Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika erikoista kun kävin kaupassa, kortti ei muka käy !

Vierailija
25.06.2022 |

Siis alkossa, menin ruokakaupasta suoraan alkoon, nämä ovat samassa paikassa, otin tuotteen ja menin kassalle,ensin kassa meinas yrittää, että maksaisin lähimaksulla, sanoin- ei- sen jälkeen kortti ei käyny vaikka kuin monta kertaa yritettiin, kassa oli uusi , en ennen ole sitä siellä alkossa nähny, mutta ei kuitenkaan nuori. Sanoin, että just tulin tuosta kaupasta ja maksoin kortilla, eikä mitään ongelmaa ja kortti on vieläpä tämän vuoden puolella saatu. Onneksi sitten sain mennä toiselle kassalle ja maksaminen onnistui ja siinä naisen kassalla kaikilla muilla maksaminen onnistui mitä nyt siinä edellisen maksajan näin ja mun takaa muutaman.
Veemäistä touhua. Mitä tämä tämmöinen oikein on. Ainiin, pitääpä alkoon laittaa palautetta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on dekakoodaaja?

Dekoodaaja. Se on kännykkään ladattava sovellus, jolla voi luoda sähkömagneettisen kentän, joka häiritsee pankkikortin lukija laitetta.

Vierailija
22/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on dekakoodaaja?

Dekoodaaja. Se on kännykkään ladattava sovellus, jolla voi luoda sähkömagneettisen kentän, joka häiritsee pankkikortin lukija laitetta.

Toimii muuten kans klitoriskiihottimena hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea on Alko auki juhannuspäivänä?

Vierailija
24/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea on Alko auki juhannuspäivänä?

Eilen kävin Alkossa............:D

Vierailija
25/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on dekakoodaaja?

Toimii muuten kans klitoriskiihottimena hyvin.

Muutkin huomannut tämän! Kannattaa olla varovainen, minulla hieman roiskahti ja jouduin laittamaan rakkaan muumi-kännykkäkotelon roskiin.

Vierailija
26/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö päivä tuosta oikeasti pilalle? :D Itse en välittäisi, jos kerran saa maksaa toisella kassalla. Joskus kortti on temppuillut pankin toimintavirheen vuoksi ja olen saanut näissä tilanteissa nostaa käteistä automaatilta. Nykyään mulla on 50e käteistä lompakossa, vaikka harvoin näitä tilanteita tullut vastaan.

Vierailija
27/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme? Ei se ihan turha ohjeistus ole että kannattaisi pitää aina jonkin verran käteistä matkassa mukana. Itsellä aina vähintään sen verran että saa esim. kauppaostokset tai tankillisen polttoainetta maksettua.

Vierailija
28/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö päivä tuosta oikeasti pilalle? :D Itse en välittäisi, jos kerran saa maksaa toisella kassalla. Joskus kortti on temppuillut pankin toimintavirheen vuoksi ja olen saanut näissä tilanteissa nostaa käteistä automaatilta. Nykyään mulla on 50e käteistä lompakossa, vaikka harvoin näitä tilanteita tullut vastaan.

Kyllä se pistää miettimään, jos kortti on suht uusi ja ei aiemmin mitään ongelmaa ollu kortin kans ja jäätelö kassissa , joka ostettu edellisestä kaupasta.

Vierailija
29/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pistää miettimään, jos kortti on suht uusi ja ei aiemmin mitään ongelmaa ollu kortin kans ja jäätelö kassissa , joka ostettu edellisestä kaupasta.

Siis mitä se pistää miettimään? Että se jäätelö on syynä kortin toimimattomuuteen? :D

Vierailija
30/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä maksupäätteet, jotka ei kerro, että tarvitaan pinkoodi lähimaksun sijaan ovat ärsyttäviä, koska se pitää itse tajuta että vika ei ole kortissa vaan lähimaksukerrat on "käytetty". Osa päätteistä kuitenkin kertoo että näppäile tällä kertaa pin.

Vierailija
31/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme? Ei se ihan turha ohjeistus ole että kannattaisi pitää aina jonkin verran käteistä matkassa mukana. Itsellä aina vähintään sen verran että saa esim. kauppaostokset tai tankillisen polttoainetta maksettua.

Täälläpäin ei voi enää missään maksaa polttoainetta käteisellä. Käy vaan kortti tai kännykkämaksu.

Vierailija
32/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläpäin ei voi enää missään maksaa polttoainetta käteisellä. Käy vaan kortti tai kännykkämaksu.

Ok, minua lähimmillä jakeluasemilla on vielä myös seteliautomaatit käytössä.

Vierailija
33/42 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä se pistää miettimään? Että se jäätelö on syynä kortin toimimattomuuteen? :D

Arvasin, että takerrut lillukanvarteen eli jäätelöön, mut onneksi jäätelö ei sulanut ihan sulaksi. :D

Vierailija
34/42 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että laite on halunnut pinkoodin. Eli ei mitään ihmeellistä

Siis tottakai hauluaa pinkoodin, ainahan  se laitetaan vai mistä ihme pinkoodista on kyse?

Vierailija
35/42 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tottakai hauluaa pinkoodin, ainahan  se laitetaan vai mistä ihme pinkoodista on kyse?

Miksi piti taas alapeukuttaa ihan tavallinen kysymys???

taas tänään herjasi kortti ja kassa hoksasi pinkoodin, mutta itse en tiedä mistä on kyse, laitoinpa pankkiin kyselyn!!

Vierailija
36/42 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kortissa on lähimaksuominaisuus, maksupääte kysyy välillä lähimaksua yrittäessä sen sijaan pakotetusti pin-koodia, ihan varmistuksena ja turvallisuustekijänä. Toki kortilla voi maksaa joka kerralla pin-koodilla jos haluaa tai jos lähimaksuominaisuutta ei ole aktivoitu käyttöön.

Vierailija
37/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin vielä mainita , että kaupassa kyseinen kassa oli ulkomaalaissynyinen jolla kultahampaita.

Eilen taas kortti herjasi ja aina kassa sanoo , pyyhi sirua, nyt sanoin etten pyyhi , kun vika ei ole siinä. Onneksi kolmannella kerralla kortti sit toimi.

Ja kysyeinen kassa väitti, että op pankkikortit ovat temppuilleet hahahahah ei kyllä tähän tietoon op korteissa ollut mitään vikaa vaan nordean.

Siis voiko olla, että kassa on voinu tehdä jotain kortilleni?

Olihan tässä uutnen siitäkin , että myyjä oli kuvannut asiakkaiden kortteja ja tyhjentänyt tilejä.

Vierailija
38/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina vähän käteistä lompakossa. Kerran Prismassa ei toiminut mikään kortti. Siinä asiakkaat sähläsivät, kun ei ollut käteistä. Osa lähti etsimään otto-automaattia. Minä pääsin heti kassalta, kun oli myös rahaa.

Vierailija
39/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo alapeukuttajat taitaa olla just näitä kultahampaiden omaavia henkilöitä.

Vierailija
40/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä agen tteja joka nurkka täynnä, todella epätoivoista toimintaa tietyltä.

Onkohan meiltäkin joka maan kolkassa asumassa ihan vaan sen vuoksi , kun ollaan niin tiedonhaluisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme