Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllättävä katkeruus ex-miehen uudesta naisesta

Vierailija
26.06.2022 |

Erosimme sopuisasti, enkä kuvitellut tuntevani pahaa oloa jos hän tapaa jonkun uuden, kun olimme eläneet enemmänkin kämppiksinä viimeisen vuoden ennen eroa. Syitä eroon olivat erilaiset seksimieltymykset ja miehen mielenterveysongelmat (hän ei suostunut syömään lääkkeitä pahojen sivuvaikutusten takia, enkä kestänyt jatkuvaa osastolle joutumista). Hän on kuitenkin todella ystävällinen ihminen enkä minä häntä vihaa.

Kuitenkin jo ennen virallista eroa, hän kertoi tavanneensa naisen johon oli todella ihastunut. En ajatellut sen kestävän, koska tämä nainen on yli kymmenen vuotta nuorempi kuin exä. Ymmärrän kyllä mistä hän tässä naisessa pitää, hän on kaunis ja nuori, eikä hänellä ole lapsia tai muitakaan vastuita, kun minä taas olen väsähtänyt enkä ole koskaan pitänyt laittaitumisesta. Mutta olen jotenkin alkanut tuntea katkeruutta siitä, miten hän sai ensin kokea perhe-elämän ja hankkia lapsia, ja nyt sitten lennossa vaihtaa paljon nuorempaan naiseen ja pitää hänen kanssaan hauskaa. Nyt vuoden seurustelun jälkeen naisystävä on muuttamassa exän kanssa yhteen, ja asumme lähellä toisiamme lasten takia, tulen myös näkemään häntä usein, ja ajatus raastaa minua jo nyt...

En haluaisi jäädä tähän jumiin, vaan jatkaa omaa elämääni, ja tunnen itseni lapselliseksi siitä että asia ottaa niin paljon päähän. Onko kellään samanlaista kokemusta?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SINÄ et kestänyt jatkuvaa osastolle joutumista?

Kestääkö tämä uusi nainen sen?

No entäs se mies?

Osastolle ei nykyään jouduta, vaan sinne pääsee vain vaikeimmat tapaukset. Jos ap ei kestänyt niin eikö se ole pääasia. Toivottavasti mies on ollut rehellinen tuolle uudelle, että ei tule yllätyksenä. Usein parisuhde on isossa osassa mt-ongelmia, ehkä se mieskin nyt kestää ilman osastolle joutumista?

Musta tosin kuulostaa ylipäätään aika brutaalilta hylätä kumppani mt-ongelmien takia.

Tämä oli siis yhteinen sopimus, hän halusi eroa myös. En jättänyt mielenterveysongelmien takia. Nykyinen naisystävä on hyvin perillä exäni ongelmista, koska he tapasivat mielisairaalassa. Tällä naisella on siis exäni mukaan oli vakava masennus, ja jotenkin saivat vertaistukea toisistaan.

Joku muu kysyi että joutuuko uusi nainen passaamaan exää, näin ei ole, ja se varmaan sapettaa minua enemmän kuin pitäisi, koska exä on ilmeisesti ihan ok että he elelevät mukavasti hänen pääomatuloillaan, ja että uuden naisen ei tarvi mennä töihin. Vaikka siis itse olen terveydenhoitoalalla ja teen paljon töitä.

Vierailija
42/56 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksia varmaan on, mutta mielestäni on yleensä säälittävää kun mies ottaa reilusta nuoremman naisen. Ja mitä hittoa tuo nuori nainen tuhlaa nuoruuttaan johonkin ukkoon? Ajattele noin 😀

En kyllä sanoisi että 24 ja 35 vuotiaat on säälittävää, kuten nyt omassa tilanteessani on. En halveksi exääni enkä tätä naista, jos ei olisi osunut omalle kohdalle, en ajattelisi varmaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/56 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs se mies?

Osastolle ei nykyään jouduta, vaan sinne pääsee vain vaikeimmat tapaukset. Jos ap ei kestänyt niin eikö se ole pääasia. Toivottavasti mies on ollut rehellinen tuolle uudelle, että ei tule yllätyksenä. Usein parisuhde on isossa osassa mt-ongelmia, ehkä se mieskin nyt kestää ilman osastolle joutumista?

Musta tosin kuulostaa ylipäätään aika brutaalilta hylätä kumppani mt-ongelmien takia.

Tämä oli siis yhteinen sopimus, hän halusi eroa myös. En jättänyt mielenterveysongelmien takia. Nykyinen naisystävä on hyvin perillä exäni ongelmista, koska he tapasivat mielisairaalassa. Tällä naisella on siis exäni mukaan oli vakava masennus, ja jotenkin saivat vertaistukea toisistaan.

Joku muu kysyi että joutuuko uusi nainen passaamaan exää, näin ei ole, ja se varmaan sapettaa minua enemmän kuin pitäisi, koska exä on ilmeisesti ihan ok että he elelevät mukavasti hänen pääomatuloillaan, ja että uuden naisen ei tarvi mennä töihin. Vaikka siis itse olen terveydenhoitoalalla ja teen paljon töitä.

Nyt muuttelet kertomustasi. Aloituksessa luki "Syitä eroon olivat erilaiset seksimieltymykset ja miehen mielenterveysongelmat (hän ei suostunut syömään lääkkeitä pahojen sivuvaikutusten takia, enkä kestänyt jatkuvaa osastolle joutumista)." Kyllähän tuo vähän siltä näyttää, että mielenterveysongelmat olivat sinun puoleltasi vahvassa osassa. 

Vierailija
45/56 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs se mies?

