Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät koskaan haluaisi mennä festareille?

Vierailija
25.06.2022 |

Kännisiä ihmisiä, surullisia teinikohtaloita, märkiä telttoja, järkyttävä melu... Menee yli ymmärryksen, miksi ihmiset menevät sinne.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan mennyt enkä mene. Ei ole mun juttu.

52v.

Vierailija
22/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarit pelkkää sikailua, kännisiä joka puolella.  Ei fiksuille ihmisille tarkoitettuja.

Kierrän kaukaa moiset bileet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis väkisinkö ihmiset sinne raahataan aseella uhaten, vai miten tää aiheuttaa tällaista peppu kipuilua? 😳

Joo, ne sieppaa joka kaupungista pari tyyppiä ja kuljettaa silmät sidottuina paikalle.

Vierailija
24/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen ekaa kertaa festareille melkein keski-ikäisenä. Musiikkiahan sinne mennään kuuntelemaan. Yöksi kotiin.

Vierailija
25/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festarit pelkkää sikailua, kännisiä joka puolella.  Ei fiksuille ihmisille tarkoitettuja.

Höpöhöpö. Harva viitsii siellä alkoholista maksaa niin paljon, että kännissä olisi.

Vierailija
26/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan käynyt, mutta tiedät mitä kaikissa Suomen festareilla tapahtuu? 😁😁

Taidat olla hieman yksinkertainen..?

Vierailija
27/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis väkisinkö ihmiset sinne raahataan aseella uhaten, vai miten tää aiheuttaa tällaista peppu kipuilua? 😳

Joo, ne sieppaa joka kaupungista pari tyyppiä ja kuljettaa silmät sidottuina paikalle.

Kaikesta päätellen 😅 yllättävän iloista porukkaa festareilla kyllä on siepatuiksi, ehkä ne on lääkitty 🤷

Vierailija
28/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vähempää voisi kiinnostaa, joten en mene. Menköön jos joku tykkää. Ei kyllä kovin hyvää kuvaa anna ihmisestä.

Vierailija
29/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina mennyt musiikin takia. Livemusiikki on parhaimmillaan todellinen elämys. Tänä vuonna artistikattaus on kyllä kaikilla festareilla niin syvältä, ettei ole mitään mielenkiintoa mennä. Jos tällaisena jatkuu tulevinakin vuosina, voi olla että festarit on minun osaltani nähty.

Teltassa en ole yöpynyt koskaan, vaan olen aina joko ottanut hotellin tai ollut vain päivän ja tullut yöksi kotiin. Aika vähän olen humalaisiin festarialueilla törmännyt. Itsekin ollut aina selvin päin.

Vierailija
30/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni kehuskelee ettei ole käynyt festareilla, mutta kertoo samaan syssyyn tietävänsä mikä meno siellä on?! 🤔🤦

Vierailija
31/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18 vuotiaana Virroilla juhannusfestareilla ja se riitti.

Vierailija
32/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kyllä minkätyyppiset ihmiset maksaa järkyttäviä summia kuunnellakseen jotain paska-artisteja ja juodakseen ylihintaista kaljaa.

Mainitse viisi ei-paska-artistia. Elossa olevaa.

Vierailija
33/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä vähempää voisi kiinnostaa, joten en mene. Menköön jos joku tykkää. Ei kyllä kovin hyvää kuvaa anna ihmisestä.

Älä huoli, ei sustakaan kovin hyvää kuvaa saa viestis perusteella. 🤷

Vierailija
34/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkifestareilla on joskus ihan mukava käydä kaveriporukalla ja mennä sitten nukkumaan kotiin, mutta viimeisistä käynneistä on jäänyt vähän rahastuksen maku, joten ei ole tullut tälle kesälle edes mietittyä. 

Vierailija
35/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt niin mieleni pahoitin kun ihmiset on erilaisia.

Vierailija
36/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna Flow, koska Nick Cave 🖤

N45

Vierailija
37/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tapana käydä Turussa DBTL:ssä, istuskella siellä yksinäni kaikessa rauhassa ja kuunnella ja nauttia auringosta. Nyt kun en enää asu siellä, on jäänyt festareilla käyminenkin. Nuorena kävin kerran Ruisrockissa, mutta se telttafestailu ja kännissä pyöriminen ei ole minun juttuni.

Vierailija
38/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse keittänyt yhden lempibändini (ulkomaalainen) takia lähes kaikki Suomen festarit. Aina humalaiset äijät käpälöivät ja kaatuilevat kännissä päälle. Se on ehdottomasti huono puoli. Hyvä puoli on, että olen päässyt aina eturiviin, kun festareilla kaikki eivät ole tulleet katsomaan juuri sitä bändiä. Bändin omalla keikalla taas pitää tulla jonottamaan suunnilleen yöllä, että saa jonkun paikan.

N30, ekat festarit käytynä vuonna 2009

Vierailija
39/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertänyt, ei keittänyt. Ihana autocorrect

N30

Vierailija
40/55 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni kehuskelee ettei ole käynyt festareilla, mutta kertoo samaan syssyyn tietävänsä mikä meno siellä on?! 🤔🤦

Samaa nauroin. Taitaa joillekinbfestarit olla kaukainen haave vain, mutta ei sinne kehtaa yksin lähteä ja rahaakaan ei ole.

Olen ollut pari kertaa festareilla nuorena ja olihan se meno aika kamalaa nyt 30 vuotta myöhemmin ajateltuna, mutta oli meillä kivaakin. Meitä oli isohko porukka ja laitoimme teltat pellolle rinkiin, juttuseuraa ja hyvää tuulta riitti, ilmatkin olivat sopivat ja esiintyjät olivat suurimmalta osalta tosi hyviä. Alphaville, Dingo, J. Karjalainen, Eppu Normaali, Neon2, Kolmas nainen, Ace of base näytti olleen ainakin ja silloin 29 vuotta sitten nämä esiintyjät olivat hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän