Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi me luuserit ei voida perustaa keskinäisiä vertaistukiryhmiä tyyliin aa-kerho tai painonvartijat?

Vierailija
25.06.2022 |

Kukaan luuseri ei halua tutustua toiseen luuseriin vaan itkee vain niiden suosituimpien ja coolimpien perään joille ei kelpaa. En itse ole suinkaan luuseri pahimmasta päästä, mutta kauniille ja rohkeille en kelpaa. Luusereillekin kelpaan lähinnä lohduttavaksi nallekarhuksi heidän murheitaan kuuntelemaan, koska olen turvallinen kuuntelija koska minullakaan ei mene liian hyvin, ja usein jollain osa-alueella jopa huonommin kuin näillä soittelijoilla. Itse uskon, että luuserit voisivat hyvinkin tukea ja tsemppiä toisiaan tässä elämässä, antaa henkistä tukea ja auttaa onnistumaan ja pääsemään eteenpäin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, okei. Mun ongelma on se että mun ulkonäössä on oikeestaan vaan ongelmia. Oon silti positiivinen ja yritän saada asiaa kuntoon. Mutta siihen menee toistaiseksi iso osa rahasta Ninja vapaa-ajastani niin että en yhtä aikaa pysty satsaamaan esim. sisustamiseen. Ja tuntuu, että ilman nätin näpsäkkää kotia, jonne kutsua potentiaalisia ystäviä kylään, en vaan voi saada uusia ystäviä. Kaunis koti on jonkinlainen itsestäänselvä taustalla oleva hyvä juttu yhtään sen menestyksekkäämmillä ihmisillä. Eli ihmiset jotka ihmettelevät kotini surkeutta, eivät mielestäni ymmärrä sitä, että minulla menee huomattavasti heitä enemmän resursseja ulkonäköni hoitamiseen. Nyt olen vihdoin kesälomalla joten nyt ehkä olisi aikaa miettiä Kuinka ottaa askeleita luuseriudesta pääsemiseen.

Periaatteessa viihtyisinkin aivan hyvin yksin, mutta minulla on lapsi ja hänelle pitäisi löytää ystäviä, eikä niitä oikein löydy jos ei itselläkään ole yhtään ystävää.

Vierailija
22/24 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*rahastani ja vapaa-ajastani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämä vertaistukiryhmä ainakin tyssäsi sitten nopeasti.

Vierailija
24/24 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luusereiden ongelma on juurikin n se, että jonkun muunpitää tehdä ja perustaa. Itse ei tehdä muuta kuin uhriudutaan.

Tässä on juuri se suuri ajatusvirhe.

Luuseri kun järjestää synttärijuhlat, niin kukaan ei saavu paikalle. Kun luuseri alkaa puhumaan muiden kanssa, hänen juttujansa ei kuunnella. Kun luuseri pyytää seuraksi johonkin tilaisuuteen, niin muilla on aina muuta tekemistä ja he vastaavat ei kutsuun. Kun luuseri ei onnistu, niin muut sanovat, että se on hänen vikansa ja tekee asiat väärin.

Nykyisin moni ei vastaa edes puhelimeen. Kuinka monessa ketjussa on aaveelläkin kirjoitettu siitä. Vastataan vai niille tärkeille ihmisille ja sellainen, luuseri taas ei koskaan ole kenellekään.

Parisuhteen saa olemalla viehättävä ja hyvännäköinen. Työkaverista tulee ystäviä tai kavereita, jos menestyt töissä. Naapurit pitävät sinusta, jos olet menestynyt ja sosiaalinen. Sukulaiset pitävät yhteyttä, jos perintöä on tarjolla. Kaverit, jos jaksat bilettää ja maksaa viinat. Kauniin naisen saat, jos olet menestynyt.

Toisia asioita ei vaan voi muuttaa itsessään, vaikka toiset naivit ihmiset niin luulevatkin. Monen luuserisuus ei ole yrittämisongelma, vaan ihan joku muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän