Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset luulevat, että Tinder-miehet etsivät vain seksiseuraa?

Vierailija
25.06.2022 |

Naisilla on kummallinen tapa luulla, että jos he eivät lopulta kelvanneet miehelle vakavammassa mielessä, että nämä miehet eivät edes voi elämässään rakastua. Tämähän on täyttä potaskaa. Sukupuolesta riippumatta jokainen on vakavissaan, jos se oikea kohdalle osuu ja tunne on se millainen sen pitää olla.

Kommentit (258)

Vierailija
81/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tinderistä ketään tavannut, mutta naiset; miten usein te ihastutte kunnolla? Itse oon ihastunut kolme kertaa elämäni aikana kunnolla, ettei se nyt ihan jokapäiväistä ole. Aika pieni mahis että tinderistä tapaamaan naiseen ihastuisi kunnolla verrattuna niihin satoihin naisiin joita tulee arkielämässä vastaan.

Tähän mennessä olen ihastunut kaksi kertaa ja kerran rakastunut. Olen alle 30.

...ja vielä täsmennyksenä, että toinen näistä ihastuksen kohteista oli se johon myös rakastuin. Eli kaksi ihmistä yhteensä.

Joo eli jos mietit monta miestä olet tavannut niin aika pieni mahis. Itse ihastuin töiden kautta tapaamaani naiseen ensisilmäyksellä, kyllä se niin on mennyt omalla kohdalla että heti sen kiinnostuksen tai ihastuksen huomaa. Ei tarvitse mitään puolen vuoden deittailua.

Tinder on huono koska vaikka kuva miellyttää niin ei se tarkoita mitään jos ei kemiat kohtaa tosielämässä. Kyllä miehet voi seksiä harrastaa (miksei naisetkin) vaikka ei ole tunteita parisuhteeseen asti.

No toinen näistä oli Tinderin kautta. Sitä ennen olin toki tavannut useita miehiä, joista pystyin jo ekoilla treffeillä sanomaan, ettei mitään mahdollisuuksia kiinnostuksen heräämiseen ole. Sovelluksessa olivat vaikuttaneet lupaavalta. Tuo yksi sitten taas kolahti heti sillä hetkellä kun tavattiin, meni niin sanotusti jalat alta.

Ja niin meni lähes kaikilta muiltakin naisilta. Muutoin sinultakaan ei olisi menneet jalat alta.

Niin? Pointtini nyt olikin tuossa, että myös Tinderin kautta löydettyyn ihmiseen on mahdollista oikeasti ihastua.

Ei tuo pysty ymmärtämään, että osaan naisistakin miehet ihastuvat rakastuvat useammin ja palavammin kuin osaan naisista. Ainoa mikä askarruttaa on miksei hänellä ole yhtään matchia ja kellä miehellä on.

Ymmärrän kuitenkin hyvin sen, että naiset kaunistelevat totuutta siitä, mihin miehissä ihastuvat. Ja se ei ole itsevarmuus ja kohteliaisuus.

no kyllä se ihan oikeasti on terve fysiikka ja vastuullinen, tinkimätön empaattinen ja välittävä luonne sekä huumorintaju. tutkitusti. kamalasti ei ole kyllä kaunisteltavaa tuossa.

Oletko kuullut joskus lauseen, että naiset arvostavat miehessä eri asioita, kuin mihin ihastuvat? Siinä on paljonkin kaunisteltavaa.

No minä en ole. Sen sijaan olen huomannut, että me naiset ihastumme ihan erilaisiin juttuihin. Itselläni on vahva nörttifetissi. Eli jos mies on hyvin älykäs (ja tässä pitää siis olla oikeasti hyvin älykäs), ja hieman ujo, ja ottaa silti minuun kontaktia, olen ihan totaalisen myyty.

Yksi kaveri aikoinaan sen sijaan ihastui miehekkääseen nenään, ja minun oli hyvin vaikea tajuta, mikä nenässä voi olla seksikästä.

Vierailija
82/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet pelaa Tinderissä. Mutta tottakai ne harvat miehet jotka saavat paljon kiinnostusta, eivät tyydy keneen tahansa, vaan pitävät riman korkealta. Seksi ovat valmiita harrastamaan alemmalla rimalla, mutta pysyvään suhteeseen ryhtyvät vain vaimomateriaalin kanssa.

Eli jos tuntuu, että Tinderissä on vain pelureita, niin syy on yksinkertainen: olet kiinnostunut miehestä josta usea muukin nainen. Ja silloin mies on ajajan paikalla.

Mutta mistä löytyisi se täydellinen nainen, joka haluaisi vaimoksi tällaiselle tinder pelaajalle ja miten se yhtäkkiä sopeutuisi yksiavioisuuteen. En jotenkin usko, että tällaisesta tinder miehestä on enää tavis perheenisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei pelkkä seksiseuraa saisi etsiä? Etsii monet naisetkin.

Tosin valtaosa etsii ihan tavallista parisuhdetta. Ihmisiä kun on monenlaisia.

Eihän kukaan ole sanonut ettei saisi etsiä. Totta kai saa, mutta silloin pitää olla toiselle osapuolelle rehellinen. Jostain ihmeen syystä nämä seksiseuraa hakevat tuppaavat haluamaan seksiä juuri niiltä naisilta, jotka ovat tosimielellä liikkeellä. Sitten turvautuvat valehteluun saadakseen haluamansa.

Niin moni nainen vaan sanoo toista, ja tekee toista...

Eli mitä?

Ei takuuvarmasti elä ilman seksiä sitä aikaa, kun etsii vakavaa parisuhdetta.

Ja senkö takia valehtelu on ok?

Voin muuten kertoa että on myös naisia, jotka ovat ilman seksiä, kun etsivät vakavaa parisuhdetta. Tai sitten minä olen jokin harvinainen poikkeusyksilö.

Ainakin minä naisena saisin hyvin harvan miehen kanssa irtosuhteesta irti mitään, siis myöskään minkäänlaista tyydytystä. Näitä ei siis kannata itseni harrastaa. En harrastanut myöskään nättinä parikymppisenä. En usko, että olet poikkeusyksilö.

Minä luulen, että enemmistö naisista ja iso osa miehistä ajattelee, että seksi kuuluu parisuhteeseen. Ja ei ole mitään tarvetta eikä omalla kohdallani edes kiinnostusta seksiin kenenkään randomin kanssa. Fyysiset tarpeet on helppo purkaa yksinkin, eikä naiset tietääkseni keskimäärin edes saa orgasmia irtoseksistä.

Vierailija
84/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä nyt ei ylipäätään kannata ottaa vakavasti. Pllun takia ne on naisten kanssa, ei muuten. Ja sitten naisen pitää olla mahdollisimman kaunis, jotta on statusesine miehille, kuten hieno auto tai grilli. Lopettakaa miehet tällä palstalla vinkuminen siitä, että naiset ovat vain rahan perässä. Kannattaa olla, koska mitäpä muuta nainen teiltä miehiltä saa. Krvän ja seksin takia ei kannata olla.

Näin se vaan on. Miehiä ei kannata ottaa vakavasti, ei kannata ihastua tai rakastua, kannattaa vaan ottaa mies, josta voi hyötyä mahdollisimman paljon taloudellisesti ja muuten, koska miehillä ei ole muuta tarjottavaa meille naisille, ja kaikki miehet jättävät heti, jos tarjolla on nuorempi ja kauniimpi nainen. Miehet kykenevät pohjimmiltaan rakastamaan vain itseään ja ovat todella itsekeskeisiä.

Naiset toimivat aivan samoin. Älä oleta, että naiset olisivat jotenkin moraalisempi osapuoli. Koska eivät ole. Kun hieman alkoholia tulee vereen, niin parisuhde unohtuu naisporukassa samantien. Ja siihen, kun sattuu joku mies täydellisellä hiusrajalla ja lihasmassalla, niin lähtö on varma.

Täydellisellä hiusrajalla? Ikinä en ole kuullut oikeassa elämässä näin hulluja kommentteja. Leukahullu vaihtunut hiusrajahulluksi?

Ihan vakavasti ottaen suurin osa miehistä ja naisista ovat kunnollisia normaaleja ihmisiä, jotka kykenevät rakastumaan ja rakastamaan, ja uskolliseen hyvään parisuhteeseen.

Mitä hullua siinä on? Naiset pilkkaavat kaljuja miehiä jatkuvasti. Ja epäilenpä vahvasti, että suurin osa kykenee uskolliseen hyvään parisuhteeseen. Jos kysyisit kaikilta parisuhteessa tällä hetkellä olevilta: "oletko koskaan pettänyt kumppaniasi", niin aika harva olisi puhdas. Jos siis vastaus olisi absoluuttisen rehellinen.

Vierailija
85/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet pelaa Tinderissä. Mutta tottakai ne harvat miehet jotka saavat paljon kiinnostusta, eivät tyydy keneen tahansa, vaan pitävät riman korkealta. Seksi ovat valmiita harrastamaan alemmalla rimalla, mutta pysyvään suhteeseen ryhtyvät vain vaimomateriaalin kanssa.

Eli jos tuntuu, että Tinderissä on vain pelureita, niin syy on yksinkertainen: olet kiinnostunut miehestä josta usea muukin nainen. Ja silloin mies on ajajan paikalla.

Mutta mistä löytyisi se täydellinen nainen, joka haluaisi vaimoksi tällaiselle tinder pelaajalle ja miten se yhtäkkiä sopeutuisi yksiavioisuuteen. En jotenkin usko, että tällaisesta tinder miehestä on enää tavis perheenisäksi.

Miksi tuossa asemassa oleva mies ikinä olisi mikään perheen isä, jos saa nauttia vapaudesta kenen kanssa haluaa?

Vierailija
86/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehet jotka ovat suosittua sitoutuvat kun oikea nainen löytyy. Mutta he eivät tyydy.

Vierailija
87/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on täynnä beetoja, siis vätyksiä, nahjuksia, passiivisia laiskimuksia, jotka eivät saa elämässään mitään merkittävää aikaan. Tämä pätee sekä siellä oleviin miehiin että naisiin. 

Turhia onnentonkjoita koko sakki. 

Suurin osa sinkkumiehistä ylipäätään on tuommoisia. Kyllä miehen sinkkuus kertoo ylipäätäänmuutenkin siitä, että.miten pärjää elämässä.

No ei varmasti kerro. Miehen elämässä laadukkaiden seksikumppanien määrä kertoo elämässä pärjäämisestä. Ei sitoutunut parisuhde johonkin tason 3-4 mamacitaan.

Siis seksikumppanien määrä kertoo pärjäämisestä? Tuskinpa. Sanoisin että ennemmin sitoutumishalukkuus ja ennen kaikkea -kyvykkyys. Laadukkain mies on sellainen, joka on jo nuorena pariutunut ja päättänyt elää elämänsä sen saman naisen kanssa ja ehkä perustaa tämän kanssa perheen. Seksikumppaneita on ehkä vain se yksi. Tuollainen elämäntyyli kertoo miehestä pelkkää hyvää, varsinkin näin tideraikaudella, kun kertakäyttö on ihmissuhteissakin se juttu.

Oletko lukenut rikkaiden julkkismiesten elämäkertoja? Niissä yleensä puhutaan tuhansista naisista, joita heillä on ollut. Kaikki koripallotähdet, rocktähdet, näyttelijät, ohjaajat, keksijät.. Jopa Kalle Päätalo kirjailijana. Kaikilla on takanaan valtavasti naisseikkailuja, koska ovat päässeet siihen  asemaan, että naisia saa niin paljon, kuin haluaa. Tällöin mies käyttää tuollaisen tilaisuuden.

Varmasti nämä miehet pärjäävät elämässään tietyllä osa-alueella. Mutta jatkuvasti vaihtuvat ihmissuhteet viittaavat siihen, että ihmissuhteiden osa-alueella nämä miehet eivät niinkään pärjää - ainakin jos heillä on ollut tarkoituksena löytää pysyvä ihminen elämäänsä. Tietysti siinä tapauksessa jos ei ole edes ollut tarkoitus sellaista löytää, asia on toinen.

Tiesitkö että on myös rikkaita julkkismiehiä, jotka ovat elämänsä pysyneet sen saman naisen kanssa. Herättää arvostusta paljon enemmän, kun osaavat sanoa ei mahdollisuuksille, joita varmasti olisi tarjolla vaikka kuinka paljon.

Aika moni mies kuitenkin tähän asemaan haluaa, missä naisten arvostusta saadaan seksin, eikä moraalin kautta.

Voin sanoa ettei kukaan nainen arvosta miestä, joka on maannut tunteettomana satojen tai tuhansien naisten kanssa. En koskisi itse tikullakaan, kertoo tunnevammasta jo tuollainen määrä ja kyvyttömyydestä sitoutua.

Vierailija
88/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tinderistä ketään tavannut, mutta naiset; miten usein te ihastutte kunnolla? Itse oon ihastunut kolme kertaa elämäni aikana kunnolla, ettei se nyt ihan jokapäiväistä ole. Aika pieni mahis että tinderistä tapaamaan naiseen ihastuisi kunnolla verrattuna niihin satoihin naisiin joita tulee arkielämässä vastaan.

Tähän mennessä olen ihastunut kaksi kertaa ja kerran rakastunut. Olen alle 30.

...ja vielä täsmennyksenä, että toinen näistä ihastuksen kohteista oli se johon myös rakastuin. Eli kaksi ihmistä yhteensä.

Joo eli jos mietit monta miestä olet tavannut niin aika pieni mahis. Itse ihastuin töiden kautta tapaamaani naiseen ensisilmäyksellä, kyllä se niin on mennyt omalla kohdalla että heti sen kiinnostuksen tai ihastuksen huomaa. Ei tarvitse mitään puolen vuoden deittailua.

Tinder on huono koska vaikka kuva miellyttää niin ei se tarkoita mitään jos ei kemiat kohtaa tosielämässä. Kyllä miehet voi seksiä harrastaa (miksei naisetkin) vaikka ei ole tunteita parisuhteeseen asti.

No toinen näistä oli Tinderin kautta. Sitä ennen olin toki tavannut useita miehiä, joista pystyin jo ekoilla treffeillä sanomaan, ettei mitään mahdollisuuksia kiinnostuksen heräämiseen ole. Sovelluksessa olivat vaikuttaneet lupaavalta. Tuo yksi sitten taas kolahti heti sillä hetkellä kun tavattiin, meni niin sanotusti jalat alta.

Ja niin meni lähes kaikilta muiltakin naisilta. Muutoin sinultakaan ei olisi menneet jalat alta.

Niin? Pointtini nyt olikin tuossa, että myös Tinderin kautta löydettyyn ihmiseen on mahdollista oikeasti ihastua.

Ei tuo pysty ymmärtämään, että osaan naisistakin miehet ihastuvat rakastuvat useammin ja palavammin kuin osaan naisista. Ainoa mikä askarruttaa on miksei hänellä ole yhtään matchia ja kellä miehellä on.

Ymmärrän kuitenkin hyvin sen, että naiset kaunistelevat totuutta siitä, mihin miehissä ihastuvat. Ja se ei ole itsevarmuus ja kohteliaisuus.

no kyllä se ihan oikeasti on terve fysiikka ja vastuullinen, tinkimätön empaattinen ja välittävä luonne sekä huumorintaju. tutkitusti. kamalasti ei ole kyllä kaunisteltavaa tuossa.

Oletko kuullut joskus lauseen, että naiset arvostavat miehessä eri asioita, kuin mihin ihastuvat? Siinä on paljonkin kaunisteltavaa.

