Miksi naiset luulevat, että Tinder-miehet etsivät vain seksiseuraa?
Naisilla on kummallinen tapa luulla, että jos he eivät lopulta kelvanneet miehelle vakavammassa mielessä, että nämä miehet eivät edes voi elämässään rakastua. Tämähän on täyttä potaskaa. Sukupuolesta riippumatta jokainen on vakavissaan, jos se oikea kohdalle osuu ja tunne on se millainen sen pitää olla.
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Ovatko tinder miehet ja tinder naiset oma ihmisrotunsa vai peräti oma laji? Miksi palstalla keskustellaan tinder miehistä ja tinder naisista, miksei miehistä ja naisista tinderin käyttäjinä?
Kai kuitenkin ihan tavalliset ihmiset sitä käyttävät.
-En minä kuitenkaan-
Koska Tinderiin piiloudutaan online-profiilin taakse, jottei tarvitse ottaa riskejä. Haaveet low risk - high reward tyyppisestä tilanteesta. Siksi ne ovat ennen kaikkea Tinder-miehiä, mutta myös naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat sen verran narsisteja keskimäärin, että on helpompaa vierittää syy miehen niskoille, kuin ajatella, että vika voisikin olla minussa.
Silti tällainen nainen olisi kiva saada?
Eihän sitä ennen tapaamista tiedä millainen nainen on ,,,
Ei juu tiedäkään... Mutta silti ennen Sen Oikean löytämistä kannattaa ottaa naisesta kaikki hyöty irti.
Se, että mies pelailee muilla naisilla ns. parempaa odotellessa, johtaa siihen, ettei sitä parempaa koskaan saa tai edes herää huomaamaan, että ohi meni joku tosi hyvä. Niillä miehillä on monta rautaa tulessa ja fokus max. seuraavassa viikossa. Suomi on myös pieni maa, että on ihan todennäköistä, että se ns. hyvä nainen ei kelpuuta miestä, koska saa tietää, että mies on pelaillut naisen kaverilla tai jollain muulla puolitutulla.
Eikä nuo miehet luovu tinderistä, vaikka nainen olisi kuinka hyvä, koska rajanveto menee mahdottomaksi: miettivät, että voisiko olla vieläkin parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on täynnä beetoja, siis vätyksiä, nahjuksia, passiivisia laiskimuksia, jotka eivät saa elämässään mitään merkittävää aikaan. Tämä pätee sekä siellä oleviin miehiin että naisiin.
Turhia onnentonkjoita koko sakki.
Suurin osa sinkkumiehistä ylipäätään on tuommoisia. Kyllä miehen sinkkuus kertoo ylipäätäänmuutenkin siitä, että.miten pärjää elämässä.
No ei varmasti kerro. Miehen elämässä laadukkaiden seksikumppanien määrä kertoo elämässä pärjäämisestä. Ei sitoutunut parisuhde johonkin tason 3-4 mamacitaan.
Siis seksikumppanien määrä kertoo pärjäämisestä? Tuskinpa. Sanoisin että ennemmin sitoutumishalukkuus ja ennen kaikkea -kyvykkyys. Laadukkain mies on sellainen, joka on jo nuorena pariutunut ja päättänyt elää elämänsä sen saman naisen kanssa ja ehkä perustaa tämän kanssa perheen. Seksikumppaneita on ehkä vain se yksi. Tuollainen elämäntyyli kertoo miehestä pelkkää hyvää, varsinkin näin tideraikaudella, kun kertakäyttö on ihmissuhteissakin se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies pelailee muilla naisilla ns. parempaa odotellessa, johtaa siihen, ettei sitä parempaa koskaan saa tai edes herää huomaamaan, että ohi meni joku tosi hyvä. Niillä miehillä on monta rautaa tulessa ja fokus max. seuraavassa viikossa. Suomi on myös pieni maa, että on ihan todennäköistä, että se ns. hyvä nainen ei kelpuuta miestä, koska saa tietää, että mies on pelaillut naisen kaverilla tai jollain muulla puolitutulla.
Eikä nuo miehet luovu tinderistä, vaikka nainen olisi kuinka hyvä, koska rajanveto menee mahdottomaksi: miettivät, että voisiko olla vieläkin parempi?
Mutta naisia pitäisi kuitenkin ymmärtää huippulaatuisina yksilöinä, vaikka olisi pelaillut kuinka monen miehen kanssa? Koska eihän se järvi soutamalla kulu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on täynnä beetoja, siis vätyksiä, nahjuksia, passiivisia laiskimuksia, jotka eivät saa elämässään mitään merkittävää aikaan. Tämä pätee sekä siellä oleviin miehiin että naisiin.
