Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän perheen juhannus tänä vuonna

Vierailija
26.06.2022 |

Grillailua ja paljuilua kotona. Pari olutta. Välillä uimassa käymistä ja frisbeegolf ratojen kiertelyä. Saunomista aattona, kun ei vielä ollut niin kuumaa ja vihta tehtiin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se varakkaammillakaan yleensä tuon ihmeellisempää ole.

Vierailija
4/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa köyhyys ilmenee, ap?

En huomannut.

Vierailija
5/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti köyhillä ole paljua.

Vierailija
6/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä palju? Ja ihan normilta kuulosti.

Vierailija
7/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti köyhät luultavasti kökkivät juhannuksensa siinä samassa kerrostalomurjussa kuin muulloinkin, kun ei ole varaa bensaan. Ehkä uimarannalla kävivät.

Vierailija
8/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole grilliä. Keitin perunat ja makkarat uuniin. Juomiin ei varaa.

Vierailija
9/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomannut.

Savulohi puuttui.

Vierailija
10/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon enempi kaikkee mitä meillä oli ja mä en miellä meitä köyhiksi millään mittapuulla.

Vierailija
11/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomannut.

Savulohi puuttui.

Joo, kala on liian kallista.

Vierailija
12/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo trolli jonka motiiveja en ymmärrä.

Vierailija
13/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo trolli jonka motiiveja en ymmärrä.

Valis kuvittelee olevansa köyhä ja syrjäytynyt.

Vierailija
14/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se varakkaammillakaan yleensä tuon ihmeellisempää ole.

Tämä. Luullaan, että hyvin tai kohtuudella toimeentulevan elämä olisi jatkuvasti yhtä glamouria. Ihan perusjuhannustahan tuo on ollut heillä itselläänkin.

Vierailija
15/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valis kuvittelee olevansa köyhä ja syrjäytynyt.

Siinä tapauksessa kyllä ollaan aivan väärässä viiteryhmässä.

Vierailija
16/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti köyhät luultavasti kökkivät juhannuksensa siinä samassa kerrostalomurjussa kuin muulloinkin, kun ei ole varaa bensaan. Ehkä uimarannalla kävivät.

Asun sadin kämppä.Ei ole murju. Vaikka hintalapun mukaan ostankin kaiken. Ei ole perintörahoja,ei siis kesämökkiäkään,ei ukkoa ukon kukaroakaan.. Köyhä olen .Mutta omillani pärjään ja en valita. 3 h. tein ilmasta lähimäisen työtä rakkaudesta. Vein vanhuksen ulos varjoon istumaan ja menessä palvelutaloon ostin alepasta hänelle 2 purkkia tetra mehua.Itselläni oli vesipullo mukana. Ihan kotin vesihanasta otettu. Joten tee samaa itse. Vanhuksia yksin paljon. Muutut nöyremmäksi ihmiseksi sinäkin aloiteen tekijä.Etkä tuijota vain omaan napaasi.

Vierailija
17/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun sadin kämppä.Ei ole murju. Vaikka hintalapun mukaan ostankin kaiken. Ei ole perintörahoja,ei siis kesämökkiäkään,ei ukkoa ukon kukaroakaan.. Köyhä olen .Mutta omillani pärjään ja en valita. 3 h. tein ilmasta lähimäisen työtä rakkaudesta. Vein vanhuksen ulos varjoon istumaan ja menessä palvelutaloon ostin alepasta hänelle 2 purkkia tetra mehua.Itselläni oli vesipullo mukana. Ihan kotin vesihanasta otettu. Joten tee samaa itse. Vanhuksia yksin paljon. Muutut nöyremmäksi ihmiseksi sinäkin aloiteen tekijä.Etkä tuijota vain omaan napaasi.

Siis mitä? 🧐

Vierailija
18/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei köyhällä ole paljua

Vierailija
19/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta kirjoittaminen. Sinusta ei ole siihen.

Vierailija
20/22 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä köyhä söi aattona valmis lasagnea, eilen puuroa ja tänään pakasteesta otettua makaronilaatikkoa. Oli kyllä ihan normi viikonloppu muutenkin, en juo enkä polta. Kävin pitkän pyörälenkin joka päivä. (Ja ps, köyhillä ei ole paljua., jos mulla ois ollu niin oisin myyny sen jossain välissä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme