Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä sinua lakkasivat kiinnostamasta alennusmyynnit?

Vierailija
26.06.2022 |

Minua ehkä nelikymppisenä. Kyllä minä sitä ennen kävin, jos sattui sopimaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se iästä ole kiinni, vaan rahatilanteesta.

Vierailija
2/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ainakin kiinnostavat, noin ruoan ja käyttötarvikkeiden osalta. Toki oon 27-vuotias ja pienituloinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa jos on rahaa ostaa.

Vierailija
4/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v

Vierailija
5/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun yltiökuluttaminen pikamuodin kanssa tuli epömuodikkaaksi

Vierailija
6/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap, nelikymppisenä. Taisi vaikuttaa, kun lapsi sairasti syöpää ja elämän arvot menivät uusiksi, mikä on tärkeää ja mikä ei. Ja alet nyt eivät tuohon osastoon 'tärkeä' kuulu.

Vierailija
7/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan melkein kaikki vaatteet alennusmyynnistä edelleenkin. Käyn talvi- ja kesäalennusmyynneissä ja säästöä tulee hyvin. 

Vierailija
8/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 43 -vuotias ja vielä ei ole alkaneet kiinnostamaankaan. En ole koskaan ollut kiinnostunut vaatteista, ostan tarpeeseen ja sellaista, joka kestää. 

Vierailija
9/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain silloin kun oikeesti jotain tarvitsen. Oli ale tai ei. En lähde kauppoihin huvikseni etsimään ostettavaa. Ruokaa ostan kyllä laputettuna, johtuu rahan vähyydestä.

Vierailija
10/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyse ei ole iästä tai rahatilanteesta vaan elämänasenteesta.

Vierailija
11/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennusmyynnit eivät ole koskaan kiinnostaneet, ostan sen mitä kulloinkin tarvitsen hinnoista riippumatta.

Vierailija
12/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa jos on rahaa ostaa.

Ja tottakai silloin jos tarvitsen sen tuotteen. En osta huvikseni.

Vierailija
13/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 43 -vuotias ja vielä ei ole alkaneet kiinnostamaankaan. En ole koskaan ollut kiinnostunut vaatteista, ostan tarpeeseen ja sellaista, joka kestää. 

En minäkään ja sen takia käyn vain kaksi kertaa vuodessa vaatekaupoissa juuri alennusten aikaan. Saa laadukkaampaa vaatetta edullisemmin. Ostan sen mitä tarvitsen tai tulen tarvitsemaan, muuten ei jaksa vaatekaupoissa käydä. 

Vierailija
14/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla esimerkiksi nyt olisi ylimääräistä, mutta en todellakaan ole menossa aleihin. ap

Vierailija
15/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi loppua jo teininä. Ei niissä aleissa ole koskaan mitään sellaista, mitä oikeasti haluaisin käyttää. Siellä kun ruuhkassa pyörii, ja jotain kiinnostavaa löytyy, se on yleensä juuri se vaate, mikä ei ole alessa.

Vierailija
16/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan melkein kaikki vaatteet alennusmyynnistä edelleenkin. Käyn talvi- ja kesäalennusmyynneissä ja säästöä tulee hyvin. 

Sama täällä. Keväällä saa parhaimmillaan talvivaatteita ja kenkiä -70% ovh-hinnasta ja loppusyksystä kesävarusteita vastaavaan hintaan. 

Kyllä jokainen lapsiperhe osaa sen verran ennakoida puolen vuoden päähän että tietää mitkä talvivaatteet/kengät ovat ensi syksynä liian pienet ja ostaa alennusmyynnistä laadukasta tavaraa halvemmalla kuin vasta sesongin alussa halpahalliroskaa hädissään haaliva.

Joku roti pitää hommassa tietty olla eli tekee selvän listan siitä mitä oikeasti tarvitsee jos saa laatua halvalla ja jättää typerät heräteostokset tekemättä.

Vierailija
17/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole ikinä kiinnostaneet.

Vierailija
18/18 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mitä tarvitsen jos tarvitsen. Nämä markkinointikeinot tyyliin "superale" tunnen ja osaan välttää niitä.

Enkä viihdy tungoksissa. Siellä mammat ja papat repii alekalsareita ja halpisporakoneita toistensa käsistä.