Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi me luuserit ei voida perustaa keskinäisiä vertaistukiryhmiä tyyliin aa-kerho tai painonvartijat?

Vierailija
25.06.2022 |

Kukaan luuseri ei halua tutustua toiseen luuseriin vaan itkee vain niiden suosituimpien ja coolimpien perään joille ei kelpaa. En itse ole suinkaan luuseri pahimmasta päästä, mutta kauniille ja rohkeille en kelpaa. Luusereillekin kelpaan lähinnä lohduttavaksi nallekarhuksi heidän murheitaan kuuntelemaan, koska olen turvallinen kuuntelija koska minullakaan ei mene liian hyvin, ja usein jollain osa-alueella jopa huonommin kuin näillä soittelijoilla. Itse uskon, että luuserit voisivat hyvinkin tukea ja tsemppiä toisiaan tässä elämässä, antaa henkistä tukea ja auttaa onnistumaan ja pääsemään eteenpäin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea

Vierailija
2/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luuseriuteni on niin kokonaisvaltaista ja siten harvinaista, että olisin siellä ryhmässä ihan yksikseni.

Ei siis muutosta normaaliin tilanteeseeni. Parempi vain olla hiljaa omasta luuseriudestaan niin joku saattaa erehtyä kanssani juttelemaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellfire club?

Vierailija
4/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska luuseriuteni on niin kokonaisvaltaista ja siten harvinaista, että olisin siellä ryhmässä ihan yksikseni.

Ei siis muutosta normaaliin tilanteeseeni. Parempi vain olla hiljaa omasta luuseriudestaan niin joku saattaa erehtyä kanssani juttelemaankin.

Oho, olet siis luuserien luuseri!

Vierailija
5/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et perusta sellaista? Vai pitäisikö jonkun muun tehdä kaikki työ, jotta sinä saisit vapaamatkustaa?

Vierailija
6/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusereiden ongelma on juurikin n se, että jonkun muunpitää tehdä ja perustaa. Itse ei tehdä muuta kuin uhriudutaan.

Vierailija
7/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luusereiden ongelma on juurikin n se, että jonkun muunpitää tehdä ja perustaa. Itse ei tehdä muuta kuin uhriudutaan.

No höpönpöpön. Olen kyllä yrittänyt mutta kun muut luuserit eivät tahdo. Eivät kai ole älynneet miten se voisi olla hyvä idea. Ja toisaalta kyllä kiinnostaakin kuulla luusereitten ajatuksia aiheesta. Sen ryhmänhän voisi perustaa vaikka täällä. Ei mulla luuserina ole mitään suuria tuttavapiirejä joissa voisin viedä ideaa eteen päin. Jossainhan tätä ideaa pitää kehitellä.

Vierailija
8/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kirjoittelen palstalla.

Vierailija
9/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en pidä itseäni luuserina vaan tiedostan arvoni. Tykkään olla yksin.

Vierailija
10/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen nettikerho olisi hyvä. Vaikka tälle palstalle. Omaa luuseriuttani kuvaa eniten totaalinen mitättömyyden tunne joka ei poistu vaikka tekisin mitä.

Vierailija
11/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tavallaan, mutta toisaalta tykkään kommentoida ja jakaa alustoilla kuten tämä. En vaan oikein pidä palstan tunnelmasta.

Vierailija
12/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä päiväkerhoja. Tosin joissakin paikoissa on oikein säälivän oloisia ohjaajia, vaikea sellaisessa on tuntea olevansa arvostettu, täysivaltainen aikuinen ihminen.

Vierailija
13/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Suomessa on sellainen meininki, että luuserit vaan häpeävät hiljaa ja ovat yksikseen ennemmin kuin bondaisivat. Jotkut luuserit saattavat myös olla ikävää seuraa.

Vierailija
14/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyden vartijat.

Vierailija
15/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai Suomessa on sellainen meininki, että luuserit vaan häpeävät hiljaa ja ovat yksikseen ennemmin kuin bondaisivat. Jotkut luuserit saattavat myös olla ikävää seuraa.

Millä tavalla ikävää seuraa?

Vierailija
16/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, pitäisi olla sellainen luusereiden Pride-marssi mikä toisi luuseriutta näkyväksi...

Vierailija
17/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani luuseri, mutta fiksu luuseri. Mieluummin yksin, en tykkää olla väärässä seurassa. Olen savuton, en käytä päihteitä ja Alkoa hyvin vähän.

- Nainen

Vierailija
18/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tavallaan, mutta toisaalta tykkään kommentoida ja jakaa alustoilla kuten tämä. En vaan oikein pidä palstan tunnelmasta.

Eli mun kanssa voi kirjoitella, esimerkiksi tässä. Pelokkuus ja ahdistus vaikeuttaa mun kommunikointia. En oikein luota mihinkään, en edes itseenikään. 😶

Vierailija
19/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, pitäisi olla sellainen luusereiden Pride-marssi mikä toisi luuseriutta näkyväksi...

mutku sitten jotkut vois tuntea itsensä paremmiksi luusereiksi ja se olis epäreilua normi- tai amatööriluusereille

Vierailija
20/24 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ikävää seuraa?

Katkeroituneita, ilkeitä jne. Toki niitä on myös omasta mielestään elämässään onnistuneiden joukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän