Asun Helsingissä ja viereisen talon parvekkeella juodaan ja nauretaan jo kolmatta päivää, mitä mieltä olette?
Siinä asuu avopari ja niillä on kylässä joku jätkä. Grillasivat juhannuksena makkaraa (on sallittua), juovat kaljaa ja puhuvat kovaa. Ok, sisälle ovat sännänneet pe-la noin ilta kahdeksalta ja pihaan kantautuvat äänet ovat vaimenneet. Mikseivät ole menneet jonnekin puistoon/ metsään ryyppäämään?
Kommentit (52)
Nyt on juhannus viikonloppu. En pistäisi pahakseni. Pane omat ikkunasi kiinni niin eihän ääni enää viereisestä talosta kantaudu.
Sentään menevät yöksi sisään. Meidän slummissa mölistään yötä päivää, itse ovat parvekkeella ja jumputin huutaa täysillä sisällä.
Kysy pääseekö sinne mukaan ja onko kaljaa ja makkaraa vielä sinullekin?
Me vietettiin viime juhannus vähän samaan tapaan.🤭
Miksi kyttäät ihmisiä, anna heidän rellestää pistä luukut kiinni tai mene itse rauhalliseen puistoon. Viereisen parvekkeen ymmärtäisin, mutta kytätä nyt vieresen talon, vai onko se jätkä joka lähti.
Kaupungissa on kaupungin äänet. Jos et varsinkaan ns. kansallisina juhlapyhinä kestä pientä biletystä, kannattaa harkita muuttoa väljemmille vesille.
Ovatko useinkin partsilla möykkäämässä? Mulla oli aikoinaan Kannelmäessä sellaiset naapurit alakerrassa. Nauratti, kun se pariskunta puhui kaikki asiansa ja minä ja varmaan moni muukin kuuli kaiken ihan hyvin.
Mene omalle partsillesi häiriköimään niitä. Pelkät kulahtaneet rintsikat päällä kailotat jotain puhelimeesi niin että pihapiiri raikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyttäät ihmisiä, anna heidän rellestää pistä luukut kiinni tai mene itse rauhalliseen puistoon. Viereisen parvekkeen ymmärtäisin, mutta kytätä nyt vieresen talon, vai onko se jätkä joka lähti.
Täh?
ap
Tämä juhannushan alkaa olemaan jo voiton puolella. Varmaan lopettelevat tänään, vai?
Jaa, sentään vaan juhannuksena ja menevät ajoissa pois silmistä möykkäämästä?
Meillä taas oli aivan ihana juhannus, kun ketään möykkäävistä naapureista ei ole ollut paikalla. Ollaan saatu ihan kaksin tässä ilakoida. Rohkistuin jopa uima-altaaseenkin vinkkupäissäni.. Kyllä, sellaiseen lasten versioon, mutta isompaan. ;D
Muut kesäviikonloput meneekin sitten naapureiden kännimöykkää väistellessä. Nehän älämölöää 12-06 välisenä aikana.
Varmaan kivoja ja onnellisia ihmisiä. Kannattaa ystävystyä heidän kanssa, ehkä pääset mukaan seuraavaan illanviettoon.
Vierailija kirjoitti:
Tee niin kuin musu: ammu ne.
Joo ehkä pitäisi :)
Ap
Mitä ihmettä oikein valitat, jos nuo ovat menneet jo iltakahdeksalta sisään?!:D oikeesti, kuulostaa ihan jopa kuuliaisilta naapureilta, juhannus ja kaikkee. Meidän taloyhtiössä hiljaisuus alkaa klo 22, siihen saakka saa Partsilla ja pihalla mölytä niin paljon kun huvittaa. Silti esim. Näin juhamnuksena osa niistä asukeista jotka on sinne puistoon tai baariin lähtenyt ryyppäämään, saapuu sieltä tuohon pihalle viettämään jatkoja klo 02-04 välillä, ja dokaavat siellä aamuun asti. Ei, en ole valittanut asiasta, koska tuo ei toistu joka viikonloppu eikä edes joka kuukausi, lähinnä juhamnuksena ja vappuna .
Kaikkia ei huvita lähteä jonnekin puistoon ryyppäämään, ymmärrän tuon että on kiva kun Veski on lähellä, rahaa säästyy kun voi itse tehdä keittiössä ruokaa jos tulee nälkä, ja juomat saa jääkaappiin kylmään.
Vierailija kirjoitti:
muuta kiteelle
Saisivat nuo möykkäävät naapurit muuttaa
Ap
Rikkovatko mitään taloyhtiön sääntöjä? Ei tuolle voi mitään, jos ei sääntöjä ole rikottu. Melu on kurjaa häiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on juhannus viikonloppu. En pistäisi pahakseni. Pane omat ikkunasi kiinni niin eihän ääni enää viereisestä talosta kantaudu.
Ei silti saa naapureita tuolla tavoin häiritä! Oletko sinäkin joku kotirauhan rikkoja viherpössyttelijä?
Ap
Älä välitä ja pääasia, kun eivät riitele.