Jännä havainto: Monilla australialaisilla on silmät lähellä toisiaan
Kommentit (45)
Luiskaotsaisten kriminaalien jälkeläisiähän ne melkein kaikki. Ja kaikkien miesten nimi on Bruce ja naisten Sheila.
Ja monilla englantilaisilla ja norjalaisilla ne on kaukana toisistaan ja suomalaisilla on pienet silmät ja possunenä.
Joo, ja monilla suomalaisilla on punoittavissa silmissä seisova lasittunut katse. Varsinkin näin juhannuksen aikoihin. Mikähän siihen on selityksenä?
Sama.havainto täällä tehty jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ja monilla englantilaisilla ja norjalaisilla ne on kaukana toisistaan ja suomalaisilla on pienet silmät ja possunenä.
Olen tietääkseni suomalainen, mutta mulla on ainakin ihan hirveät lehmän möllösilmät.
Onko Alma Hätösellä australialaisia sukujuuria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tietääkseni suomalainen, mutta mulla on ainakin ihan hirveät lehmän möllösilmät.
Selvä, sehän sitten kumoaa koko ilmiön.
Mä oon rehti suomalainen, ja mulla on silmät kaukana toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li Anderssonko siellä?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon rehti suomalainen, ja mulla on silmät kaukana toisistaan.
Ja jos yhtään olis lähempänä toisiaan, katsoisin kieroon. Jos noi aussit sit vaan on kieroja?
On myös olemassa australialainen nenä (ei tieteellinen termi, itse havaittu), sellainen pitkä suora nenä, joka on jotenkin liian iso ja suora suhteessa naamaan. :)
Suomalailla on myös monta geenipoolin pienuudesta johtuvaa yhteistä piirrettä kasvojen muodossa, esim pullaposket.
Silmienvälihullusta ei olekaan kuulunut vähään aikaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
On myös olemassa australialainen nenä (ei tieteellinen termi, itse havaittu), sellainen pitkä suora nenä, joka on jotenkin liian iso ja suora suhteessa naamaan. :)
Suomalailla on myös monta geenipoolin pienuudesta johtuvaa yhteistä piirrettä kasvojen muodossa, esim pullaposket.
Eikän ne liity inuiitteihin, mongoleihin ja lappalaisiin enemmän, samoin tihrusilmyys.
Serbeillä on hervottoman isot päät ja paljon pyörteitä tukassa
Vierailija kirjoitti:
Puolalaisilla ei ole leukaa
Henna Kalinaisella vissiinki puolalaista perimää...?
Vierailija kirjoitti:
Puolalaisilla ei ole leukaa
Jep. Eikä ranskalaisillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt unohdit kuninkaalliset. Tsiigaapa Charlesia ja Ellua ja Harrya.......... ovat kohta kyklooppimatskua jos yhtään vielä silmät nenänvartta lähestyvät.
No eikös ne ole rikollisten ja prostituoitujen yms. jälkeläisiä melkein kaikki siellä.