Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuudelien lihottavuus??

Vierailija
25.06.2022 |

En nyt yritä aloittaa mitään, haluan saada ihan oikeasti jotain selvennystä.

Pelkissä nuudeleissa on yleensä erittäin vähän kaloreita. Joku rinnasti täällä ketjussa nuudelien syöntiä koko hamppariaterian syöntiin ja sanoi, että molemmat lihottaa yhtä paljon. Eikö niitä nuudeleita pitäisi syödä aika saatanasti että ne lihottaisivat?

En löydä koko ketjua enää, varmaan poistettu, mutta tämä älypää oli myös kertonut kuinka sillä määrällä mitä syöt ei ole väliä, vaan sillä ruoalla. Mutta vaikka söisin kasvissosetta, on pointti, jolloin se alkaa lihottamaan.

Oonko ihan väärässä? Ehkä olin vaan väärällä puolella vauvapalstaa, mutta kaikki olivat tämän kanssa samaa mieltä. Mun mielestä ei yhtään hyvä levittää tällästä tietoa, kun jotkut ottaa sen tosissaan ja saattavat kehittää vaikka mitä syömishäiriöitä. Mulla laukes nuorena bulimia jo pienemmästä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä mama nuudelipussissa on n. 250 kcal, ei mielestäni erittäin vähän mutta ei tuo kokonaiselle hampurilaisaterialle taida pärjätä, ainakaan millekään niistä tyypillisistä.

Vierailija
2/3 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja on oikeassa siinä että kehonkoostumuksen kannalta valitulla ruoalla on huomattava merkitys myös, eikä energia määrä ole kaiken a ja o. Tässä kuitenkin taitaa olla sen verran isoa hajontaa ihmisten välillä että vaikea ainakaan vielä alkaa neuvomaan muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuudelit eivät juuri pidä nälkää, joten tulee sitten syötyä kumminkin paljon muutakin samana päivänä. Ehkä lihottavuus liittyy osin tuohon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi