Ei nämä alle 30 asteen lämpötilat ole vielä kuumia
Ei tunnu tukalalta. Yötkin olen nukkunut paksun peiton alla normaalisti. Uimisen jälkeen joutui olla pitkään auringossa kun tuntui niin kylmältä. Aivan hyvin saisi olla tämmöinen sää ympäri vuoden.
Kommentit (32)
Kyllä minäkin ilmalämpöpumpun viilentämässä kodissani hyvin nukun peiton alla eikä ole kuuma. Mutta ei se tarkoita sitä, että +30 olisi Suomessa jotain muuta kuin kuuma ulkolämpötila.
Ap on ilmeisesti jo reippaasti yli 80, kun lämmönsäätely on sillä tasolla, että näillä keleilläkin paleltaa. Se on toki ihan normaalia. Vanhuksilla on kylmä herkemmin.
No on liian kuuma. Joku 18-23 olisi paras.
Aivan kamalaa, ei voi olla yhtään ulkona.
Vierailija kirjoitti:
No on liian kuuma. Joku 18-23 olisi paras.
10 astetta on hyvä. Pystyy pitämään suojavastetusta ja tekeen töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole terve jos nämä kelit tuntuu liian kuumalta.
Ei lämpö niinkään, mutta tuo auringon paahde. En ole koskaan viihtynyt auringossa ja nyt syöpähoitojen jälkeen en yhtään.
Vierailija kirjoitti:
40 asteen lämpöjä odotellessa menee nämä.
En tiedä missä olet, mutta onneksi Suomessa ei ole koskaan 40 lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 asteen lämpöjä odotellessa menee nämä.
En tiedä missä olet, mutta onneksi Suomessa ei ole koskaan 40 lämmintä.
https://www.ilmatieteenlaitos.fi/lampotilaennatyksia/
melkein 38 on jo ollut.
Raudanpuutos, kilpirauhasen vajaatoiminta ja ADHD vaikuttavat häiritsevästi kehon lämmön säätelyyn eli kuumuus tuntuu aivan kamalalta.
Mulla on noi kaikki vaivat ja nukun 15 tuntia päivässä helteellä.
Ylipainoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Raudanpuutos, kilpirauhasen vajaatoiminta ja ADHD vaikuttavat häiritsevästi kehon lämmön säätelyyn eli kuumuus tuntuu aivan kamalalta.
Mulla on noi kaikki vaivat ja nukun 15 tuntia päivässä helteellä.
Ylipainoa ei ole.
ADHD on ja rakastan helteitä.
Oon eri mut vastaan, oon pihalla terassilla, juon hyvää juomaa ja syön jäätelöä ja luen tätä palstaa ja rentoudun. Nautin tässä samalla kauniista maisemasta ja lämmöstä. Kohta lapset tulee kavereilta ja lähdetään iltauinnille järvelle. Eli todella nautin tästä ihanasta kesäsäästä.