Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Aika tekee tehtävänsä. Mutta ei tule mieleen uusista tuollaisia hottiksia. No, Cumberbatch ehkä.
Meillä on sama miesmaku. Onhan noita paljon komeampia näyttelijöitä kun Fiennes tai Cumberbatch mutta kaikilta heiltä puuttuu näiden kahden sex appeal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän vähän surullisen oloinen mies. Hirveän aralta ainekin vaikuttu kun oli joku Bond tai Potter ensi-ilta ja kuvattu lavan takaa. Yritti hirveästi kannustaa ja jututtaa lapsitähteä jonka tiesi kohta joutuvan lavalle mutta kyllä sen näki ettei hä olis halunut sinne itsekkään.
Minä muistan hänet Oscareista olisko vuodelta -94 kun oli Schindlerin Listasta ehdokkaana. Voi että se oli suloinen kun näki että jännitti punaisella matolla ihan kamalasti.
Myöhemmin luin haastattelun missä totesi itsekkin että luojan kiitos ei voittanut koska jos olisi joutunut sinne lavalle niin se ei olisi ollut vaan noloa vaan se olisi ollut myös rumaa.
Olisi kyllä ehdottomasti ansainut Oscarin. Tuli pitkästä aikaa katseltua Schindlerin lista ja kertakaikkiaan upeita näyttelijöitä. Sen nyt vielä käsittää että Liam hävisi Tom Hanksille mutta että Fiennes jäi toiseksi jollekkin Samuel L Jacksonille:D
Vierailija kirjoitti:
Omaan makuun brittinäyttelijöistä ykkönen on Matthew Goode.
Siinä on kieltämättä komea mies! Kaikki roolit kyllä missä olen hänet nähnyt on ollut vähän mulkkvisteja mutta hyvännäköinen on. Yllätyin että on vasta 44v koska itse muistan nähneeni hänet ekan kerran joskus teininä. Hänenkin täytynyt siis olla tosi nuori silloin.
Ilouutinen Englantilaisen potilaan ystäville! Siitä aiotaan tehdä Britanniassa uusi versio tv-sarjana. 💥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kieltämättä komea mies! Kaikki roolit kyllä missä olen hänet nähnyt on ollut vähän mulkkvisteja mutta hyvännäköinen on. Yllätyin että on vasta 44v koska itse muistan nähneeni hänet ekan kerran joskus teininä. Hänenkin täytynyt siis olla tosi nuori silloin.
Just oli vieraana Seth Meyersin talk showssa ja itse mietin samaa että onpa erilainen persoona kun roolihahmosa yleensä. Muistan hänet The Crownista ja siitä elokuvasta Benedictin kanssa kun sodan aikaan yrittivät ratkoa saksalaisten koodeja. Jostain syystä Downton Abbeyssä en muista hänen rooliaan ollenkaan vaikka Seth mainitsi että näytteli siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ilouutinen Englantilaisen potilaan ystäville! Siitä aiotaan tehdä Britanniassa uusi versio tv-sarjana. 💥
Voi, voi:/ Jättäisvät tekemättä. Sen elokuvanhan teki täysin ne näyttelijät. Varsinkin Fiennes ja Scott Thomas keskenään. Aivan turha yrittää lämmitellä uusilla näyttelijöillä. Sama kun yrittäis tehdä uuden Forrest Gumpin ilman Tom Hanksia.
Vierailija kirjoitti:
Voldemortko kuuma?
Jokaisella on pimeä puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne ollut ystäviä ikuisuuden. Minä muistan sen haastattelun kun Liam oli jättänyt kultaisenoutajansa Ralphille hoitoon. Se keskustelu oli hulvaton:DD
Tämä oli oikeasti hauska:D Muistaakseni aikanaan Graham Nortonin showssa ja kolmantena keskustelussa oli mukana Natashan hyvä ystävä Julianna Margulies. Ei se tähän kirjotettuna ole niin hauska ja liian pitkäkin mutta pääpiirteittäin Liam jätti Ralphille hoitoon kultsinsa jonka nimi oli Michelle ja Ralph piti siitä niin hyvää huolta että Liamin mukaan koira tuijotteli pari viikkoa surkean näköisenä ikkunasta ulos ja vain odotti että Ralph tulisi hakemaan hänet takaisin. Hauskin osuus haastattelua oli kun Liam ihan pokkana ja mukamas huolestuunena kysyi että onko totta että Ralph tilasi itselleen ja Michelle illallista neljän tähden michelin ravintoloista ja kuuntelivat Beatlesin Michellen?
Kuumimmat britti julkkikset ikinä on Ralph Fiennes, George Harrison ja Claire Foy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vähän herran naishistoriaa ja aikamoinen pettäjä kyllä. Varmaan kaikkia naisystäviään pettänyt. Liekö sellaista yläluokan meno, ja tuo kyllä varmasti osaa katsoa naista niin että pöksyt putoaa jo siitä.
