Millä mielellä huomenna töihin?
Millä mielellä menette huomenna töihin?
Jos ette ole kesälomalla.
Kommentit (64)
Neljä päivää vielä töitä sitten lomalle. Hallin lämpötila varmasti kuin pätsi, mutta kestetään vähän aikaa.
-M29
Jaksaa jaksaa! Neljä työntäyteistä päivää kotoa käsin, sitten alkaa loma. Onneksi on kiva työ.
Hyvällä mielellä! 3 pv töitä ja sit 5.5 viikon loma😊
Minuakin mietityttää miten tulen jaksamaan ensiviikon kuumuudessa. Jo pari viikkoa sitten, kun oli hellettä, auringossa oli niin kuuma, että minua alkoi tikkailla kiivetessä sumeta silmissä. Nyt pitää olla varovaisempi.
No, juotavaa ja suolaista mukaan sekä hanan alla kasteltu hattu päähän niin eiköhän tästäkin kesästä selvitä!
Vierailija kirjoitti:
Töihin?Siis minne?Mitä se on?
Kelacard??
Hyvä siis että jotkut menee töihin ja maksaa veroja.
Hyvällä mielellä, työskentelen työssä jossa oikeasti viihdyn ja nautin työstäni. Lisäksi loistava juhannus vietetty mökillä mielettömässä säässä, joten ei valittamista
Olis niin mahtavaa liukua tästä lomalle, mut ei auta. Vielä viikko töissä, sit lomalle. Eikä sekunttiakaan liian aikaisin.
Ihan hyvillä mielin. Ensi viikolla alakaa loma.
Ärsyttää, koska huomenna olen kahden erään ulkolaisen kollegan kanssa. En voi sietää häntä ja olemme jo kerran ottaneet yhteen kunnolla.
Hyvällä mielellä, mutta ei kyllä tarvitsisi olla näin Kuuma. No pitää muistaa juoda.
Kesäloma alkaa vasta elokuun puolivälissä. Olen meidän työpaikan viimeisessä lomaryhmässä, ihan kiva näin.
Ei kyllä paljon kiinnostaisi, onneksi yövuoroja koko ensi viikko.
Välillä sitä kyllä mietti, että tätä oravanpyörää vartenko täällä eletään?
Välillä tuntuu että haluaisi muuttaa johonkin korpimökkiin erakoksi ja jättää kaiken taakseen.
Ihan ok. Konttorissa mukavan viileää.
Tiedän että pitäisi olla onnellinen kun on se työpaikka.
Mutta en kyllä jaksaisi yhtään, ei kiinnosta vit*uakaan
Muuten hyvällä mielellä, mutta pitäisi selvittää vähän ihmissuhdeasioita. Ei huvittaisi.
En mene töihin enkä ole kesälomallakaan huomenna. Kippis!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen työtön. Ei mikään jäätävä krapula mutta aika paha kuitenkin. Yritän juoda uuden kännin puolelle mutta oksettaa. Onneksi kohta on ilta. Jos ei mikään muu auta niin heitän reseptilääkkeen suuhun ja sanon hyvää yötä. Tai no hyvää mutta edes jotain unta.
Toki toivon että huominen ois paras päivä. Siis sellainen että ei herää enää.
Narkki
Vituttaa kuin pientä karvatonta apinaa.
Hyvällä mielellä. Ihana hyvin ilmastoitu toimisto on nautinto tämän kerrostalopätsissä vietetyn viikonlopun jälkeen. Voisin muuttaa väliaikaisesti työpaikalleni, jos se olisi mahdollista.