Toistuvat aloitukset. Mikä saa ihmisen tekemään sellaisia?
Jotkut ovat sana sanasta samoja, toisissa aihe on sama, mutta viesti vaihteleva.
Mielestäni outoa käytöstä.
Kommentit (29)
Jos ja kun avaus poistuu, kykenen ymmärtämään juuri ja juuri toisen avauksen samasta aiheesta, mutta just näitä jankkaajia en vaan ymmärrä. Tämähän on keskustelu palsta, joten oletan, että ihmiset keskustelisivat, mutta jankkausaloittajat näyttävät tekevän avauksen, johon eivät itse enää edes välitä palata vastaamaan mahdollisille kyselijöille. Silti samoja avauksia päivästä toiseen. Toisaalta, kun vähänkin aikaa viettää palstalla, niin ne avaukset on helppo ohittaa, toivoen, että kaikki muutkin teksivät niin.
Mä veikkaan jotain mielenterveysongelmaa, koska se käytös ei ole mitenkään normaalia.
Useita syitä, mutta pääasiallisesti kyse on pakko-oireisesta käytöksestä ja huomiohakuisesta persoonallisuushäiriöstä.
Nuohan voi ilmiantaa spämminä ja trollauksena, ei niihin jankutuksiin tarvitse mukaan lähteä.
-mielenterveysongelmat
tai
-ärsytys siitä että ne poistetaan (vaikkei sisällä mitään laitonta tai vastaavaa, ehkä vain edustaa väärää ideologiaa)
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun avaus poistuu, kykenen ymmärtämään juuri ja juuri toisen avauksen samasta aiheesta, mutta just näitä jankkaajia en vaan ymmärrä. Tämähän on keskustelu palsta, joten oletan, että ihmiset keskustelisivat, mutta jankkausaloittajat näyttävät tekevän avauksen, johon eivät itse enää edes välitä palata vastaamaan mahdollisille kyselijöille. Silti samoja avauksia päivästä toiseen. Toisaalta, kun vähänkin aikaa viettää palstalla, niin ne avaukset on helppo ohittaa, toivoen, että kaikki muutkin teksivät niin.
Noihin aloituksiin vastaa aloittaja itse myötäillen omaa harhaista aloitustaan.
Kyse on puhtaasra trollauksesta, ajoittain vaikuttaa jopa trollibotilta, kun sanasta sanaan samat kommentit.
Muuankin hastagmiesvihanäkyväksi-tyyppi heittäytyy toistuvasti naiseksi, joka on juuri perheineen nauranut sille että hänet oletetaan inceliksi.
Kukaan perheellinen nainen ei sitä moskaa lapsilleen ja miehelleen näyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi vastata ja antaa huomiota vaan suoraan ilmianto
Naisviha-aloitukset -> suoraan ilmianto eikä mitään vastauksia tai nuolia mihinkään suuntaan
Miksi naiset on sitä ja tätä ja miksei kaikki miehet saa naista -> suoraan ilmianto toistuvasta spammista
Ette kestä kuulla totuutta.
Kysellään usein niin yksinkertaisia asioita jotka saisi yhdellä klikkauksella selville googlesta. En ymmärrä, onko tuo jotain uusavuttomuutta, ettei jotain ruokareseptiäkään löydä googlen kautta.
Päähänpinttymä.