Suurin osa sinkkumiehistä ylipäätään on tuommoisia. Kyllä miehen sinkkuus kertoo ylipäätäänmuutenkin siitä, että.miten pärjää elämässä.
No ei varmasti kerro. Miehen elämässä laadukkaiden seksikumppanien määrä kertoo elämässä pärjäämisestä. Ei sitoutunut parisuhde johonkin tason 3-4 mamacitaan.
Siis seksikumppanien määrä kertoo pärjäämisestä? Tuskinpa. Sanoisin että ennemmin sitoutumishalukkuus ja ennen kaikkea -kyvykkyys. Laadukkain mies on sellainen, joka on jo nuorena pariutunut ja päättänyt elää elämänsä sen saman naisen kanssa ja ehkä perustaa tämän kanssa perheen. Seksikumppaneita on ehkä vain se yksi. Tuollainen elämäntyyli kertoo miehestä pelkkää hyvää, varsinkin näin tideraikaudella, kun kertakäyttö on ihmissuhteissakin se juttu.
Oletko lukenut rikkaiden julkkismiesten elämäkertoja? Niissä yleensä puhutaan tuhansista naisista, joita heillä on ollut. Kaikki koripallotähdet, rocktähdet, näyttelijät, ohjaajat, keksijät.. Jopa Kalle Päätalo kirjailijana. Kaikilla on takanaan valtavasti naisseikkailuja, koska ovat päässeet siihen asemaan, että naisia saa niin paljon, kuin haluaa. Tällöin mies käyttää tuollaisen tilaisuuden.
En ole tinderistä ketään tavannut, mutta naiset; miten usein te ihastutte kunnolla? Itse oon ihastunut kolme kertaa elämäni aikana kunnolla, ettei se nyt ihan jokapäiväistä ole. Aika pieni mahis että tinderistä tapaamaan naiseen ihastuisi kunnolla verrattuna niihin satoihin naisiin joita tulee arkielämässä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole tinderistä ketään tavannut, mutta naiset; miten usein te ihastutte kunnolla? Itse oon ihastunut kolme kertaa elämäni aikana kunnolla, ettei se nyt ihan jokapäiväistä ole. Aika pieni mahis että tinderistä tapaamaan naiseen ihastuisi kunnolla verrattuna niihin satoihin naisiin joita tulee arkielämässä vastaan.
Tähän mennessä olen ihastunut kaksi kertaa ja kerran rakastunut. Olen alle 30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja vielä täsmennyksenä, että toinen näistä ihastuksen kohteista oli se johon myös rakastuin. Eli kaksi ihmistä yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukenut rikkaiden julkkismiesten elämäkertoja? Niissä yleensä puhutaan tuhansista naisista, joita heillä on ollut. Kaikki koripallotähdet, rocktähdet, näyttelijät, ohjaajat, keksijät.. Jopa Kalle Päätalo kirjailijana. Kaikilla on takanaan valtavasti naisseikkailuja, koska ovat päässeet siihen asemaan, että naisia saa niin paljon, kuin haluaa. Tällöin mies käyttää tuollaisen tilaisuuden.
Varmasti nämä miehet pärjäävät elämässään tietyllä osa-alueella. Mutta jatkuvasti vaihtuvat ihmissuhteet viittaavat siihen, että ihmissuhteiden osa-alueella nämä miehet eivät niinkään pärjää - ainakin jos heillä on ollut tarkoituksena löytää pysyvä ihminen elämäänsä. Tietysti siinä tapauksessa jos ei ole edes ollut tarkoitus sellaista löytää, asia on toinen.
Tiesitkö että on myös rikkaita julkkismiehiä, jotka ovat elämänsä pysyneet sen saman naisen kanssa. Herättää arvostusta paljon enemmän, kun osaavat sanoa ei mahdollisuuksille, joita varmasti olisi tarjolla vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja vielä täsmennyksenä, että toinen näistä ihastuksen kohteista oli se johon myös rakastuin. Eli kaksi ihmistä yhteensä.
Joo eli jos mietit monta miestä olet tavannut niin aika pieni mahis. Itse ihastuin töiden kautta tapaamaani naiseen ensisilmäyksellä, kyllä se niin on mennyt omalla kohdalla että heti sen kiinnostuksen tai ihastuksen huomaa. Ei tarvitse mitään puolen vuoden deittailua.