No minä en ole. Sen sijaan olen huomannut, että me naiset ihastumme ihan erilaisiin juttuihin. Itselläni on vahva nörttifetissi. Eli jos mies on hyvin älykäs (ja tässä pitää siis olla oikeasti hyvin älykäs), ja hieman ujo, ja ottaa silti minuun kontaktia, olen ihan totaalisen myyty.

Yksi kaveri aikoinaan sen sijaan ihastui miehekkääseen nenään, ja minun oli hyvin vaikea tajuta, mikä nenässä voi olla seksikästä.

No, näin on. Itseäni ei ainakaan kiinnosta komeat, mutta muuten täysin persoonattomat. Komeus ja vetovoima on eri juttuja.

Vierailija
89/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on täynnä beetoja, siis vätyksiä, nahjuksia, passiivisia laiskimuksia, jotka eivät saa elämässään mitään merkittävää aikaan. Tämä pätee sekä siellä oleviin miehiin että naisiin. 

Suurin osa sinkkumiehistä ylipäätään on tuommoisia. Kyllä miehen sinkkuus kertoo ylipäätäänmuutenkin siitä, että.miten pärjää elämässä.

No ei varmasti kerro. Miehen elämässä laadukkaiden seksikumppanien määrä kertoo elämässä pärjäämisestä. Ei sitoutunut parisuhde johonkin tason 3-4 mamacitaan.

Siis seksikumppanien määrä kertoo pärjäämisestä? Tuskinpa. Sanoisin että ennemmin sitoutumishalukkuus ja ennen kaikkea -kyvykkyys. Laadukkain mies on sellainen, joka on jo nuorena pariutunut ja päättänyt elää elämänsä sen saman naisen kanssa ja ehkä perustaa tämän kanssa perheen. Seksikumppaneita on ehkä vain se yksi. Tuollainen elämäntyyli kertoo miehestä pelkkää hyvää, varsinkin näin tideraikaudella, kun kertakäyttö on ihmissuhteissakin se juttu.

Oletko lukenut rikkaiden julkkismiesten elämäkertoja? Niissä yleensä puhutaan tuhansista naisista, joita heillä on ollut. Kaikki koripallotähdet, rocktähdet, näyttelijät, ohjaajat, keksijät.. Jopa Kalle Päätalo kirjailijana. Kaikilla on takanaan valtavasti naisseikkailuja, koska ovat päässeet siihen  asemaan, että naisia saa niin paljon, kuin haluaa. Tällöin mies käyttää tuollaisen tilaisuuden.

Varmasti nämä miehet pärjäävät elämässään tietyllä osa-alueella. Mutta jatkuvasti vaihtuvat ihmissuhteet viittaavat siihen, että ihmissuhteiden osa-alueella nämä miehet eivät niinkään pärjää - ainakin jos heillä on ollut tarkoituksena löytää pysyvä ihminen elämäänsä. Tietysti siinä tapauksessa jos ei ole edes ollut tarkoitus sellaista löytää, asia on toinen.

Tiesitkö että on myös rikkaita julkkismiehiä, jotka ovat elämänsä pysyneet sen saman naisen kanssa. Herättää arvostusta paljon enemmän, kun osaavat sanoa ei mahdollisuuksille, joita varmasti olisi tarjolla vaikka kuinka paljon.

Aika moni mies kuitenkin tähän asemaan haluaa, missä naisten arvostusta saadaan seksin, eikä moraalin kautta.

Voin sanoa ettei kukaan nainen arvosta miestä, joka on maannut tunteettomana satojen tai tuhansien naisten kanssa. En koskisi itse tikullakaan, kertoo tunnevammasta jo tuollainen määrä ja kyvyttömyydestä sitoutua.

Ihan höpöhöpöjuttuja taas. Kummasti näillä pelimiehillä on aina naisia, ihan parisuhteitakin. Toiset vaan vetoavat paremmin vastakkaiseen sukupuoleen. Itse en ole tällainen mies ja onhan se huonoin asia elämässäni.

Vierailija
90/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehet jotka ovat suosittua sitoutuvat kun oikea nainen löytyy. Mutta he eivät tyydy.

