Kuka maksaa poikamme yksityislentäjän lupakirjan?
Mikä on se taho, joka maksaa tämän lupakirjan? Ei meillä ole tuollaista varoja itsellämme. Mutta poika haluaa tuon lupakirjan. Häneen on iskenyt ilmailukärpänen!
Kommentit (23)
Poika maksaa itse. Ottaa vaikka lainaa ja kun saa töitä, maksaa takaisin.
Mutta jos poika identifioituu yksityislentäjäksi niin tottakai yhteiskunta kustantaa.
Ap poika maksaa ihan itse.
Sen jälkeen sen pitää tehdä työtä jotta sillä on varaa ylläpitää sitä lentolupakirjaa. Ei ole halpa harrastus.
Trollihan tää on mutta jos ei ole niin tolla älyllä ei ehkä ois kannattanu lisääntyä
Yhteiskunta maksaa ihan samalla tavalla kuin se maksaa erilaiset leikkaukset, jos poika identifioituu tytöksi. Riittää, että on identiteetistään täysin varma.
Jos poika on fiksu ja terve niin finnair takaa lainan. Tosin työllään maksaa takaisin.
Tuttuni selkä oli paskana niin yrittivät tehdä helikopteri lentäjää vissiin vakuutusyhtiön rahalla....
Rikas suojelija joka saattaa kyllä esittää joitain vastapalveluksia...
Ilmailukärpänen🤣
Kyllä se ohi menee, ihan samalla lailla kuin meidän tyttären heppahulluus.
Aikansa sitä hirnumista kesti, mutta rauhottui kun uusi villitys pukkasi päälle.
Ei kannata huomioida, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kuten sanotaan!
No askartelet pojalle semmosen lupakirjan;
Paperia, sakset ja liimaa ainakin tarvitaan.
Siihen voi poika itse piirtää kuvansa.
Ostatte lelukaupasta kopterin tms.
Kyllä se näillä alkuun pääsee.
Arvaapas? Naapurimaassa sanoisivat: Pappa betalar!
https://www.kaleva.fi/luvatta-pikku-lenkin-omatekoisella-koneella-lenta…
Ei sillä lupakirjalla lennetä.
Sanginjoen lentokerhossa eivät vaivaa muut määräykset eivätkä maksut.
Sakkoja tosin tulee silloin tällöin, mutta ne ovat halvempia kuin laillisesta ilmailusta aiheutuvat maksut.
Ja hei;
Varovasti sitten niiden saksien kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Arvaapas? Naapurimaassa sanoisivat: Pappa betalar!
Av mamma betalar!
Siinä 80- luvulla tehtyä filmiä Raimosta, kun käry kävi toisen hänen rakentamansa koneen tultua viranomaisten tietoon.
Vaikka filmissä sanotaan, ettei Raimo enää lennä, on hän jatkanut harrastustaan edelleen.
Poika menee töihin ja maksaa itse.
Ei yhteiskunta kustanna myöskään ratsastuksen opettelemista.