Pettäjän merkit?
Kommentit (38)
Väkivaltaa on siis teillä ollut useita kertoja (sekä fyysinen väkivalta, että sillä uhkaaminen ovat väkivaltaa), joten vaikka miehesi pettäisi, niin se ei olisi suhteenne ainut ongelma. Mikäli on omaa miestä tarvis pelätä, niin kaikki ei ole silloin kunnossa. Ansaitset parempaa suhdetta kuin missä tällä hetkellä elät. Kenenkään ei tarvitse pelätä - viimeimmäksi omaa puolisoaan.
Miten ihmeessä mies onnistui sen selittämään, jos jäljelle jäi vain epävarmuus siitä, pettääköhän mies... Mistä maailmasta ne sinne olisi tulleet, jos eivät sinun ole?!?
uuden hiusvärin ehdottelu viittaa pettämiseen?
Munki mies valittaa mun tukasta ja käskee tehdä sille jotain. :O Itse ehdottelin myös hiusmallia miehelle, enkä kuitenkaan petä enkä edes ole aikeissa
Enkä ole pettäjä - olen eronnut enkä edes seurustele. Tapa jäi siitä, kun lapsi oli kerran isällään ollessaan sairastunut niin, että joutui sairaalaan eivätkä tavoittaneet minua puhelimella.
kysyä/ottaa asian puheeksi. on toinenkin ketju,mut anyway,tarviin jelppiä,että jaksan.
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että jälkiä jää ja mitä pidemmälle suhde etenee sitä huolimattomammaksi mies tulee peittelyissä. Meillä oli yksi merkki se, että naiselta jäi autoon ja asuntoomme tavaroita, esim. hiuspinnejä, pantoja, huivi... Miehen taskusta löytyi kuitteja ravintolasyömisistä ynnä muista. Sitten ihan klassinen: vaaleita, pitkiä hiuksia oli usein vaatteissaan ja päällystakissaan. Joskus naisesta oli tarttunut haju vaatteisiinsa ja iholleen. Auton etupenkkiä oli säädetty eteenpäin. Mies oli paljon poissa kotoa, lähti yllättäen " työmatkalle" Lappiin. Löysin lentoliput palattuaan reissusta ja luin niistä naisen nimen...
Vierailija:
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että jälkiä jää ja mitä pidemmälle suhde etenee sitä huolimattomammaksi mies tulee peittelyissä. Meillä oli yksi merkki se, että naiselta jäi autoon ja asuntoomme tavaroita, esim. hiuspinnejä, pantoja, huivi... Miehen taskusta löytyi kuitteja ravintolasyömisistä ynnä muista. Sitten ihan klassinen: vaaleita, pitkiä hiuksia oli usein vaatteissaan ja päällystakissaan. Joskus naisesta oli tarttunut haju vaatteisiinsa ja iholleen. Auton etupenkkiä oli säädetty eteenpäin. Mies oli paljon poissa kotoa, lähti yllättäen " työmatkalle" Lappiin. Löysin lentoliput palattuaan reissusta ja luin niistä naisen nimen...
Petturimies lupasi jättää toisen naisen, kun jäi kiinni mutta ei jättänytkään. Piti meitä molempia parisen vuotta. Jos naisesta oli tällä välillä merkkejä, selitti aina, että nainen piinaa häntä. Minä uskoin, kunnes kyllästyin mieheen muutenkin. Oli myös väkivaltainen paskiainen, joten katsoin parhaimmaksi jättää hänet. Lähdin varoittamatta, vaihdoin kaikki puhelin- ja osoitetiedot salaisiksi... Olen ollut onnellinen nyt melkein kahdeksan vuotta. Minulla on tällä hetkellä mies, joka on exän vastakohta: ei hakkaa eikä petä!
Mieheni on uhkaillut vievänsä lapsen mukanaan,jos ero tulee. olen ihan hajalla,
Juu, on kokemusta ja monen ihmisen taholta. Laskeskelin just eilen illalla, että lähipiirissä 40% pareista on ollut pettämistapauksia.
kiinnosta yhtään. ja on tosi hyvällä päällä koko ajan.
Meillä ei ollut lapsia, mikä tietysti on helpotus! Vaikuttaa siltä, että miehelläsi on sinuun todella tiukka ote. Olet varmasti heikoilla, jos itse uskot niin. Mistä saisit luottamusta siihen että pärjäät ilman häntä? Onko sinulla ystävää tai sukulaista, joka voisi auttaa? Miehesi käyttää heikkouttasi nyt pahasti hyväkseen! Kohtelee sinua törkeästi, koska ajattelee, ettet uskalla tehdä mitään. Minä pääsin alkuun ihan uskottelemalla itselleni, että olen vahva ja pärjään. Lopulta hoin niitä jo miehellekin: " Tuo ei enää tehoa minuun. Olen muuttunut..." Ymmärräthän, että ongelmasi ei ole pelkästään se, että miehesi pettää ja käyttää sinua törkeästi hyväkseen? Totta kai mies pelottelee sinua, että saa sinut pidettyä kotona. Millä hän nyt muka saisi lapset itselleen?
mieheni on " unelmavävy" . kukaan ei tiedä millainen hän voi olla. uhkailee,ja syyttelee eikä halua keskustella mistään. joko vetäytyy. tai räjähtää. en oikeasti tiedä mitä teen. inhoan tapella yleensäkin ja kuitenkin rakastan häntä,en myöskään haluaisi tyttömme kuulevan .
ja kyllä,hänellä on minuun suuri ote. olen vähän kuin tossun alla,enkä juurikaan saa tahtoani läpi. ja jos saankin,heittäytyy marttyyriksi, siis mies.
Se meni taas vaan nukkumaan ja ilmoitti iloisestihyvää yötä. ja mua alkaa 4 kk:n jälkeen panettamaan..........huoh
kukaan mies jolla on vaimo ja saisi kun haluaa ei ole 4 kuukautta puutteessa.
mieheni ei muutenkaan pidä kännyä päällä vapaa-aikana. seksiä ei nykyään ole,mutta mies muuten hyväntuulinen,vaikka aiemmin hyppi seinille pienestäkin tauosta. on myöhään töissä,ja kerran olen löytänyt vieraat pikkuhousut kaapistamme. ei suostu keskustelemaan enää mistään. mua todella pelottaa ottaa asia esille,on kerran lyönyt ja monta kertaa uhannut jos " jauhan" jostain,mistä haluaisin puhua.