Jaksaako sun mies nostaa sut?
Miten on, jaksaako sun mies nostaa sinut syliin, ja jos jaksaa, paljonko painat?
Mun nykyinen mies ei ole koskaan nostanut, edes yrittänyt. Painan 78 kg (olen 180 pitkä)
Mietin vaan 😆
Kommentit (103)
Miksi nainen pitäisi jaksaa nostaa? Onko ihmisillä useinkin tapana kanniskella vaimoaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen pitäisi jaksaa nostaa? Onko ihmisillä useinkin tapana kanniskella vaimoaan?
Minua on jopa yritetty nostaa kun en suostunut kertomaan painoani. Mikä pakkomielle miehillä on naisen painoon?
N40kg
Mies nostaa 275 kiloa penkistä, joten minuun jää vielä muutama kilo lihomisvaraa.
Painan 52,3 tänä aamuna punnittuna. Siinä se pyörii, kilo alle, kilo päälle.
Olen 167 cm pitkä.
Miestä kun ei ole niin eipä nostele. Mutta aika rimpula olisi jos ei jaksaisi jos sellainen olisi.
Melko kukkakeppi tai plösö on mies, jos ei 78- kiloista vaimoa nosta.
Vastaan emännän puolesta ja kyllä jaksan. Viime kerralla tosin kävi kalpaten, kun kaaduttiin kantaessani kännipäissäni emäntää olkkarista kammariin peitonheilutuspuuhiin. Pintanaarmuilla ja mustelmilla onneksi selvisimme. Eikä hommatkaan estynyt onnettomuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 167 cm pitkä.
Miestä kun ei ole niin eipä nostele. Mutta aika rimpula olisi jos ei jaksaisi jos sellainen olisi.
Eipä ihme, ettei ole miestä kun pitää aina haukkua nakottaa.
Jaksaa nostaa, mutta rakkaus ei lopu siihen, kun ei enää jaksa. Painan 94 kg.
Luulen että jaksaisi vielä, mutta en anna yrittää... painan nykyään 98 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 167 cm pitkä.
Eipä ihme, ettei ole miestä kun pitää aina haukkua nakottaa.
Niin jaksaakohan itse nostella tai kantaa kevyesti tuon kokoista. Olen samanpainoinen nainen ja en pitkälle jaksa kantaa esikoista, n. 25 kg..
Jaksaa vaikka painan melkein 100 kg. En tosin halua että nostaa koska olen niin painava.
Varmaan jaksaisi, ainakin sen perusteella mitä nostaa penkistä, mutta ei olla koskaan kokeiltu :)
Kerran yllättäen nosti mua, kun pyysin sitä ottamaan mulle jotain ylähyllyltä, mutta ei se mua kyllä varmasti jaksais kantaa kuitenkaan. 166cm, 72 kg
Kyllä jaksaa. Olen häntä huomattavasti pienikokoisempi ja hyvä niin.