Mutta jos on paljon irtosuhteita takana, puoliso pitää valita toisesta samanlaisesta. Iso osa naisista ei huoli irtosuhteiden harrastajaa. Itse en olisi huolinut.

Vierailija
91/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että naisen etsiminen on näille verrattavissa auton ostamiseen. Se on "oikea" ja siihen sitoudutaan kenellä on parhaat ominaisuudet. Mitään tunteita ketään kohtaan ei ole, ei edes sitä "oikeaa". Sekin menee vaihtoon jos ominaisuuksiltaan parempaan tulee mahdollisuus.

Vierailija
92/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpöhöpöjuttuja taas. Kummasti näillä pelimiehillä on aina naisia, ihan parisuhteitakin. Toiset vaan vetoavat paremmin vastakkaiseen sukupuoleen. Itse en ole tällainen mies ja onhan se huonoin asia elämässäni.

Joo no varmaan joku nainen löytyy. Mutta iso joukko perinteisempiä arvoja kannattavia naisia karsiutuu pois. Mikä on ihan ok, pariskunnalla pitääkin olla samanlaiset arvot.

Vierailija
93/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on paljon irtosuhteita takana, puoliso pitää valita toisesta samanlaisesta. Iso osa naisista ei huoli irtosuhteiden harrastajaa. Itse en olisi huolinut.

Suositulla miehellä ei ole pienintäkään ongelmaa saada hyvä vaimo. Jos sua ei kiinnosta, niin 50 muuta naista kiinnostaa.

Vierailija
94/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noiden miesten parinvalinta ja käytös yleensäkin on sellaista että ihan aiheesta saa epäilemään, mahtaako näillä ihmisillä tunteita olla olemassakaan. Näillä on tapana vedättää naisia, joista tietävät tavatessa jo suunnilleen ensisekunnilla, ettei tunne naista kohtaan ole sellainen kuin pitäisi olla. Kuitenkin antavat ymmärtää että on ja vakuuttelevat olevansa vakavissaan, jotta saisivat naiselta seksiä siinä samalla kun jatkavat sen oikeantuntuisen etsintää.

Olennainen sana tuossa aloituksessa on lopulta, joka viittaa siihen, että tapailu on saattanut kestää suht pitkäänkin. Nämä miehet tosiaan saattavat tapailla pitkänkin aikaa naista, josta tunne on koko ajan ollut väärä. Jos ihminen tuntuu oikealta, sen tietää lähes heti, eikä siihen tarvita mitään viikkojen-kuukausien tapailua ja testailua.

Mies saattaa esim. sanoa naiselle olevansa tosissaan ja ettei etsi pelkkää seksiä, mutta samalla kuitenkin tapailee muitakin ja Tinder jatkaa laulamistaan. Kukaan ei voi väittää, ettei mies tuossa tapauksessa valehtelisi. Jo siinä vaiheessa kun jatkaa uusien etsimistä hän tietää ettei nainen riitä hänelle, ei ole tosissaan hänen kanssaan ja hakee hänestä pelkkää panoa.

Ei voi tajuta. Jos hakee seksiä, miksei sitä voi sanoa!

Vierailija
95/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että naisen etsiminen on näille verrattavissa auton ostamiseen. Se on "oikea" ja siihen sitoudutaan kenellä on parhaat ominaisuudet. Mitään tunteita ketään kohtaan ei ole, ei edes sitä "oikeaa". Sekin menee vaihtoon jos ominaisuuksiltaan parempaan tulee mahdollisuus.

Ja naiset luonnollisesti eivät valitse ominaisuuksien perusteella miehiä. Aivan sattumalta vain samat ominaisuudet kiinnostavat useita naisia. Mutta tietysti vain rakkaudesta.

