Koitko juhannuksena yhdynnän?
Kommentit (40)
Juhannusyönä mies oli niin humalassa, ettei kyennyt nussimaan, mutta aamulla krapulassa hän halusi kovasti ja pani kaksikin kertaa.
en tietenkää..kukahulluny kännissä? sellasta. tai voihasesilleeki. vaan ei mies..kännisså? vain jos kaikki on. eimuute..ei ikinä. (runkata voisillonki..ja jussia..)
Vierailija kirjoitti:
Juhannussaldo 1 krt aattona, 1 krt juhannuspäivänä.., molemmilla kerroilla tytölle ensimmäinen kerta.
Ai että poksautit kaksi eri impeä peräkkäisinä päivinä? Kylläpä on kiirettä pitänyt neitsyydenpoistorintamalla.
Ei. Sama tilanne viimeiset 25 juhannusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannussaldo 1 krt aattona, 1 krt juhannuspäivänä.., molemmilla kerroilla tytölle ensimmäinen kerta.
Ai että poksautit kaksi eri impeä peräkkäisinä päivinä? Kylläpä on kiirettä pitänyt neitsyydenpoistorintamalla.
Ei täällä kiirettä kysyttä. Eikä Himoksella ole koskaan ollut kiire siellä juhannus on kestänyt aina torstain-lauantain välisen ajan
Useamman kerran sain kuumalta vaimoltani pillua ja poskihoitoa pyhien aikana. Perjantaiaamusta maanantaiaamuun parit varvit per päivä, vaimolle 1 tai 2 orgasmia per kerta ja minultakin lastit lentoon joka kerta. Ulkona terassilla, sisällä sohvalla keittiössä ja sängyssä.
Nyt on aika kevyt olo, ei pallit pakota.
Minulla oli juhannuksena herpesrakko häpyhuulessa. Se aina välillä puhkeaa, sain tartunnan yli 40 vuotta sitten silloiselta poikaystävältäni. Rakko on sen verran kivulias, että yhdyntä ei kiinnosta silloin. En halunut miehen jäävän ilman seksiä juhannuksena, otin kahdesti miehen kalun suuhuni ja tyydytin hänet.
Yksi juhannusseksikokemus nuoruusvuosien reissulta on jäänyt pysyvästi mieleen. Siihen aikaan pienemmillä huoltoasemilla oli vielä invavessojen ovet poikkeuksetta auki. Mies sai minut houkuteltua sellaiseen vaan suutelemalla niin että olin ihan kostea. Lukittauduttiin ja pantiin lähetyssaarnaajassa keskellä aika puhtaan näköistä lattiaa. Se oli kovaa mulle alla, mutta samalla niin kiimaista ja kiivasta. Kaikki se jännitys, kielletyn teon tunne ja tietysti toisen kiihkoilut veivät mukanaan.
Panin juhannusheilaani paljaalla kaksi kertaa. Nyt kaduttaa. Pelottaa, että tuliko hän raskaaksi.
Mun huoneessa mun sängyssä poikaystäväni kanssa kun samaan aikaan isä grillasi pihalla ja äiti teki ruokaa keittiössä. Peiton alla ja hänen allaan. Kuumaa ja kuumaa.
Joo, paljussa sylikkäin ja toisen kerran mies kellisti mut sellaiselle ajettavalle laiturille ilmapatjalle ja rakasteltiin siinä keskellä hiljaista pikkujärveä keskellä yötä. Saattoi olla, että joku näkikin, ei välitetty siitä. Oltiin vaan keskittyneitä toisiimme. <3
Kirjoitin varmaan tämän johonkin ketjuun jo täällä. Olimme nuoripari tyttöni kanssa. Hän arasteli, sillä oli valoisaa, vaikka oli hiljaista ja olimme varmasti kahden keskellä ei mitään lammen rannalla. Riisuin hitaasti hänen valkoisen yläosansa narut olalta ja pudotin pienet shortsit alas. Ei ollut rintaliivejä ja koko kauneus oli edessäni. Hän avasi yhtä hitaasti paitaani ja hyväili rintakehääni. Avasin itse shortsejani ja päästin kipeänä pystyssä jököttävän patukkani vapaaksi. Sammalmättäät näyttivät sellaisilta, ettei houkuttanut laskea häntä makaamaan. Hän avasi reisiään miten siinä pystyi. Emme koskeneet mitenkään muuten. Menin kummallisesti notkolle ja työnsin itseni sisään. Otin kiinni pepusta ja nain terävästi. Hän vapisi ja supisteli niin, että tuli orgasmiinsa nopeasti. Näin kävi joskus ja se oli minulle taivas. Suutelin häntä rajusti ja hän voihki samalla, kun ejakuloin kovalla paineella ja sain hänet sykkimään uudelleen. Kaksi peräkkäistä tytön orgasmia oli aivan uskomatonta silloin ja vieläkin palaan usein tuohon muistoon. Oma orgasmikin kesti todella pitkään ja ruiskin yhtäkkiä vielä monta sykäystä spermaa maahan ja oli pakko hieroa penistä, vaikka olin jo vetämässä pöksyjä ylös. Tärisin, hikoilin. Suutelin häntä jatkuvasti.
