Minkä ikäisenä sinua lakkasivat kiinnostamasta alennusmyynnit?
Minua ehkä nelikymppisenä. Kyllä minä sitä ennen kävin, jos sattui sopimaan.
Kommentit (18)
Vielä ainakin kiinnostavat, noin ruoan ja käyttötarvikkeiden osalta. Toki oon 27-vuotias ja pienituloinen.
Silloin kun yltiökuluttaminen pikamuodin kanssa tuli epömuodikkaaksi
Sama kuin ap, nelikymppisenä. Taisi vaikuttaa, kun lapsi sairasti syöpää ja elämän arvot menivät uusiksi, mikä on tärkeää ja mikä ei. Ja alet nyt eivät tuohon osastoon 'tärkeä' kuulu.
Ostan melkein kaikki vaatteet alennusmyynnistä edelleenkin. Käyn talvi- ja kesäalennusmyynneissä ja säästöä tulee hyvin.
Olen nyt 43 -vuotias ja vielä ei ole alkaneet kiinnostamaankaan. En ole koskaan ollut kiinnostunut vaatteista, ostan tarpeeseen ja sellaista, joka kestää.
Ostan vain silloin kun oikeesti jotain tarvitsen. Oli ale tai ei. En lähde kauppoihin huvikseni etsimään ostettavaa. Ruokaa ostan kyllä laputettuna, johtuu rahan vähyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se iästä ole kiinni, vaan rahatilanteesta.
Minusta kyse ei ole iästä tai rahatilanteesta vaan elämänasenteesta.
Alennusmyynnit eivät ole koskaan kiinnostaneet, ostan sen mitä kulloinkin tarvitsen hinnoista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa jos on rahaa ostaa.
Ja tottakai silloin jos tarvitsen sen tuotteen. En osta huvikseni.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 43 -vuotias ja vielä ei ole alkaneet kiinnostamaankaan. En ole koskaan ollut kiinnostunut vaatteista, ostan tarpeeseen ja sellaista, joka kestää.
En minäkään ja sen takia käyn vain kaksi kertaa vuodessa vaatekaupoissa juuri alennusten aikaan. Saa laadukkaampaa vaatetta edullisemmin. Ostan sen mitä tarvitsen tai tulen tarvitsemaan, muuten ei jaksa vaatekaupoissa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla esimerkiksi nyt olisi ylimääräistä, mutta en todellakaan ole menossa aleihin. ap
Taisi loppua jo teininä. Ei niissä aleissa ole koskaan mitään sellaista, mitä oikeasti haluaisin käyttää. Siellä kun ruuhkassa pyörii, ja jotain kiinnostavaa löytyy, se on yleensä juuri se vaate, mikä ei ole alessa.
Vierailija kirjoitti:
Ostan melkein kaikki vaatteet alennusmyynnistä edelleenkin. Käyn talvi- ja kesäalennusmyynneissä ja säästöä tulee hyvin.
Sama täällä. Keväällä saa parhaimmillaan talvivaatteita ja kenkiä -70% ovh-hinnasta ja loppusyksystä kesävarusteita vastaavaan hintaan.
Kyllä jokainen lapsiperhe osaa sen verran ennakoida puolen vuoden päähän että tietää mitkä talvivaatteet/kengät ovat ensi syksynä liian pienet ja ostaa alennusmyynnistä laadukasta tavaraa halvemmalla kuin vasta sesongin alussa halpahalliroskaa hädissään haaliva.
Joku roti pitää hommassa tietty olla eli tekee selvän listan siitä mitä oikeasti tarvitsee jos saa laatua halvalla ja jättää typerät heräteostokset tekemättä.
Ostan mitä tarvitsen jos tarvitsen. Nämä markkinointikeinot tyyliin "superale" tunnen ja osaan välttää niitä.
Enkä viihdy tungoksissa. Siellä mammat ja papat repii alekalsareita ja halpisporakoneita toistensa käsistä.