Mihin se menetti sen vanhan rouvan joka oli se elämän rakkaus ja jonka jälkeen oli ihan paskana?
Tykkäkö se vanhemmista naisisita? Joku vuosi sitten muistan hänen istuneen Susan Sarandonin vieressä jossain palkinto gaalassa ja jäi mieleen että molempia hymyilytti toistensa seura harvinaisen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta suvusta tulee nuorempikin näyttelijä, Hero Fiennes Tiffin, joka on Ralphin sisarenpoika ja näytteli nuorta Voldemortia. Aika söpis suurine tummine silmineen.
Söpö kundi, mutta ei ainakaan vielä ole samaa komeutta ja karismaa kuin sedällään. Hero näyttelee leffasarjassa After, joka on lukemani mukaan kuin 50 shades of greyn kesympi teiniversio.
Fiennesin suvun miehistä Ralph on aivan omaa luokkaansa mutta tässä nuoressa miehessäkin on enemmän karismaa kunn siinä Ralfin veljessä Josephissa. Hänessä en näe kertakaikkiaan mitään viehätysvoimaa. Se on kyllä selvä että ilman Ralphia ei patsastelis sen enempää Joseph kuin Herokaan parrasvaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just oli vieraana Seth Meyersin talk showssa ja itse mietin samaa että onpa erilainen persoona kun roolihahmosa yleensä. Muistan hänet The Crownista ja siitä elokuvasta Benedictin kanssa kun sodan aikaan yrittivät ratkoa saksalaisten koodeja. Jostain syystä Downton Abbeyssä en muista hänen rooliaan ollenkaan vaikka Seth mainitsi että näytteli siinäkin.
Ihan järkyttävän surullinen ihmiskohtalu ollut sillä miehellä jota Benedict näytteli tossa leffassa:( Tuli juuru yksi ilta telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tainut hänen elokuviaan nähdä mutta muistan hänet kuvista Natashha Richardsonin kuoleman jälkeen. Hirveästi piti puolia tämän läheisten puolesta paparazzieja vastaan.
Sekoitat nyt Liam Neesoniin. Fiennesin ex-vaimo oli tehiksessä se kiharatukkainen brittilääkäri.
En sekoittanut vaan tarkotin nimenomaan Ralph Fiennesiä. Liamhhan oli Nathasan aviomies. Oli miten oli niin muistan miten Natashan äiti ja sisko oli lähdössä Ralphin kanssa jostain tilaisuudesta ja joku paparazzi rupesi parempien kuvien toivossa huutelemaan noille naisille törkeyksiä ja Ralphilla oli palaa hihat ihan täysin.
Fiennes on vuosien saatossa näytellyt niin Liamin, Natashan kuin Vanessa Redgraven kanssa. Joten varmasti ihan ystäviä. Ymmärrän että tollasessa tilanteessa voi herätä suojeluvaistot.
Just alkoi The Butler telkkarista missä on Vanessa Redgrave. Aivan upea näyttelijä niinkuin on kyllä Fiennes ja Neesonkin. Eniten kyllä yllätyin tässä leffassa Oprahia. Hänkin osaa todella näytellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tekee tehtävänsä. Mutta ei tule mieleen uusista tuollaisia hottiksia. No, Cumberbatch ehkä.
Meillä on sama miesmaku. Onhan noita paljon komeampia näyttelijöitä kun Fiennes tai Cumberbatch mutta kaikilta heiltä puuttuu näiden kahden sex appeal.
Nyt vähän yllätyin että ovat saman mittaisia miehiä. Olen luullut Benedictik harvinaisen pitkäksi ja Ralphin lyhyeksi.
Siinä oli ainekin aikojaan edellä kun puolusti Britney Spearsia jo vuosia sitten lehdistöä vastaan. Ihan ok näyttelijäkin.
Mikä on Englantilaisen potilaan juoni? Sijoittuu käsittääkseni ensimmäisen tai toisen maailmansodan aikaan? Joku mies rakastuu jonkun toisen miehen vaimoon aavikolla ja seuraavaksi kärsii palovammoista ja entistä kauniimpi nainen hoitaa häntä?
Tän verran ymmärsin pätkistä youtubessa.
Minustakin Ralph on veljeksistä se selkeästi karismaattisempi ja lahjakkaampi. Joseph onnistui kyllä mielestäni olemaan riittävän hotti varsinkin Cate Blanchettin neitsytkuningatar Elizabethia vokottelevana nuorena Robert Dudleyna. Jos isoveljellään on intensiivinen katse, niin Josephilla on makkarisilmät pitkine ripsineen.