Miksi et ulkoile
Kommentit (42)
Suunnitelmana oli ulkoilla PALJON nyt juhannuksena, koska alunperin oli luvassa hyvää säätä. Nyt sitten menee näemmä eka viikko kesälomastakin aivan haaskuun kun ei voi tehdä mitään muuta kuin olla sisällä.
Ei ole ulkoilusää eikä edes ulkonaolemissää.
Suomi ei ole mikään Afrikka (juujuu siellä on vielä kuumempi). Tällaiset helteet ei kuulu tänne. Luontokin kärsii.
Vierailija kirjoitti:
SIksi koska se onn turhaa.
172 000 tunntia oman mielensä vankina. Pienessä huoneessa verhot kiiinni.
Voisihan sitä ulkoilla jos olisi mahdollisuus vaikka suppailla bikinit päällä. Tai löhötä rannalla ja käydä uimassa. Tai istua mökkilaiturilla..
Vierailija kirjoitti:
Muslimina suostun ulkoilemaan vasta kun naisten kaikenlainen vapaa ulkoilu on lailla pysyvästi kielletty.
jospa vaan muuttaisit...
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn sisällä, en pidä hikoilusta, palan aina auringossa (vaikka olisi aurinkorasvaa ja kylliksi vaatteita), vihaan ötököitä...
Jeps. Varsinkin se tahma mikä tulee aurinkorasvan ja hikoilun combona iholle on kaukana ihanasta tunteesta.
Illalla vois koettaa uida eka kertaa.
Ulkoilen, mutta vain pari tuntia kerralla.
Onneksi yöt on viileämpiä! Oliko se viime vai toissakesä kun öisinkin oli samat lukemat kuin päivällä. Huh!
Ulkoilen nytkin, olen omalla parvekkeella.
Jos on liian kuuma tai ei saa ketään seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
En keksi ulkona mitään tekemistä. Istun joskus kyllä parvekkeella lukemassa. Ympäriinsä käveleskely ja pyöräily ilman päämäärää ei ole minusta koskaan ollut kiinnostavaa.
Luet nettikommentteja siis.
Vierailija kirjoitti:
Metsäretki parhaillaan menossa.
Puhelin kädessä? Ei *ttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIksi koska se onn turhaa.
172 000 tunntia oman mielensä vankina. Pienessä huoneessa verhot kiiinni.
Mulle tuli tuosta ennemminkin mieleen joku supertehokas käytännöllinen ihminen. Mitä tehdä ulkona, kun kotona on loputon pyykkirumba, siivous jne. Ei jää mitään konkreettista käteen ulkona oleilusta. Ehkä sen aikaa, että voi häthätään vetää hikilenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn kotona
Sekoitat sen nettiriippuvuuteen.
En sekoita.
Eilen esimerkiksi ensin luin kirjaa sohvalla 3 tuntia.
Sen jälkeen siivosin, järjestelin paikkoja, kokkasin. Sitten tunnin (ilman nettiä) pelasin koneella yhtä peliä.
Illalla itse asiassa pelasin korttia naapureiden kanssa ja myöhemmin Netflixiä miehen kanssa
Ulkona on liian kuuma. Palan auringossa, pitäisi pukeutua suojaavasti. Olen myös vakavasti sairas.
Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, paniikkihäiriö, agorafobia, sos.pelko sekä masennus. En ulkoile paljoa muinakaan vuodenaikoina.