Tinder on huono koska vaikka kuva miellyttää niin ei se tarkoita mitään jos ei kemiat kohtaa tosielämässä. Kyllä miehet voi seksiä harrastaa (miksei naisetkin) vaikka ei ole tunteita parisuhteeseen asti.
Vierailija kirjoitti:
kahdesti, toisen kanssa sitten ensirakastuminen ja pidempi teinisuhde. Toisen kanssa ajettiin karille parissa kuukaudessa. Kivoja miehiä molemmat. N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti nämä miehet pärjäävät elämässään tietyllä osa-alueella. Mutta jatkuvasti vaihtuvat ihmissuhteet viittaavat siihen, että ihmissuhteiden osa-alueella nämä miehet eivät niinkään pärjää - ainakin jos heillä on ollut tarkoituksena löytää pysyvä ihminen elämäänsä. Tietysti siinä tapauksessa jos ei ole edes ollut tarkoitus sellaista löytää, asia on toinen.
Tiesitkö että on myös rikkaita julkkismiehiä, jotka ovat elämänsä pysyneet sen saman naisen kanssa. Herättää arvostusta paljon enemmän, kun osaavat sanoa ei mahdollisuuksille, joita varmasti olisi tarjolla vaikka kuinka paljon.
Aika moni mies kuitenkin tähän asemaan haluaa, missä naisten arvostusta saadaan seksin, eikä moraalin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosalla miehistä Tinderissä on suuria vaikeuksia saada edes yksi match, koska miesten ja naisten epäsuhta on niin valtava. Silti olet sitä mieltä, että miehet siellä vain pelailevat naisilla? Vai voiko olla, että enemmistö naisista haluaa sen yhden ja saman miehen, ja tällä miehellä todellakin on varaa pelata. Tästä naiset tekevät johtopäätöksen, että miehet haluavat pelailla, kun samaan aikaan enemmistö miehistä ihmettelee, kun ei saa ensimmäistäkään matchia.
Ovat vain vainoharhaisia ja oppineet uhriutumaan. Siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo eli jos mietit monta miestä olet tavannut niin aika pieni mahis. Itse ihastuin töiden kautta tapaamaani naiseen ensisilmäyksellä, kyllä se niin on mennyt omalla kohdalla että heti sen kiinnostuksen tai ihastuksen huomaa. Ei tarvitse mitään puolen vuoden deittailua.
Tinder on huono koska vaikka kuva miellyttää niin ei se tarkoita mitään jos ei kemiat kohtaa tosielämässä. Kyllä miehet voi seksiä harrastaa (miksei naisetkin) vaikka ei ole tunteita parisuhteeseen asti.
No toinen näistä oli Tinderin kautta. Sitä ennen olin toki tavannut useita miehiä, joista pystyin jo ekoilla treffeillä sanomaan, ettei mitään mahdollisuuksia kiinnostuksen heräämiseen ole. Sovelluksessa olivat vaikuttaneet lupaavalta. Tuo yksi sitten taas kolahti heti sillä hetkellä kun tavattiin, meni niin sanotusti jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät panosovellusta?
Panosovellus, jossa joka toinen nainen on kirjoittanut profiilissaan "en hae seksiseuraa". Ei mitään järkeä sinussa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toinen näistä oli Tinderin kautta. Sitä ennen olin toki tavannut useita miehiä, joista pystyin jo ekoilla treffeillä sanomaan, ettei mitään mahdollisuuksia kiinnostuksen heräämiseen ole. Sovelluksessa olivat vaikuttaneet lupaavalta. Tuo yksi sitten taas kolahti heti sillä hetkellä kun tavattiin, meni niin sanotusti jalat alta.
Ja niin meni lähes kaikilta muiltakin naisilta. Muutoin sinultakaan ei olisi menneet jalat alta.
Haha, no jotain he musta saa (seksin lisäksi), kun jaksavat hengailla kokonaisia viikonloppuja jne. Ja urheilullisella tarkoitan miestä, josta saa seuraa hiihtämään, lenkille, kaikkeen muuhun satunnaiseen urheiluun. (Itse taidat olla aika pinnallinen ja vähän yksinkertainen, kun vaan ulkonäköä ajattelet.)
Ja olen tosiaan hyvätuloinen ja asiat kunnossa, eli joo, mihinkään ydinperhejuttuun musta ei enää ole, enkä halua lisää lapsia, mutta tuskin mä parisuhteeseen se heikkotasoisin valinta olisin, vaikka itse sanonkin.