Tangomarkkinat 2022 OFFICAL
https://www.tanssiin.fi/isoja-muutoksia-tangomarkkinat-hylkasi-alfatvn-…
Nyt tv-perinne jatkuu uudella Tango TV -konseptilla, jonka toteuttaa kanavapaikalla 17 Keikalla.fi -alustastaan tunnettu tuotantoyhtiö Rockway. Rockway on vuonna 2007 perustettu suomalainen verkkopalvelu musiikinharrastajille.
Tangot saavat siis oman tv-kanavan, joka aukeaa jo tällä viikolla. Tangot nähdään myös verkossa striimattuina. Nähtäväksi jää, kuinka suomalaiset tangoystävät osaavat virittää ja löytää tämän Tango-tv -kanavan.
to 7.7. Finaalin karsinta
la 9.7. Finaali
https://www.tangomarkkinat.fi/kilpailut/laulukilpailu/finalistit/
Semifinaalista itsensä kohti Seinäjoen Finaalivaiheita lauloi:
-Hanna Hirvonen (Kajaani)
-Hanne Kivioja (Jyväskylä)
-Heta Halonen (Pori)
-Sari Tuliniemi (Kirkkonummi)
-Janne Marja-aho (Helsinki)
-Keijo Hietikko (Kurikka)
-Lauri Ketonen (Rauma)
-Tomi Kuusela (Mynämäki).
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Netissä näkyy pulsea.fi/tango tv
Paramount Network, nro 17 on kanava.
Väärin, että vain Hannalla tangon tyylinen kappale. Turha kierros!
Tän vuoden taso on huonoin koskaan. Nyt sitten ennen kuin kukaan syyttää kateudesta, kaikki noista toki laulaa paremmin kuin minä, mutta se ei olekaan paljon vaadittu se. Olen surkea laulaja, mutta silti osaan arvostaa hyvää lauluääntä. Tänä vuonna niitä on vähän. Särmä puuttuu, se mitä on Arja Korisevalla tai oli Sauli Lehtosella.
Kuka tuollaista roskaa katsoo tai kuuntelee?
Mainoskatkot ovat tämän ohjelman parasta antia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pirussa tämän kanavan saa näkymään?? ei löydy minun kanavalistaltani
Paramount Network on kanava nimeltään, nro 17.
Käytä kanavansiirtonäppäintä niin kauan, että tulee kanava 17, itse aloitin ysistä (9) ja näppäilin eteenpäin, kunnes 17 tuli vastaan ja tämä lähetyshän tulee vielä huomenna uusintana.
Veljet tulee ruotsista tekemään verikostoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa nuitten mummojen ilmeitä yleisössä. Ei paljon naurata.
Ja pappojen
Nuitten🤣🤣
setämies666 kirjoitti:
Katsoohan jotkut golfiakin😎
Amadeus Lundberg, Sauli Lehtonen, Arja Koriseva, Saija Varjus, Tommi Soidinmäki, Teijo Lindström, Aki Samuli, Merja Raski...siinä parhaimpia takavuosilta.
setämies666 kirjoitti:
Setämies ainakin kun kommentoikin.
Katsomo näyttää Seinäjoella täydeltä. Meitä tangon ystäviä on paljon kautta Suomen. Mieluummin katson televisiosta kun olen paikanpäällä.
Valitettavasti tangokisat on kokenut inflaation. Alamäki alkoi silloin kun tunnetuista lauluista sovitettiin tangoversiot, vain harva niistä on kuulostanut hyvältä. Nyt on liikaa muuta kuin tangoa. Tangoja on tehty tuhansittain ja odottaisin että tangomarkkinoilla kunigatar- ja kuningasfinaalissa kuultaisiin ainoastaan tangoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pirussa tämän kanavan saa näkymään?? ei löydy minun kanavalistaltani
Paramount Network on kanava nimeltään, nro 17.
Käytä kanavansiirtonäppäintä niin kauan, että tulee kanava 17, itse aloitin ysistä (9) ja näppäilin eteenpäin, kunnes 17 tuli vastaan ja tämä lähetyshän tulee vielä huomenna uusintana.
Ei tule DNAn verkosta, ei kanavahaullakaan, vaatii Tv Hubin. Katson nettilinkin kautta.
Kaipaan vanhoja Tangomarkkinoita takaisin. Ensinnäkin ei kaikille näy televisiosta sekä ikäihmiset eivät välttämättä omista älylaitteita josta voisivat katsoa ohjelmaa. Kisailijoiden taso oli tippunut. Mielestäni pitäisi olla 2 tangoa ja yksi iskelmä. Lähetyksen laatu oli heikko. Eikä tangomarkkinoilla ollut juhlan tuntia!
Niin kiusallinen tämä Voutilaisen renkutus.
Meillä ei näy paramount network, katsotaan netistä
Laura Voutilainen tuli näyttämään miten lauletaan. Kaunis edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä Heta ei ollut hengityksen hallitsija tangoa laulaessaan. Vaatisi vielä harjoitusta. Kumma kun ei oteta huomioon. Ehkä hän laulaa tätä paremmin, miten hengitys ja laulun asteikko.
Hampaat yhdessä laulaa, yök
Hanna Hirvonen laulaa Satulinnan jonka teki tunnetuksi ihana Jari Sillanpää.
Hannalla ei ääni lopu kesken. Ääni kantaa ja kestää. Menee kylmät väreet.