Mitä mieltä plus-kokoisista miehistä ja ylipainoisista naisista?
Kommentit (16)
Laiskoja,epäurheilullisia,usein haisevat, en pidä.
Surkeat elämäntavat. Maistuu elämä paremmalta hyväkuntosena.
Ne on lepposia, joidenkin mielestä liiankin!
Ennen sairauksia olin aktiivinen, hyväkuntoinen, himoliikkuja.
Nyt on monta sairautta(vakavia), kipuja, lukemattomia oireita, hikisairaus(haisen vaikka kävisin 4 kertaa suihkussa päivässä), vaikeuksia liikkua.
Syön terveellisesti kuten olen 30 vuotta tehnyt ja liikun paljon vaikka on vaivoja, itse asiassa ohjaan yhtä ryhmääkin.
Muistakaapa että kaikki eivät ole huonokuntoisia ja ylipainoisia omasta valinnoistaan.
Sitä mieltä että he todennäköisesti itsekin tietävät olevansa ylipainoisia eikä siihen huomion kiinnittäminen varmaan paranna heidän oloaan.
Monelle aiheuttaa todella paljon huolta
Vierailija kirjoitti:
Ennen sairauksia olin aktiivinen, hyväkuntoinen, himoliikkuja.
Nyt on monta sairautta(vakavia), kipuja, lukemattomia oireita, hikisairaus(haisen vaikka kävisin 4 kertaa suihkussa päivässä), vaikeuksia liikkua.
Syön terveellisesti kuten olen 30 vuotta tehnyt ja liikun paljon vaikka on vaivoja, itse asiassa ohjaan yhtä ryhmääkin.
Muistakaapa että kaikki eivät ole huonokuntoisia ja ylipainoisia omasta valinnoistaan.
Juu, on niitä tahtomattaankin ylipainoisia, joku prosentin murto-osan.
Vierailija kirjoitti:
Surkeat elämäntavat. Maistuu elämä paremmalta hyväkuntosena.
Jotkut nauttii sohvalla makaamisesta ja mässyttämisestä.
TV-sarjat kuten Upea lihava elämäni, Satakiloiset sisarukset jne. Kehopositiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sairaus.
Sairaus?
Miten se voi muka olla sairaus?
En seuraa ihmisten kehon kuvaa. Jokainen on aito ihminen ,jokaisella on sydän ja sisin.
Kukaan ei ole tarttunut ilmeisen tarkoitukselliseen, hauskaan otsikkoon? Yleensähän vain miehet ovat ylipainoisia, vain naisista puhutaan sievistellen plus-kokoisina.
En kiinnitä mitään huomiota, yli 50 prossaa suomalaisista on ylipainoisia. Osa lihaksikkaita on myös ylipainoisia paino indeksin mukaan. En arvosta hoikkia. Ihmisen sisin on tärkein.
Up