Jännä havainto: Monilla australialaisilla on silmät lähellä toisiaan
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Puolalaisilla ei ole leukaa
Osa puolalaisista on kuukasvoisia pullukkaisia aikuisvauvoja, mutta sanottava on, että siellä on myös aivan järjettömän komeita ja kauniita ihmisiä. Huomattavan paljon.
Englantilaisilla on aina isot hevosenhampaat.
Hanna Smith näyttää ihan ukrainalaiselta siis ihan jetsulleen. Onkohan sukua muuten Axl Smithille jotenkin?
Australialaiset ovat jännäihmisten jälkeläisiä.
Saksalaisnaista ei erota miehestä.
Ikinä nähnyt ruotsalaisia? Niillä silmät ovat lisäksi vinot (sen lisäksi, että ovat lähellä toisiaan).
Vierailija kirjoitti:
Mä oon rehti suomalainen, ja mulla on silmät kaukana toisistaan.
Jos ovat kovin kaukana, olet ehkä jopa suomenhevonen.
Vierailija kirjoitti:
Australialaiset ovat jännäihmisten jälkeläisiä.
Ja sitten on olemassa blondi sinisilmäinen aussin stereotyyppi, joka on helpompi havaita miehissä. Kaikilla vino hymy, yleensä hurmaava.
Ausseilla on yleensä kivan rento asenne. Pipo ei kiristä heillä ja löystyy mukavasti itselläkin aussien seurassa. Tämä lisää viehätysvoimaa, vaikka eivät niin kuvankauniita olisikaan. Samoin aksentti aivan huippu. Sama pätee irlantilaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eikä ranskalaisillakaan.
Ranskalaismiehillä on aina huulet törröllä johtuen puhetavasta ja kielestä. Katsokaapa! Aika epämiehekästä. Naisilla en kumma kyllä ole samaa huomannut?!?!?
Ryan Reynolds ja Gosling. En tiedä, ovatko ausseja.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on yksi äijä, joka ainakin on ollut monissa sarjoissa. Nimi ei nyt muistu.
Ja suomalaisillakin on (usein) alaspäin kääntyneet suupielet geeniperimänä, vaikka olisi oikeasti perustotinen ilme. Itänaapurista olevilla miehillä on lähes aina matala luiskaotsa, nykyistä wannabe-tsaariaan lukuunottamatta. Tanskalaisilla on litteät leveät kasvot. Italialaisilla on isot kyömynenät. Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eikä ranskalaisillakaan.
Ranskalaismiehillä on aina huulet törröllä johtuen puhetavasta ja kielestä. Katsokaapa! Aika epämiehekästä. Naisilla en kumma kyllä ole samaa huomannut?!?!?
Ja trumpilla. Joka toisessa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Alma Hätösellä australialaisia sukujuuria?
Entä Iiriksellä?
Olen deittaillut ausseja ja ollut aussifirmassa töissä (etänä). En ole huomannut tuota silmäjuttua mutta siellä ollaan usein muka niin rentoja mutta kuitenkin tiukkapipoja salaa. Luin tuossa Portia de Rossin elämänkertaa hän kertoi että hän halusi olla esikuva pienisilmäisille. Kaikilla meillä on elämäntehtävämme.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat olla, mutta eivät ole. Jotenkin liian pehmeät piirteet. Nostan Hemswortheilla, Fimmelillä ja vaikka Adam Demosilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen deittaillut ausseja ja ollut aussifirmassa töissä (etänä). En ole huomannut tuota silmäjuttua mutta siellä ollaan usein muka niin rentoja mutta kuitenkin tiukkapipoja salaa. Luin tuossa Portia de Rossin elämänkertaa hän kertoi että hän halusi olla esikuva pienisilmäisille. Kaikilla meillä on elämäntehtävämme.
Tuo on kaikille angoille yhteistä. Pinnalta pitää olla rento ja aina ystävällinen, mutta tosipaikan tullen tekevät ihan hulluna hommia.
Espanjalaiset miehet kimittää ja naiset mörisee. Latinoissa ei tätä kummallisuutta ole.