Näin kokoa 52 olevana naisena
On ihana käydä uimarannoilla, kylpylöissä yms. Oikein näen, kuinka jotkut hermostuvat. Naurattaa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siinäpä hermostuvat. Minä laitan bikinit päälle ja menen tyytyväisenä rannalle taas huomenna.
165 cm ja 95 kg nainen
Sinä et ole kokoa 52.
Pari senttiä lyhyempänä, saman painoisena olen kokoa 46-48 enkä todella kulje kiristävissä vaatteissa
Minä painan 5 kiloa vähemmän ja käytän yleensä kokoa 50. Sama pituus. Paino kerääntyy eri tavalla eri ihmisillä, aivan samoin kaikki 60-kiloisetkaan eivät käytä samaa kokoa, vaan numeroissa voi olla paljonkin heittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä meillä päin törmään kävelylenkeillä ja kauppareissuilla erittäin ylipainoiseen naiseen, joka ilmeisesti viime vuonna aloitti kävelyn ja laihduttamisen. Häntä näkyy todella usein ja aina lenkillä. Hiki virtaa ja vaatteet on hiestä märät. Hän vaan jatkaa ja kilot näemmä vähenee. Ihailen sitä niin paljon! Niin sinnikäs ja määrätietoinen.
Olen itse normaalipainoinen ja sen(kään) vuoksi en kehtaa pysäyttää ja antaa positiivista palautetta hänelle, vaikka mieli tekisi. Suomessa hyvää palautetta annetaan liian harvoin.
Älä annakaan. Olisi ihan hirveä tilanne, jos joku täysin tuntematon tulisi antamaan palautetta laihtumisesta. Siinä joutuisi etsimään uudet kävelyreitit ja kaupat ettei törmäisi stalkkaajaan.
Ensinnäkään en edes antaisi palautetta laihtumisesta, vaan asenteesta mikä loistaa hänessä, sinnikkyydestä ja määrätietoisuudesta. Toiseksi; siksi en juuri kehtaakaan sitä antaa, koska se olisi liian outoa. :D Ihailen silti ja haluaisin itsellekin yhtä hyvän asenteen!
Näin tänään kivoihin kesäisiin ulkoiluhousuihin pukeutuneen naisen lenkillä, olisin halunnut kysyä, mistä oli ostanut housut. Koko oli varmasti ainakin 52. En kysynyt, kun oli tuntematon ihminen, ja ei ehkä olisi halunnut, että hänen pukeutumistaan kommentoidaan. Mietin itse, että ennen pärjäsin kesän yli ihan muutamilla kesävaatteilla, shortsit, t-paita ja joku hame. Oliko ne materiaalit tai mallit sopivampia vai mikä, nyt on kaikki jotenkin liian kuumia ja tukalia, vaikka on monenlaista vaatetta. Olen kyllä lihonut, mutta aina ostanut uutta sopivaa kokoa, mutta silti ei ole hyviä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Itse rumana ja lihavana naisena en edes omista uimapukua, enkä todellakaan käy uimarannoilla. Inhoan kesää. Yritän pukeutua peittävästi ja käytän aina pitkiä housuja ja pitkähihaista paitaa. Takkiakin joudun kesällä käyttämään peittääkseni paremmin itseäni.Inhoan toki kaikkea itsessäni, mutta erityisesti isoja rintojani, joiden piilottaminen on vaikeaa. Mielummin olisin vaikka kokonaan ilman rintoja. En kovin monessakaan paikassa käy kun en ole niihin tervetullut. En ole uskaltanut käydä vaaalla kun en halua tietää painoani, varmaan joku 20 kiloa on ylipainoa, mutta silti on hämmentävää nähdä itseäni isokokoisempia itseäni paljastavimmissa ja tiukemmista vaatteissa. Tietenkään en kommentoi mitenkään kun en halua, että kukaan kommentoi itseänikään mitenkään.
Et kyllä voi olla mitenkään ruma, kun kerran olet hyvin rintava! Sitäpaitsi kirjoitat varsin sujuvaa tekstiä, joten kelpaisit ihan varmasti ainakin minulle! Olet vain turhan itsekriittinen kehoasi kohtaan, uskon että olet todellinen kaunotar!
Hyvin on taas päivä mennyt. Tosin onneksi en ole joutunut olemaan kotona, koska siellä on 35 astetta lämmintä. ap
Eipähän ole pelkoa, että kukaan tulisi tekemään tuttavuutta minuun :(
N178 94kg
Vierailija kirjoitti:
Eipähän ole pelkoa, että kukaan tulisi tekemään tuttavuutta minuun :(
N178 94kg
Miksi ei? Mä olen naimisissa. ap
Vierailija kirjoitti:
Itse rumana ja lihavana naisena en edes omista uimapukua, enkä todellakaan käy uimarannoilla. Inhoan kesää. Yritän pukeutua peittävästi ja käytän aina pitkiä housuja ja pitkähihaista paitaa. Takkiakin joudun kesällä käyttämään peittääkseni paremmin itseäni.Inhoan toki kaikkea itsessäni, mutta erityisesti isoja rintojani, joiden piilottaminen on vaikeaa. Mielummin olisin vaikka kokonaan ilman rintoja. En kovin monessakaan paikassa käy kun en ole niihin tervetullut. En ole uskaltanut käydä vaaalla kun en halua tietää painoani, varmaan joku 20 kiloa on ylipainoa, mutta silti on hämmentävää nähdä itseäni isokokoisempia itseäni paljastavimmissa ja tiukemmista vaatteissa. Tietenkään en kommentoi mitenkään kun en halua, että kukaan kommentoi itseänikään mitenkään.
Minä en voi ymmärtää, mikä on vialla päässä ihmisellä, joka mulkoilee tai kommentoi yhtään ketään.
Jo siinä, että pitää itseään vihata on taakkaa aivan liikaa yhdelle ihmiselle. Mutta sen haluaisin tietää, mitä sinä joka kommentoit ja mulkoilet, ajattelet tästä kommentista?? Onko hyvä näin?
Sinä et ole kokoa 52.
Pari senttiä lyhyempänä, saman painoisena olen kokoa 46-48 enkä todella kulje kiristävissä vaatteissa