Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin kävelylenkistäni jännittävän?

Vierailija
24.06.2022 |

Olisin lähdössä nyt.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele, että joku seuraa...

Tämä on hauska ja mielikuvitusleikit hyviä. Paitsi sitten jos huomaa että joku oikeasti seuraa. :D Entä joku urheiluväline, hulavanne tai hyppynaru aloittajalle mukaan. 

Ei ei mitään välineitä mukaan, hänhän kysyi jännityksen perään!

Vierailija
42/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#39 jatkaa:

Toisella kerran kävelin kaupunkialueella: istuin puiston penkille ottamaan vesihörpyt ja tuulettelemaan varpaitani :) Nousin ylös ja kuului vuuh - varis lensi n. puoli metriä pääni yläpuolella. Ok, jatkoin matkaani, tein lenkin, istuin saman puistokäytävän toiselle penkille: sama varis tuli istumaan läheisen koivun oksalle ja alkoi koputtelemaan nokallaan oksaa (naureskelin mielessäni, et tästä tuli nyt "nokankoputtamista" :)  Siihen tuli sitten toinen varis, koputtelemaan ja rääkymään. Oikeasti rupesin miettimään Hitchcockin Lintuja, rupeenko huitomaan niitä vesipullolla, jos käyvät päälle? Tajusin, et niillä on pesä ja poikaset jossain lähellä. Lensivät sitten molemmat pois, koitin katsella minnepäin, missä se pesä on, mut en oikein päässyt selville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele samalla tunnistamaan lintuja/kasveja/perhosia tms.

Poimi roskia.

Vierailija
44/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tulee vastaantulija, kokeile miten hiljaisesti saat matkittua ankkaa. Seuraa ihmisten reaktioita ja yllättyneimpien kohdalla voit kirmaista pikku spurtin.

Vierailija
45/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun tulee vastaantulija, kokeile miten hiljaisesti saat matkittua ankkaa. Seuraa ihmisten reaktioita ja yllättyneimpien kohdalla voit kirmaista pikku spurtin.

Spurtteja lukuunottamatta tällä saa jännitystä myös hissimatkoille.

Vierailija
46/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele yöllä homobaarin ohi. Ilma voi olla aika lyijypitoista Oslon tapaan.

Vierailija
47/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kävelysi monikulttuurisella alueella.

Vierailija
48/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä kaipaat jännitystä? Itse koitan sitä välttää. On mukavampaa kun on turvallista.664

Vierailija
49/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita lyhyt hame ilman pikkuhousuja, niin että pylly vilkkuu.

Olen mies. T. ap

Vierailija
50/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita päällesi valkoiset, liehuvat vaatteet. Mene lenkille pimeässä syyskuun lämpimänä yönä. Voit yllättyä miten monta lepakkoa keräät itseesi. Lisäjännittystä saa siitä kun ei voi koskaan tietää niistä että missä yksilössä on se vesikauhu.

Menin kerran kissan kanssa kävelylle sateella ja päälläni oli valkoinen iso sadehursti jossa iso huppu. Kissa vänkäsi lopuksi hautausmaalle ( on ikivanha paikka) ja kuljeskelin perässään siellä ristien ja puskien väleissä. No siitä viipottaa ajatuksissan joku rouva hattunsa kanssa ohitse, ja kirkaisee niin jumalattoman kovaa ja juoksee huutaen karkuun :D! Näytin varmaan just haamulta tummana sateisena syyskuun iltana. Eukko juoksi ja lujaa. Laukku vaan räimi puolelta toiselle. Astuin nääs melkein sen eteen puskasta :D! Tai oikeastaan jo seisoin siinä.

Vierailija
51/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. T. ap

No mut entäs jos....?

Vierailija
52/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puhelimeesi tämä sovellus, jossa kuuntelet tarinaa kuinka zombit jahtaa sua.

Vierailija
53/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmerikkaalle alueelle kävelemään? Saattaa mennä jopa juoksuksi ;) 

Vierailija
54/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. T. ap

No sittenhän tää on vielä jännittävämpää

Vierailija
55/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. T. ap

No sitten suosittelen lyhyintä mahdollista kilttiä oikein tuulisena päivänä.

Vierailija
56/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin itse jännyyttä lenkilläni kun huomasin puiston roskiksen päällä pussilisen tölkkejä ja pulloja. Mietin siinä hetken, että voisinkohan ottaa nuo mukaan, mutta sitten en uskaltanut kun ajattelin, että ne oli tarkoitettu jollekin toiselle. Tämän jälkeen keksinkin alkaa tarkkailla maastoa, josko löytäisin lisää pulloja ja kyllähän niitä löytyikin, mutta kun minulla ei ollut mitään pussia mukana, niin kuljetin ne aina jonkun lähimmän roskiksen päälle, että joku pullonkerääjä löytää ne helpommin.

Yhden roskiksen sisällä näin myös tölkkejä, mutta niitä en uskaltanut alkaa kaivamaan esille, sillä se olisi ollut minulle jo aivan liian jännittävää, jo sen takia, että ei voi tietää jos käsi osuu samalla johonkin ällöttävään tai jos joku tuttu olisi ajanut ohi ja olisi huomannut tämän, niin olisin hävennyt silmät päästäni ja kaiken lisäksi lenkin jälkeen eräs ystäväni soittikin minulle, että näki minut lenkillä. Joo, roskiksen kaivamiset jätän toisille, mutta tänään otan muovipussin taskuuni ja aion kerätä muutaman pullon jos tulee vastaan.

Lenkki meni muuten kuin itsestään kun oli samalla jotain mielenkiintoista hommaa mielessä.

Ap

Vierailija
57/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. T. ap

Sittenhän se olis tuplasti jännää.

Vierailija
58/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee pitkään heinikkoon kävelemään ja ole katsomassa, jos kyitä sattuu olemaan jaloissa. Jos tuntuu jotain jalassa niin ehkä se ei ole kyy, tai on.

Vierailija
59/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännyyttä tuo äänikirjat, mutta varsinkin nuorempana kuvittelin kaikenlaista. Esimerkiksi, että kuljetan mukanani tärkeää tiedustelutietoa ja koska vastapuolen agentteja on kaikkialla, pitää esittää mahdollisimman tavallista kävelylenkkeilijää. Tai että olen etsintäkuulutettu ja joudun kulkemaan vilkasta reittiä muina miehinä. Tai vältellen, ettei kukaan näe minua, sillä esim. 10 metrin päästä kuka tahansa tunnistaisi minut.

Vierailija
60/65 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. T. ap

Niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi