Jaksaako sun mies nostaa sut?
Miten on, jaksaako sun mies nostaa sinut syliin, ja jos jaksaa, paljonko painat?
Mun nykyinen mies ei ole koskaan nostanut, edes yrittänyt. Painan 78 kg (olen 180 pitkä)
Mietin vaan 😆
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Luulen että jaksaisi vielä, mutta en anna yrittää... painan nykyään 98 kg
Anna miehesi yrittää. Anna hänen tuntea itsensä mieheksi suhteessa.
Se on ihanan eroottista kun sankari kantaa neidon vahvoilla käsivarsillaan kammariin.
Siis millä tavalla nostaa? Nostaa ilmaan vai nostaa pään yläpuolelle vai nostaa käsivarsille vai olalle vai mitä?
Ei ole miestä enkä tiedä jaksaisiko kun painan jotain 75-85 kg nykyään, tuosta pitäisi saada kymmeniä kiloja pois niin olotila olisi hyvä ja oma.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miestä enkä tiedä jaksaisiko kun painan jotain 75-85 kg nykyään, tuosta pitäisi saada kymmeniä kiloja pois niin olotila olisi hyvä ja oma.
Toivotan sinulle menestystä elämäntapamuutokseen.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa, olen 66kg/171cm. Ja minä jaksan hänet, hän 95kg/172cm. Harrastamme kumpikin voimailulajeja 😁
Mitä lajeja harrastatte? Oletteko kilpailleet?
Nostin kerran baarissa humalassa sellainen hevarikääpiön ilmaan, luulin sitä perkelettä naiseksi, mutta olikin sellainen äkäisen näköinen puutarhatonttu :S Laskin äkkiä alas ja tilasin kolpakon. Myöhemminkin vielä se kääpig tuijotteli korostuneiden kulmaluidensa alta äksysti minua. Se oli vahinko!!
En tiedä kun äijän kädet ei yllä ympärillen eikä se muutenkaan saa pippeliään sisälle, sanoo vain et päällä ei pysy takaa ei yllä ja alle uskalla mennä.
Jaksoi vielä 20 vuotta sitten, mutta ei enää. Mies ei treenaa yhtä paljon kuin ennen enkä minäkään kevyemmäksi ole muuttunut
En tiedä, kun ei ole miestä, mutta minä nostelen lähes 70-kiloista teinipoikaani vielä syliin ja reppuselkään (silloin harvoin kun suostuu), niin ei tuo ap:n 78 kg tunnu kovin isolta...
N 42 178cm ja 85kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa, olen 66kg/171cm. Ja minä jaksan hänet, hän 95kg/172cm. Harrastamme kumpikin voimailulajeja 😁
Mitä lajeja harrastatte? Oletteko kilpailleet?
Mieheni on kilpaillut ja menestynytkin jonkin verran mutta en halua tarkentaa ettei tunnisteta. Minulla on haaveena vielä joku päivä osallistua Suomen vahvin nainen kisaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Nostin kerran baarissa humalassa sellainen hevarikääpiön ilmaan, luulin sitä perkelettä naiseksi, mutta olikin sellainen äkäisen näköinen puutarhatonttu :S Laskin äkkiä alas ja tilasin kolpakon. Myöhemminkin vielä se kääpig tuijotteli korostuneiden kulmaluidensa alta äksysti minua. Se oli vahinko!!
Typerys. Älä nostele vieraita ihmisiä.
Minä 166cm ja 81kg, mies 177cm ja 76kg. Hyvin jaksaa. Kyllä tavallista ruumiillista työtä tekevä mies aina tämän verran jaksaa.