä laulaa lintu täyttä nokkaa, ärsyttävä siihen herää. Pakko sillon sulkea ikkuna.
Rakastan näitä kelejä. Olen tehnyt pihahommia paljon, siinä samalla iho päivettynyt tasaisesti. Käteni näyttävät ja tuntuvat taas hyvältä, kun kuivuus ja halkeilut on poissa. Talvella ei mikään auta niihin.
Pidän ilmalämpöpumpun puhaltamassa +40-asteista lämmintä ilmaa asuntooni koko yön. Näin saan maksimoitua trooppisen ilmaston kotonani.
Minä ja ilppi olemme valmiina
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Pidän ilmalämpöpumpun puhaltamassa +40-asteista lämmintä ilmaa asuntooni koko yön. Näin saan maksimoitua trooppisen ilmaston kotonani.
Sama. Mä NIIIIN nautin!
Ei paljon yöt kiinnosta. kämpässä on tasainen 20 astetta. mut millä hitolla nuo päivät sais viilenemään vaikka sinne +10 tuntumaan niin vois tehdäkkin jotain
Ilmalämpöpumppu.
Se poistaa sellaisen 10 litraa kosteutta per päivä. Ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon yöt kiinnosta. kämpässä on tasainen 20 astetta. mut millä hitolla nuo päivät sais viilenemään vaikka sinne +10 tuntumaan niin vois tehdäkkin jotain
Mitäs sä ny sit teet? Tai tekisit.
Ajattelin mennä tänään uuniin. Laitan uunin 300 asteeseen kun niin rakastan lämmintä oloa.
Vierailija kirjoitti:
Niitä saa tosissaan odottaa, ei kunnon loskakeliä ole läheskään joka vuosi
Hyvästelin rakkaan peittoni jo ennen juhannusta. Kai me voidaan taas muutaman viikon päästä olla yhdessä <3
ViT_ttaa jo valmiiksi.
Onneksi kohta tulee syksy.
Todellakin olen. Huhtikuussa oli vielä lumimyräkkää täällä päin ja kevät oli muutoinkin kolea. Nautin todella paljon nyt, kyllä se syksy ja loskap*ska sieltä taas kuitenkin tulee.