Jaksaako sun mies nostaa sut?
Miten on, jaksaako sun mies nostaa sinut syliin, ja jos jaksaa, paljonko painat?
Mun nykyinen mies ei ole koskaan nostanut, edes yrittänyt. Painan 78 kg (olen 180 pitkä)
Mietin vaan 😆
Kommentit (103)
Jaksaa ja tekee niin usein. Olen 173cm/69kg. Ihan normaalipainoinen nainen.
Missä ihmeen tilanteissa miehenne teitä oikein nostaa? Luuletteko olevanne jotain pikkutyttöjä joita isä kantelee paikasta toiseen?
Ei varmasti jaksa enkä ala edes kyselemään. Ylipainoa kuitenkin 10 kg.
Mun mies jaksaa nostaa minut kuin höyhenen. Hänen painonsa on 80 kilon tietämillä, minkä lisäksi hän omaa tosi atleettisen ja treenatun vartalon. Mun pituus ja paino ovat puolestaan 170 cm/48 kiloa, joten ei tee hänelle tiukkaa ollenkaan:D
Jaksaa nostaa, nostelee päivittäin. Ei ole niinkään halailu tai pussailu miehiä, syliin nostaminen on hänen hellyydenosoituksensa. Painan 85kg.
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen tilanteissa miehenne teitä oikein nostaa? Luuletteko olevanne jotain pikkutyttöjä joita isä kantelee paikasta toiseen?
No jos vaikka nukahdan illalla sohvalle, hän kantaa minut sänkyyn:D
Vierailija kirjoitti:
Ottaako noin kovasti itsetunnolle, että muilla on mies mutta sinulla ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä vastaus kysymykseeni?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies jaksaa nostaa minut kuin höyhenen. Hänen painonsa on 80 kilon tietämillä, minkä lisäksi hän omaa tosi atleettisen ja treenatun vartalon. Mun pituus ja paino ovat puolestaan 170 cm/48 kiloa, joten ei tee hänelle tiukkaa ollenkaan:D
Mikäpäs siinä luukasaa nostellessa! Olen saman pituinen ja painoa on 78 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantamistako varten se mies on? Luulin, että nykyajan voimaantuneet naiset osaavat kävellä itsekin.
Mun mies vaan sanoi: "Jos mä nostaisin niin mä yrjöisin."
Kun pyysin häntä nostamaan minut syliinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä vastaus kysymykseeni?
Ei jaksanut, vaikka kiloja ei ole 72 enempää!
Ei jaksettu täälläkään, 75 kg nainen, mies kolme kiloa raskaampi. Toiste päinkin koitettiin, ei ukko hievahtanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää kato kiihottaa joitakin pariskuntia, tunnen yhden, mies kehonrakentaja, nainen pieni. Ihan muiden nähden mies kanniskelee naista milloin minkin syyn varjolla, nainen kikattelee ja me kaikki muut ollaan, että WTF. Ilmeisesti heitä hivelee voimakas mies-pieni nainen -asetelma, itsestä lähinnä huvittavaa, että bodari oikein jaksaa nostella jotain alle 50kg naista, daa.
Hauska miten eri lailla ihmiset kokee.
Toisille naisille on ihansama nosteleeko mies heitä, toisille se on ihan kriteeri kumppanin valinnalle.
Kai yleensä ottaen melkein jokainen mies jaksaa ainakin hetkeksi nostaa itseään kevyemmän kumppanin? Kunhan painoa alle 100..?
Työn ja tuskan takana, painan reilut 100 kg, ikää 60 v. Minä jaksan nostaa miehen.