Itsetyydytystä lomareissulla
Olen lähdössä kaverin kanssa reissuun jossa jaamme huoneen. Ehkä jopa parisänky, ellei ole kahta erillistä sänkyä. Olen suhteellisen aktiivinen seksissä ja panettaa usein. Tapanani on hieroa klitorisorkku oikeastaan joka ilta, auttaa uneen jne. Pandtus vie myös keskittymiskyvyn jos sitä ei helpota.
Mietin miten hoitelen asian reissussa. Suihkussa voisi, mutta en pysty saamaan kun seison. Onko noloa runkkailla kaverin vieressä kun hän on nukahtanut?
Vinkkejä, kokemuksia? 😊
Kommentit (19)
Runkkaile vaan ihan rauhassa, kaverilla varmana sama ongelma!
Tulisiko tyttöjen keskeiset leikit ja toinen toisiaan helpottaminen kysymykseen? Kaverillasi on varmaan ihan sama ongelma ja hän odottelee sinun nukahtamistasi.
Hoidat hommat diskreetisti ja ilman äänekästä pillun litinää, niin on ihan ok, kunhan kaveri tosiaan on nukkumassa.
Peset myös itse ne pillulimaiset lakanat, etkä jätä niitä muiden huuhdottavaksi.
Näin toimiessa on ihan ok.
Jos seisaaltaan ei saa, niin kyllähän suihkussa mahtuu varmaan istumaankin?
Mä olin joskus vastaavanlaisessa tilanteessa Kokosin sitten lopulta itseni ja otin asian kohteliaasti mutta selkeästi puheeksi. Sanoin, että mun täytyy nyt kuule tässä hiukan
Ja mitä tapahtuikaan frendi sanoi, että hänellä on yleensä samanlaisia iltatoimia myös näin ennen nukkumaanmenoa ja sitten siitä tuli sellainen normaali juttu molemmille. Me ei alettu keskenämme mihinkään, mutta reissu meni tällaisen uuden normaalin kanssa ihan kivasti 😊 Molemmat hoiteli itsensä, eikä se ollut lopulta niin iso asia
Vierailija kirjoitti:
Mä olin joskus vastaavanlaisessa tilanteessa Kokosin sitten lopulta itseni ja otin asian kohteliaasti mutta selkeästi puheeksi. Sanoin, että mun täytyy nyt kuule tässä hiukan
Ja mitä tapahtuikaan frendi sanoi, että hänellä on yleensä samanlaisia iltatoimia myös näin ennen nukkumaanmenoa ja sitten siitä tuli sellainen normaali juttu molemmille. Me ei alettu keskenämme mihinkään, mutta reissu meni tällaisen uuden normaalin kanssa ihan kivasti 😊 Molemmat hoiteli itsensä, eikä se ollut lopulta niin iso asia
Voi kun kaikkien ihmisten suhtautuminen menisi noin lunkiksi. Ihan normaali juttu se on ja melkein kaikki sitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun kaikkien ihmisten suhtautuminen menisi noin lunkiksi. Ihan normaali juttu se on ja melkein kaikki sitä tekee.
Ei kyllä koskaan ole tullut mieleen alkaa runkkailemaan samassa huoneessa jonkun kaverin kanssa!!
Riippuu minne loma suuntautuu. Jos on kahden viikon matka joista toinen Bankokissa toinen Pattayalla ja vielä hakkuuttaa tattia, kannattaa miettiä, onko kaikki inkkarit kanootissa
Itse olen parikertaa runkannut kaverin kanssa. Joskus on mennyt jopa meno villiksi ja ollaan runkattu toisiamme reissussa kun tyttöystävät olivat kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä koskaan ole tullut mieleen alkaa runkkailemaan samassa huoneessa jonkun kaverin kanssa!!
Tarkoitin että avoimen kommunikaation ja asioiden myöntämisen pitäisi yleistyä. Että voisi avoimesti sanoa kaverilleen, että voisitko käydä vaikka kävelyllä niin minä masturboisin sillä aikaa. Jos se etenee kimppasessioksi niin tarvitaan jo kaverinkin aktiivisuutta.
Käyttäjä36675 kirjoitti:
Itse olen parikertaa runkannut kaverin kanssa. Joskus on mennyt jopa meno villiksi ja ollaan runkattu toisiamme reissussa kun tyttöystävät olivat kotona.
Kannattaako morsmaikkua pitää ja kuvitella olevansa hetero, jos lomamatkatkin pitää härkäporukassa tehdä
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36675 kirjoitti:
Kannattaako morsmaikkua pitää ja kuvitella olevansa hetero, jos lomamatkatkin pitää härkäporukassa tehdä
Morsmaikut olivat omalla matkalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36675 kirjoitti:
Morsmaikut olivat omalla matkalla
Buuaaahh. Niin varmaan. Tykkäävätkö hekin vauva.fi:stä 😂
Olen kuullut, että naiset runkkaavat myös vessan pytyllä. Kokeile sitä.
Vierailija kirjoitti:
Missä kuulit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kuulit?
Olen kuullut myös, on kaupunki tuolla. Mutta ei voi pitää paikkaansa, koska siellä on seinäkello.
ei