Nyt muuttelet kertomustasi. Aloituksessa luki "Syitä eroon olivat erilaiset seksimieltymykset ja miehen mielenterveysongelmat (hän ei suostunut syömään lääkkeitä pahojen sivuvaikutusten takia, enkä kestänyt jatkuvaa osastolle joutumista)." Kyllähän tuo vähän siltä näyttää, että mielenterveysongelmat olivat sinun puoleltasi vahvassa osassa. 

Tarkoitin siis lähinnä sitä, että mielenterveysongelmat eivät olleet ainoa syy, oli paljon muitakin syitä. Esim. juuri se että hän halusi vain tietynlaista seksiä (pelkkää molemminpuolista anaaliseksiä), enkä ollut valmis riskeeraamaan itseäni sen takia.

Vierailija
46/56 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katkera.

Vierailija
47/56 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan sairasta miten tässäkin ketjussa modeilla oikeus sensuroida viestejä ja pyyhkiä osa kommentista pois. Tällainen jopa huolestuttaa enemmän kuin se, että ketju poistetaan kokonaan.

Vierailija
48/56 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/56 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on ihan sairasta miten tässäkin ketjussa modeilla oikeus sensuroida viestejä ja pyyhkiä osa kommentista pois. Tällainen jopa huolestuttaa enemmän kuin se, että ketju poistetaan kokonaan.

Ihan normaalia modeilua on ollut

Vierailija
50/56 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahullu taas vauhdissa ja tehtailee satuja, joita on jo aiemmin kertonut. 

Vierailija
51/56 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt puhu aloittajan tilanteesta, vaan yleisesti. Kun erotaan, niin on aina olemassa mahdollisuus, että exäsi ottaa uuden kumppanin. Sille ei mitään voi.

Vierailija
52/56 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniskateutta tuo on. Suomalainen, maailman etuoikeutetuimmassa asemassa oleva nainen on niin kateellinen, että maksaisi vaikka sata euroa kuussa, jotta naapurilla ei olisi penistä.

Vierailija
53/56 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs se mies?

Tarkoitin siis lähinnä sitä, että mielenterveysongelmat eivät olleet ainoa syy, oli paljon muitakin syitä. Esim. juuri se että hän halusi vain tietynlaista seksiä (pelkkää molemminpuolista anaaliseksiä), enkä ollut valmis riskeeraamaan itseäni sen takia.

Ymmärrän täysin syysi eroon. En olisi itsekään valmis jatkamaan liittoa noilla spekseillä. Sairauden hoita.atta jättäminen ja erilaiset seksimieltymykset, molemmat täysi turn-off.

Vierailija
54/56 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tai ole ollut katkera exän uudesta (en edes silloin kun olin itse sinkku) kauniista vaimosta, vaikka tapasivat käytännössä heti eromme jälkeen ja olivat raskaana jo ennen virallista avioeroa. Tosin suhde exääni oli loppuun asti yritetty pelastaa (lähinnä lasten takia) mutta se yhdessä elo oli kyllä ihan helvettiä. Exä on ihan hyvä tyyppi mutta jotenkin toimme toisistamme pahimman esille.

Muutaman kerran olen joutunut exän uuden puolison kanssa vastakkain ja se harmittaa toisinaan. Toivon heille aidosti kaikkea hyvää elämään ja joskus toivoisin että osaisin sen myös sanoa. Olen tosi kiitollinen siitä miten uusi vaimo hoitaa ja huomioi lapsia kun ovat siellä. Haluaisin siitäkin kiittää enemmän mutta en oikein tiedä miten..

Itsekin olen jo uudestaan mennyt naimisiin ja oikeanlaisen ihmisen kanssa. Yhteiseloa jo monta vuotta takana ja tämä liitto on ollut täysin päinvastainen kuin ensimmäinen. Oikean ihmisen kanssa asiat vain sujuvat. Olemme vuosien jälkeen edelleen umpirakastuneita enkä olisi voinut kuvitella olevani vielä näin onnellinen joskus..

Usko pois että kateus exän uudesta on ihan turhaa, oikean ihmisen kanssa avioliitto onnistuu ja on oikeasti ihanaa, ulkonäöllä ei ole asiaan mitään merkitystä, toivon sulle että löydät sen oikean ja koet hyvän ja ihanan parisuhteen..

Silloin ymmärtää parhaiten miksi toisen ihmisen kanssa asiat vain toimii ja toisen kanssa on yhtä tuskaa... Pitää löytää ihminen rinnalle, jonka kanssa klikkaa.. Se että olet exän kanssa olleet vääriä toisillemme ei tarkoita että kummassakaan olisi ollut mitään vikaa.. parisuhteessa oleminen vaatii vain aika paljon yhteensopivuutta ihmisiltä.. ole onnellinen että exäsi löysi "sen oikean", heidän onni ei ole sinulta pois.. Jos sitä haluat, oikeanlainen mies on sinullekin varmasti tarjolla..

Vierailija
55/56 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen aina luulee selviävänsä erosta voittajana, voiden katsella elvistellen uuden miehen kanssa kun ex-mies vain angstaa hänen peräänsä. Sitten kun käykin päinvastoin, ja mies löytääkin paremman ja kauniimman ennen naista, niin naistakos tämmöinen v1tuttaa kaikkein eniten maailmassa.

No tässäpä oikein katkeruutta kerrakseen.

Vierailija
56/56 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs se mies?

No nyt karahti. Joko tämä ei ole ap, tai sitten ap on trolli. Tuo myöhempi anaaliseksi kommentti on samaa soopaa tämän kirjoittajan kanssa.