Onko kengänkoko 37 naisella pieni
Kommentit (31)
Ainakin aina aleissa loppu, joten keskiarvo?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin aina aleissa loppu, joten keskiarvo?
Väärin. Alesta nimenomaan löytyy kokoja 36-37, muttei koskaan kokoja 39-40.
t. jälkimmäinen koko
Google tiesi tämänkin:
Suomalaisen naisen tavallinen kengänkoko on 38. Tällöin jalkapohjan mitta on 20,8 senttimetriä, joka vastaa amerikkalaisissa kokomerkinnässä kokoa 7,5 tai 8. Miesten kengissä tavallisinta hyvin tavallista kokoa 43 vastaa amerikkalainen koko 10, jolloin jalkapohjan senttimetrimäärä on 27.
Pienenpuoleinen. Ei todellakaan keskiarvo.
Mun veneen mallinen räpylä on 39 ..koot aina loppu kun jotain katson 🥺
Täysin normaali koko, ihanteellinenhan on noin 36-38 mutta nykyisin vaan monilla on niin isot koivet että tuntuu pieneltä.
Mikä ihmeen ihanteellinen? Pitääkö joku kengän kokokin olla tietty, että mahtuu muottiin? Herätkää!
Mulla oli pentuna 36 niin on ainakin mun silmään pieni. Nykysin 39.
Itselläni on 35 ja 36.
20.v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen ihanteellinen? Pitääkö joku kengän kokokin olla tietty, että mahtuu muottiin? Herätkää!
Tulee mieleen kun Kiinassa sidotaan tyttölapsien jalkoja, joka vie näiden kävelykyvyn. Luut murretaan ja jaloista tulee oudon malliset, mutta hei, söpöt pikku jalat!
Ja en nyt meinaa pienijalkasia tälläsiksi, tuli mieleen viestistä
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaali koko, ihanteellinenhan on noin 36-38 mutta nykyisin vaan monilla on niin isot koivet että tuntuu pieneltä.
Jos jalan koko suhteutetaan keskim. suomalaisen naisen pituuteen, joka on 167cm, niin ihanteellinen koko ei suinkaan ole nro 36, vaan 38 ylöspäin.
Ehkä alle 160cm koko voi olla 36.
Lähellä maksimikokoa naiselliselle naiselle. Ne +40 kokoa olevat kanootin ja kavion risteytykset näyttävät rumilta, jos naisen jalka on kuin miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jalan koko suhteutetaan keskim. suomalaisen naisen pituuteen, joka on 167cm, niin ihanteellinen koko ei suinkaan ole nro 36, vaan 38 ylöspäin.
Ehkä alle 160cm koko voi olla 36.
Hirvittävän iso osa naisista alkaa olemaan kauheita hongankolistajia miesten kokoisine jalkoineen
Itsellä on myös kengän koko 37, vaikka olen mies. Joudun ostamaan paljon naisten tai useimmiten lasten kenkiä. Yhtään miesten kenkiä ei ole näin pieninä. Luulisin, että pinin naisten koko on 35?
Mulla on vasen 38 ja oikea 37. Ei ole erityisen pieni.
On pieni. Lastenosastolta saa tuon kokoisia kenkiä. Keskiarvo lienee 39-40. Ne loppuvat ensimmäisenä esim. alekengistä.