En saanut, vaikka olisin halunnut. Olen 50-vuotias leskirouva. Minun ikäiseni ei enää kelpaa juuri kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin varmaan tämän johonkin ketjuun jo täällä. Olimme nuoripari tyttöni kanssa. Hän arasteli, sillä oli valoisaa, vaikka oli hiljaista ja olimme varmasti kahden keskellä ei mitään lammen rannalla. Riisuin hitaasti hänen valkoisen yläosansa narut olalta ja pudotin pienet shortsit alas. Ei ollut rintaliivejä ja koko kauneus oli edessäni. Hän avasi yhtä hitaasti paitaani ja hyväili rintakehääni. Avasin itse shortsejani ja päästin kipeänä pystyssä jököttävän patukkani vapaaksi. Sammalmättäät näyttivät sellaisilta, ettei houkuttanut laskea häntä makaamaan. Hän avasi reisiään miten siinä pystyi. Emme koskeneet mitenkään muuten. Menin kummallisesti notkolle ja työnsin itseni sisään. Otin kiinni pepusta ja nain terävästi. Hän vapisi ja supisteli niin, että tuli orgasmiinsa nopeasti. Näin kävi joskus ja se oli minulle taivas. Suutelin häntä rajusti ja hän voihki samalla, kun ejakuloin kovalla paineella ja sain hänet sykkimään uudelleen. Kaksi peräkkäistä tytön orgasmia oli aivan uskomatonta silloin ja vieläkin palaan usein tuohon muistoon. Oma orgasmikin kesti todella pitkään ja ruiskin yhtäkkiä vielä monta sykäystä spermaa maahan ja oli pakko hieroa penistä, vaikka olin jo vetämässä pöksyjä ylös. Tärisin, hikoilin. Suutelin häntä jatkuvasti.
Nää kirjoitukset on kyl hauskasti aina samanlaisia. Nainen saa aina vähintään muutaman orkun ja kundi purkautuu hirvittävällä paineella ja niin tajuton määrä tulee spermaa, että pitää osa laskea maahan.
Voi teitä runkkareita 😂😂
Jaa miksi ei muka haluu,kyllä minä panisin,eihän 50 iässä mitään ongelmaa,minäkin haluisin panna vielä ex vaimoakin,vaikka 54v,mutta tuli avioero 2vuotta sitten,niin hankala ajatus,sinäkin varmaan jossain kaukana,ite olen juukasta,juhannus meni pilalle kun ei tullut lähettyy minnekään.johan tässä oltu ilman 7vuotta,alkaa jo tuntuu vaikka miltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää kirjoitukset on kyl hauskasti aina samanlaisia. Nainen saa aina vähintään muutaman orkun ja kundi purkautuu hirvittävällä paineella ja niin tajuton määrä tulee spermaa, että pitää osa laskea maahan.
Voi teitä runkkareita 😂😂
Mikäs on runkkaillessa tuollaisille muistoille. Jotkut muistavat vielä, millaista on olla nuori. Älä dissaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä runkkareita 😂😂
Kerro oma kokemuksesi.
Ei tullut yhdyttyä juhannuksena. Jäi maanantaille ne hommat.
Koska juhannuksena....on pakko painaa pitkää.....kun oon amatimies. Eli töitä, ja yhdessä viikonlopussa pitkiä päiviä tuli tehtyä enemmän rahaa kuin monella kuukausiansio😏
Päivit tua menee kirjoitti:
Ei tullut yhdyttyä juhannuksena. Jäi maanantaille ne hommat.
Koska juhannuksena....on pakko painaa pitkää.....kun oon amatimies. Eli töitä, ja yhdessä viikonlopussa pitkiä päiviä tuli tehtyä enemmän rahaa kuin monella kuukausiansio😏
Osta hankkeillasi kieliopin tukiopetusta.