Vierailija
96/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä nyt ei ylipäätään kannata ottaa vakavasti. Pllun takia ne on naisten kanssa, ei muuten. Ja sitten naisen pitää olla mahdollisimman kaunis, jotta on statusesine miehille, kuten hieno auto tai grilli. Lopettakaa miehet tällä palstalla vinkuminen siitä, että naiset ovat vain rahan perässä. Kannattaa olla, koska mitäpä muuta nainen teiltä miehiltä saa. Krvän ja seksin takia ei kannata olla.

Näin se vaan on. Miehiä ei kannata ottaa vakavasti, ei kannata ihastua tai rakastua, kannattaa vaan ottaa mies, josta voi hyötyä mahdollisimman paljon taloudellisesti ja muuten, koska miehillä ei ole muuta tarjottavaa meille naisille, ja kaikki miehet jättävät heti, jos tarjolla on nuorempi ja kauniimpi nainen. Miehet kykenevät pohjimmiltaan rakastamaan vain itseään ja ovat todella itsekeskeisiä.

Naiset toimivat aivan samoin. Älä oleta, että naiset olisivat jotenkin moraalisempi osapuoli. Koska eivät ole. Kun hieman alkoholia tulee vereen, niin parisuhde unohtuu naisporukassa samantien. Ja siihen, kun sattuu joku mies täydellisellä hiusrajalla ja lihasmassalla, niin lähtö on varma.

Täydellisellä hiusrajalla? Ikinä en ole kuullut oikeassa elämässä näin hulluja kommentteja. Leukahullu vaihtunut hiusrajahulluksi?

Ihan vakavasti ottaen suurin osa miehistä ja naisista ovat kunnollisia normaaleja ihmisiä, jotka kykenevät rakastumaan ja rakastamaan, ja uskolliseen hyvään parisuhteeseen.

Mitä hullua siinä on? Naiset pilkkaavat kaljuja miehiä jatkuvasti. Ja epäilenpä vahvasti, että suurin osa kykenee uskolliseen hyvään parisuhteeseen. Jos kysyisit kaikilta parisuhteessa tällä hetkellä olevilta: "oletko koskaan pettänyt kumppaniasi", niin aika harva olisi puhdas. Jos siis vastaus olisi absoluuttisen rehellinen.

En ole ikinä pilkannut tai kuullut kenenkään naisen pilkkaavan kaljuja miehiä. Päin vastoin. Bruce Willis on suunnilleen seksikkäin mies ikinä. Ainoa, mille naureskellaan on nämä comb over tyypit, kuten Trump, jotka eivät tajua, että itsevarma kalju voittaa tuuhean comb overin sata nolla.

Minä en ole koskaan pettänyt. En usko ystävienikään pettäneen, enkä mieheni. Tutkimusten mukaan puolet on joskus pettänyt, eli puolet ei ikinä. Joten aika merkittävä osa ihmistä on uskollisia.

Vierailija
97/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset luonnollisesti eivät valitse ominaisuuksien perusteella miehiä. Aivan sattumalta vain samat ominaisuudet kiinnostavat useita naisia. Mutta tietysti vain rakkaudesta.

On jotenkin surullista, että jotkut eivät oikeasti tajua, mitä on rakastuminen.

Vierailija
98/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti valitsevat. Ero on siinä, että naisilla ne tietyt ominaisuudet saavat aikaan ihastumisen/rakastumisen. Pleijeri sen sijaan ei ihastu, saati rakastu, vaikka nainen olisi millainen.

Vierailija
99/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suositulla miehellä ei ole pienintäkään ongelmaa saada hyvä vaimo. Jos sua ei kiinnosta, niin 50 muuta naista kiinnostaa.

Voi olla, että saa hyvän vaimon. Mutta sellaisen, jonka mielestä irtoseksi satojen kanssa on ok, sukupuolesta riippumatta. Naiset kun eivät ole kaksinaismoralisteja. Naisille joko irtoseksi on ok tai ei ole.

Vierailija
100/258 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jotenkin surullista, että jotkut eivät oikeasti tajua, mitä on rakastuminen.

Eli silloin Brad Pitt 1998-versioon on aivan yhtä vaikeaa ihastua, kuin minuun? En oikein usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan