Outo kova ääni kerrostalossa - Auttakaa
Eli nyt on about 2 viikon ajan kuulunut omituista ääntä mun kerrostalossa, se alkaa randomisti ja loppuu randomisti kellonajasta riippumatta
Ääni on about tällaista:
Hrrr hrrr hrrr
Sitten ääni loppuu ja alkaa taas:
Hrrr hrrr hrrr
Luin netistä että se voi olla jonkun asukkaan jääkaappi mikä resonoi ääntä, tai sitten ilmanvaihto hommelit on rikki talon katolla ja se resonoi ääntä.
Mun talossa todettiin heikentynyt teho tuossa ilmanvaihto laitteessa talon katolla mutta sille ei kuulemma tehdä mitään, onkohan toi laite viimein tullut sitten tiensä päähän talon katolla?
Ääni on todella kova ja tekee nukkumisesta mahdotonta, pystyn hieman nukkumaan jos laitan vastamelu kuulokkeet korville.
Ootteko kokenut samanlaista ääntä?
Kommentit (47)
Hamaspojjaat siellä tunneleita kaivelee teidänkin talon alle.
Vierailija kirjoitti:
Hamaspojjaat siellä tunneleita kaivelee teidänkin talon alle.
Joo, niitä ne voi kyllä olla, koska tänään luin, että 196 tänne tullutta rajanylittäjää on KADONNUT, siis KADONNUT. Mihin ??
Naapurihuoneiston jääkaappi hakkaa seinään. Siitä tulee ääni. Mieheni kävi siirtämässä mummun kaappia niin ääni lähti.
Täällä sama ongelma. Syy: ilmastointilaite juuri asunnon kohdalla katolla, vaihtoilmanotto liian matala. Ei korjata, ei reagoida. Ketuttaa. Säädetty pari kertaa ja nyt hieman siedettävämpi. Pahimmillaan seinissä tärisee ja kaksi vierekkäin ollutta ohutta lasia rikkoutunut. Isännöitsijä piti minua mt-ongelmaisena! :/ Ilmastointihemmot eivät..... Lisäksi tässä asunnossa tuulee kuin hollituvassa eikä asialle "voi" tehdä mitään. Huoh! Terveisiä AS:öön!!!
Jopa resonoi kun ikkunatkin särky...
EK:n puskutraktori on kaatamassa taloanne !