Mitä rippilahjaksi 15-vuotiaalle tytölle?
Rahaa? 50 € vai 100 €? Setelinä vai lahjakorttina?
Jotain muuta ideaa?
Olen nähnyt tytön viimeksi ennen pandemiaa, en oikein ole perillä hänen mielenkiinnon kohteistaan. Vaatteista kyllä on kiinnostunut ja harrastaa liikuntaa.
Kommentit (51)
Osta jotain säilyvää mistä jää muisto, esim. joku koru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dildo
Eiköhän sillä ole jo
Ap
Elävä sellainen? Jos on, niin suosittelen kierukkaa
No hänen kotikunnassaan on alle 25-vuotiaille ilmainen ehkäisy, joten tuskin tarvitsee Mirenaa pakettiin kääriä.
Kylläpäs siellä nyt hassutellaan. 🙄
T. Ap
Rahaa kukkarosi mukaan. Saa muiltakin ja penistä puroista kasvaa joki.Yhdistää rahat ja saa itse ostaa mitä haluaa.Jokainen Koululainen 1lk-lähtien matkalla aikuisuuteen ei tarvitse typeriä lahjoja vaan rahaa.
OK, siis yleinen mielipide on että rahaa ja/tai muistoesine, ei lahjakortteja. Tämä ymmärretty. 🤩
Kiitos kaikille, lisääkin vastauksia saa tulla.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Rahaa kukkarosi mukaan. Saa muiltakin ja penistä puroista kasvaa joki.Yhdistää rahat ja saa itse ostaa mitä haluaa.Jokainen Koululainen 1lk-lähtien matkalla aikuisuuteen ei tarvitse typeriä lahjoja vaan rahaa.
Penistä puroista. Kiva pikku freudilainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penistä puroista. Kiva pikku freudilainen :D
Eläs nyt, ensimmäinen tuhma juttu tässä ketjussa joka oikeasti nauratti. 🤣
T. Ap
Osta jotakin omaan kotiin vietävää, täydennät settiä sit valmistujaisissa.
Vierailija kirjoitti:
pussi lakana setti
Meinasin esittää samaa, mutta teini-ikäiselle?
Yo-lahjaksi kävisi paremminkin.
Soita tytölle ja kysy suoraan. Mun lapsenlapseni kyllä sanoivat selkeästi, että rahaa.500e laitoin kuoreen kortin kera. Minulla on vai 2 lapsenlasta.
Kirja. Richard Dawkinsin Jumalharha on hyvä.
Se tavanomainen..kortti ja 50 euroa rahaa
Itse annan 100€ seteleinä kortin välissä. Tosin kyseessä on kummityttö. Jos olisi muu sukulainen niin antaisin 50€.
Kuten koku kirjoitti pienistä puroista kasvaa jokia jne. Paras lahja on raha.Varmassti saa muiltakin ja voi todella niilä lahjarahoilla ostaa mitä itse haluaa häpeilemättä,Tai vain säästää rahan tulevaisuuteen.Itse olen antanut kukkaroni mukaan rahaa kun lapsi suvusta tai ystäväpiiristä on jo täyttänyt 7v. Oli kyse mikä juhla tahansa raha.Jos on kutsuttu juhlaan.Jos ei kortti lähtee ei sen mukana rahaa.
Rippilahjaksi annetaan rahaa enemmän kuin synttäreillä...
Sellainen 100-200 euroa olisi varmaan sopiva tai sitten joku hopeinen rippikoru
Jos on kutsuttu juhlaan niin sitten olisi hyvä laittaa rahaa (sillä kun otetaan osaa myös pitokustannuksiin)
50-100 euroa oman maksukyvyn mukaan
Ruusu,onnittelukortti ja kirjekuori jossa 100€.
Rahaa tai sitten voisit kysyä, antaako joku jo rippiristin. Meillä ainakin se oli mieluinen lahja.
Varmaan rahaa, kun se on aina vastaus jokaiseen kysymykseen juhlasta riippumatta mitä kannattaa antaa lahjaksi.Kaikki muu on nykyisin vastaajien mielestä turhaa krääsää eikä niille ole käyttöä.Menee kirpputorille myyntiin.